XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Het ziet er inderdaad wel aardig bol uit...
Heb zelf hier ook aardig last van gehad.

Concentreer je vooral gewoon op de hip hinge beweging.
Door mij hier met de setup al op te focussen merk ik dat ik mijn posterior chain veel beter laad.
Nu totaal geen last meer van rug, bij mij leidde het wel tot blessure, maar wel heerlijk verzuurde hamstrings achteraf.

Lijkt nu ik een tweede keer kijk of je je borst ook niet opengooit, maar echt laat hangen dus...
Het is ook niet dat ik last van m'n rug heb. Maar het ziet er gewoon kut uit.
Hier word de deadlift goed uitgelegd en op het eind weet je ook wat je niet moet doen [emoji16]

http://www.youtube.com/watch?v=4AObAU-EcYE&t=6m35s
Thanks
Zou me wat meer op de setup focussen, Er lijkt me weinig spanning in de liftoff te zitten. Inademen in je buik zodat je buikspieren goed tegen je riem kunnen duwen dan kan je beter bracen. Je ziet duidelijk dat je je borst vult ipv je buik. Het is goed dat je begint te bracen voor je gaat liften maar dan moet je wel zorgen dat je je volledige core opspant, want ik denk dat je je glutes niet opspant wanneer je spanning zet. Waardoor het imo weinig nut heeft om op het voorhand te bracen. (dit is nog voor je eigenlijke setup van de lift)

Wat mobiliteitsoefeningen kunnen ook geen kwaad denk ik.

Spanning heb ik wel in m'n lichaam. Druk goed uit tegen m'n belt. Glutes span ik niet aan, of het valt me niet op. Zal dat eens meenemen.

Deze week evaluatieweek gehad, 615 totaal (215-140-260) aan 85,iets. Squat + bench waren evenaringen van pr's toen ik zo'n 7-8 kilo zwaarder woog en deadlift all time pr. Het doel voor de wedstrijd op 13 juni is 600+ totaal in -83. Nog ietsje omlaag in kcal inname volgende week en de laatste week een watercut. Voelde allemaal solide.
https://www.youtube.com/watch?v=q54VVAm81Pk

Goed sterk starter!

lekker erwinneke

Netjes

misschien tijd om je naam te veranderen naar Gevorderd20

Hoorde het al van Grijs, niet slecht ouwe pruttelkoning.

Lekker hoor Erwin!!

Dikke nummers op dat bw nu.

sick hoor

Terug
Naar boven