- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3x bw deadlift. En evenaring van pr op een veel hoger bw

Haha ik heb je laatst zien trainen toen vond ik al dat je een mooie squat techniek hebt. Toen stond je echter niet zo te schreeuwen als in je filmpje!![]()

dank je, wie ben jij dan? Ik train normaal gewoon erg rustig en op techniek maar vandaag moesten even een hoop frustraties er uit![]()

lolledmag je tegenwoordig al niet meer blij zijn als je een goeie lift hebt neer gezet
mag je tegenwoordig al niet meer blij zijn als je een goeie lift hebt neer gezet
3x bw dl, echt nice.
Die rage vind ik juist mooi en helpt vaak ook voor pr's.
Stond laatst toevallig een keer naast je te squatten maar herkende je op het filmpje, heb je verder niet zo vaak gezien eigenlijk. Volgens mij vroeg een oude vent toen nog of je foto's van hem aan t maken was![]()

Agressie is prima maar stop dat ook in je lift. Val hem wat meer aan, nu lijkt het alsof je hem lostrekt en dan pas denkt: hey dit is best wel zwaar, laat ik maar eens wat meer kracht zetten.
Zo komt het op mij iig over... of je bent nog veel bezig met techniek.
mooie lift meaantje, hopelijk snel de andere lifts ook weer op oud niveau
nee want als je emotie vertoont kun je niet aan MMC denken.
Denk dat buigen ook wel goed komt, bank weet ik niet zeker dat zal nog wel onder oud niveau zijntnx Hoody
ik doe het normaal ook nooit. Maar vandaag zo veel frustratie en die 215 moest omhoog. Schreeuwen is verder ook niet iets dat ik express doe om hardcore te lijken ofzo, het gebeurd gewoon.

Dude heb je een minor in Ethiopië gedaan dat dit 3x bw is![]()
Heb jij er ook al verstand van?iemand trekt een max sumo deadlift langzaam maar nog vrij netjes los en er wordt gezegd dat er wat harder aan gesnokt moet worden
internet pls