MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Nice man. Zo te zien ook een mooie gym, waar is dat?
Al ben je wel de enige serieuze lifter tussen de 16 jarige in voetbalshirts.

Thanks man. Dit is de universiteits gym in Groningen, de aclo. Het is nu wat chiller doordat we als vereniging wat platforms, ghr, plates, decent bench etc hebben kunnen fixen.

Sterk bezig. Je oogt ook erg massief voor iemand met dat bw!

Thanks Wietse, ik word meestal 10kg zwaarder geschat idd. Maar ik ben niet zo lang en heb een erg laag vetpercentage.

Gaat goed man. Ziet er idd goed massief uit. Toch heb ik elke keer het idee dat je de schouders in geen enkele dl echt naar achteren toe brengt maar maximaal naar voren laat staan. Waarom?

Thanks man. Dit is de universiteits gym in Groningen, de aclo. Het is nu wat chiller doordat we als vereniging wat platforms, ghr, plates, decent bench etc hebben kunnen fixen.

Thanks Wietse, ik word meestal 10kg zwaarder geschat idd. Maar ik ben niet zo lang en heb een erg laag vetpercentage.

Doe je veel conditioning / gpp om vet percentage laag te houden of is het aanleg?

sicke reverse curl mike

no hate, just love

Gaat goed man. Ziet er idd goed massief uit. Toch heb ik elke keer het idee dat je de schouders in geen enkele dl echt naar achteren toe brengt maar maximaal naar voren laat staan. Waarom?

Thanks man. I dunno, ik heb het mezelf zo aangeleerd. Liften met een semi-rounded upperback, het voelt alsof ik veel betere leverages heb op deze manier en meer gebruik kan maken van mijn sterke core en glutes.

Doe je veel conditioning / gpp om vet percentage laag te houden of is het aanleg?

Ik doe zero conditioning momenteel. Ik moest altijd extreem veel eten om heel zwaar te worden, nu ik zo rond de 4000kcal zit blijf ik steady 83-85kg en zit ik year round rond de 10%. Het bevalt me beter zo, ik probeer gewoon zo sterk mogelijk in de -90kg klasse te worden.

Volgens mij heeft hij de pakken Oreo koekjes uit zijn voedingsschema geschrapt :D

Hehe, ja ik ben wel redelijk strict met mijn voeding. Er staat zelfs een bodybuilding wedstrijd in de planning, dus de oreo's en pennywafels blijven in de kast staan..

---------- Toegevoegd om 01:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:47 ----------

Max effort bench van vandaag:

https://www.youtube.com/watch?v=tCsOh_eGZo4&feature=youtu.be

Hier dan ook maar gelijk:

http://www.youtube.com/watch?v=CRR9KpdeEes

Redelijk ongepland; het voelde vandaag gewoon goed.
Technisch niet netjes, maar het gewicht ging van A naar Beter.
Grip is voor nu weer even geen issue, dat heeft ook wel wat.

zag er goed uit! Sterk :)

de laatste bench poging was zo close volgens mij :p

Normaal moest die zeker lukken, maar had door veel vochtverlies (afvallen voor wedstrijd, stress voor wedstrijd en tijdens wedstrijd van drukte) enorm veel krampen in triceps na 2e, wat wel wat beangstigend was en dus mentaal en fysiek beetje leeg voor die 3e helaas.

Thx, jij succes met je wedstrijd komende week, ga je goed doen!

Prachtige gewichten getild man. We zijn exact even zwaar. Respect!

Terug
Naar boven