MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Sick sterk man!

nice lift man Ruben. log je trouwens nog ergens?

wat de neuk

nice lift.

Toch maar voor een belt gekozen?

Kan ik dit nu nog wel posten na die 300KG deadlift? Doe het toch..
Mijn PR op de deadlift ook gefilmd op mijn vorm te checken.
Zie hier: http://instagram.com/p/weyHMFRkPq/

Heel erg trots op deze, was mijn doel voor eind 2014.
Hij is technisch helemaal niet naar mijn zin, dus ga er komende maand aan werken om hem technisch stukken beter te krijgen. Comments op techniek waar ik op zou moeten letten komende tijd heeeeel erg welkom.
https://www.youtube.com/watch?v=GZr9kemYInE

hoe lang train jij eigenlijk?

Meer gebruik van de rebound maken. Je zakt te traag.

en je hebt nu al zulke hoge stats, god damn it.

Meer gebruik van de rebound maken. Je zakt te traag.

Het gehele zakken sneller doen of onderin nog even extra snelheid maken en 'in de wraps vallen' als je begrijpt wat ik bedoel?

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Zal sowieso wel even wennen zijn aangezien ik mezelf net een beetje ivm pijn aan hamstring aangeleerd heb niet te snel te zakken :p

hoezo sneller zakken dan?

is gewoon toch meer explosief de lift van onder aanvallen. Zakken en dan, hop weer op ???

dat onderste stukje van je lift is beetje raar. Je houdt goed spanning en dan opeens zijn je knieen all over the place.

Het gehele zakken sneller doen of onderin nog even extra snelheid maken en 'in de wraps vallen' als je begrijpt wat ik bedoel? ---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ---------- Zal sowieso wel even wennen zijn aangezien ik mezelf net een beetje ivm pijn aan hamstring aangeleerd heb niet te snel te zakken :p
Dat dus. Maar ik heb zelf ook bijna geen ervaring met knee wraps. Bij mijn gewone squats helpt dit bij mij wel, als ik onderin wat extra snelheid maak. Dan kom ik een pak sneller omhoog.

Sneller dan dit moet je echt niet zakken hoor, is gewoon vrij goed, je went vanzelf wel aan de banden door het af en toe te doen, steeds beetje strakker ook.

Terug
Naar boven