MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

en gewoon die 800kg raw! Mooie wedstrijd

Thanks maat :)

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Sterk man!
Flink gegroeid zie ik :D

Ja dat wel, was eerste keer wedstrijd boven de 140kg, woog op IPF Worlds 2014 nog maar 135kg dus wel wat bijgekomen de laatste maanden. Moest ook echt want als je dan tussen die monsters als CYC en Cappelino staat voel je je wel klein hoor :D

nice Steve, ben jij volgende week ok in CZ ?

steve schone lifts dikken :D

Laatst bewerkt:
ziet er best prima uit volgens mij

Laatste training van laatste week smolov

3x100 na 9x3x95

http://youtu.be/3NEhgYmOQl0

Feedback?

verliest echt heel veel spanning bij het uitpakken. Uitpakken met de lats en niet met de schouders.

Verder was het bar path bij 2e en 3e rep niet zo goed. Verder wel goeie gains

Sumo deadlift
http://www.youtube.com/watch?v=9SWiMM-R97w

Volgens mij zou ik wat dichter bij de bar moeten gaan staan en iets meer naar achter leunen, wat denken jullie?

je ziet al bij de 220 dat je heupen omhoog schieten, dus ik weet niet of lager beginnen zin zou hebben

ziet er best prima uit volgens mij

cool

verliest echt heel veel spanning bij het uitpakken. Uitpakken met de lats en niet met de schouders.

Verder was het bar path bij 2e en 3e rep niet zo goed. Verder wel goeie gains

je ziet al bij de 220 dat je heupen omhoog schieten, dus ik weet niet of lager beginnen zin zou hebben

2de rep was niet echt goed nee, 3de valt dan toch wel weer mee?

t*ring harde presses Tymen. Benieuwd wat je nu in een goed shirt zou drukken.

Mooie beurten Tymen.
Je gaat erg hard man...smaak ineens goed te pakken niet...

Wat ik mij afvroeg is waarom jij met slingshot zo ver van je toekomstige max gaat zitten...
Persoonlijk hou ik het altijd bij 10 procent. ben gewoon nieuwsgierig....

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

shirt is voor sukkels:D
slingshot niet!

hij heeft raw 212.5kg gebenched, dan is 240kg toch ongeveer 10% meer

Thanks
Heb vooralsnog weinig ambitie om weer equipped te gaan trainen

Mooie beurten Tymen.
Je gaat erg hard man...smaak ineens goed te pakken niet...

Wat ik mij afvroeg is waarom jij met slingshot zo ver van je toekomstige max gaat zitten...
Persoonlijk hou ik het altijd bij 10 procent. ben gewoon nieuwsgierig....

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

shirt is voor sukkels:D
slingshot niet!

Thanks
Hoe zou ik moeten weten wat mijn toekomstige max is dan
Ik doe op die slingshot gewoon wat goed voelt, niet echt een regelmaat in, dat heb ik al genoeg in m'n reguliere bench setjes. De ene keer werk ik op tot een 1rm, de andere keer wat triples ofzo. Kijk ook niet naar percentages

Thanks
Heb vooralsnog weinig ambitie om weer equipped te gaan trainen

Thanks
Hoe zou ik moeten weten wat mijn toekomstige max is dan
Ik doe op die slingshot gewoon wat goed voelt, niet echt een regelmaat in, dat heb ik al genoeg in m'n reguliere bench setjes. De ene keer werk ik op tot een 1rm, de andere keer wat triples ofzo. Kijk ook niet naar percentages

Oke helder

Ik bedoelde eigenlijk 10 procent boven je huidige gewicht wat je nu drukt.
Ik zie dat dan als een gewicht wat je ''mogelijk'' in de nabije toekomst zou kunnen drukken, maar aangezien jij als max op 212,5 zit klopt dit dan wel aardig. Die 240 raw gaat je ook wel lukken ooit! zat mensen wereldwijd die dat doen

Terug
Naar boven