AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

easy

vies

Eindelijk na lang last eindelijk weer eens "zwaar voor mij zwaar" Deadliften!
Pr @ 270

http://youtu.be/nxg8qfFzhOc

Hopen dat die 300 binnen 2 jaar liften te halen is, nog tot volgend jaar juli :rolleyes:

Laatst bewerkt:
nice man, gingen nog hard!

maar waarom doe je je rechter been omhoog tijden de lift? BIj de lockout komt je hak van de grond?

nice man, gingen nog hard!

maar waarom doe je je rechter been omhoog tijden de lift? BIj de lockout komt je hak van de grond?

Thnx, zat idd nog redelijke speed in maar wou de PR niet verpesten door een faal te doen.
Dus die gaan we einde van het jaar nog eens opzoeken.

Is een soort spasme heb ik vaker met deadliften, het nu al minder word als voorheen.
Heb het ook niet eens door onder het liften heel vreemd, maar dat mag de pret niet drukken :p

http://www.youtube.com/watch?v=2VXOLgpWs6c&list=UUYfEEdFL63z6WcnKsXT81hg

Feedback gewenst :)

M'n eigen 'reflectie': Hoofdpositie is niet neutraal, heupen schieten als eerst omhoog (dus moet een stukje hoger starten met m'n heupen?), ik gooi m'n heupen er totaal niet in in de lift (hoe kan ik dit het best oefenen?). Het overextenden was op het eind is niet iets dat ik normaal doe en ook perongeluk.

Niet zoveel mis mee imo.

daar is echt bijzonder weinig mis mee inderdaad

Typisch geval je bent zelf je grootste criticus? In ieder geval goed om te horen ;) Deadlift blijft (gevoelsmatig in ieder geval) toch een beetje m'n zorgenkindje. Nu die knop maar is omzetten en gewoon hard knallen dan :)

If anything lijkt je core stabilisatie qua kracht voor te lopen op de primary movers wat echt het meest first world problem ooit is :roflol:

If anything lijkt je core stabilisatie qua kracht voor te lopen op de primary movers wat echt het meest first world problem ooit is :roflol:

Dat klinkt niet als iets dat bijzonder problematisch is inderdaad :)

Ik vind het jammer dat ik de 197 die ik hierna heb gelift niet meer op film heb, daarin was 't zwakste deel van m'n lift misschien wel beter naar voren gekomen. Hierzo zie je ook dat ik wanneer de bar rond m'n knieën zit ik ff begin te trillen (op dat moment dacht ik bewust aan hard doorpullen, waardoor ik zo ver door naar achter trok) en daar neig ik dus ook vast te lopen op het moment op hogere gewichten (spanning te verliezen). Maar misschien moet ik het probleem niet zoeken in een zwakte/technische flaw maar meer in het constant versnellen in de lift. Mogelijk dat als ik daar meer op focus ik dat probleem verhelp.

Laatst bewerkt:
Bochtje maken en weer terug Frank! :mad: zat wel meer in toch?

nou ik had nog wel iets verder kunnen lopen maar niet veel. Sowieso op die plek een bochtje maken is niet verstandig :)

Laatst bewerkt:
Hardcore 760 totaal :p gratz Stampertje!

760 totaal

Zeker 445 getrokken in je laatste beurt

Terug
Naar boven