XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Goeie deadlift, maar pls doe normaal

dank je, wie ben jij dan? Ik train normaal gewoon erg rustig en op techniek maar vandaag moesten even een hoop frustraties er uit :o

Stond laatst toevallig een keer naast je te squatten maar herkende je op het filmpje, heb je verder niet zo vaak gezien eigenlijk. Volgens mij vroeg een oude vent toen nog of je foto's van hem aan t maken was:p

Agressie is prima maar stop dat ook in je lift. Val hem wat meer aan, nu lijkt het alsof je hem lostrekt en dan pas denkt: hey dit is best wel zwaar, laat ik maar eens wat meer kracht zetten.

Zo komt het op mij iig over... of je bent nog veel bezig met techniek.

3x bw dl, echt nice.

Die rage vind ik juist mooi en helpt vaak ook voor pr's.

tnx Hoody :o

ik doe het normaal ook nooit. Maar vandaag zo veel frustratie en die 215 moest omhoog. Schreeuwen is verder ook niet iets dat ik express doe om hardcore te lijken ofzo, het gebeurd gewoon.

Stond laatst toevallig een keer naast je te squatten maar herkende je op het filmpje, heb je verder niet zo vaak gezien eigenlijk. Volgens mij vroeg een oude vent toen nog of je foto's van hem aan t maken was:p

Ben eigenlijk altijd met mn eigen trainingen bezig, in vorige gym was ik een stuk socialer, heb geen idee wie je bent :o

Agressie is prima maar stop dat ook in je lift. Val hem wat meer aan, nu lijkt het alsof je hem lostrekt en dan pas denkt: hey dit is best wel zwaar, laat ik maar eens wat meer kracht zetten.

Zo komt het op mij iig over... of je bent nog veel bezig met techniek.

Weer een beetje sumo aan het doen na lange tijd conventional. Dit is eigenlijk hoe ik altijd sumo trek als het zwaar word, ik kan best netjes liften maar dan krijg ik hem niet los. Je ziet dat ik hem niet los krijg in mn originele positie en dan mn positie was opgeef om hem toch los te krijgen. Maar deadlift techniek is altijd matig bij mij, deadliften ligt mij ook helemaal niet eigenlijk.

mooie lift meaantje, hopelijk snel de andere lifts ook weer op oud niveau

nee want als je emotie vertoont kun je niet aan MMC denken.

tnx, mooi was het niet, wel goed :p Denk dat buigen ook wel goed komt, bank weet ik niet zeker dat zal nog wel onder oud niveau zijn

3xBW is where the fun starts.

tnx Hoody :o

ik doe het normaal ook nooit. Maar vandaag zo veel frustratie en die 215 moest omhoog. Schreeuwen is verder ook niet iets dat ik express doe om hardcore te lijken ofzo, het gebeurd gewoon.

Agressie kan gewoon enorm helpen, mits het gecontroleerd is. Ik heb het vaak genoeg gebruikt bij belangrijke lifts, waarschijnlijk kan het ook een toevoeging zijn voor jou als ik het zo eens bekijk :o

Stop die 3x bw dl in je sig!

Dude heb je een minor in Ethiopië gedaan dat dit 3x bw is???

iemand trekt een max sumo deadlift langzaam maar nog vrij netjes los en er wordt gezegd dat er wat harder aan gesnokt moet worden

internet pls

Nee, jij bent god Ironslave, niemand anders heeft jouw kennis.... :o

Terug
Naar boven