Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Nee, jij bent god Ironslave, niemand anders heeft jouw kennis.... :o

Het gaat me helemaal niet om kennis... vind de manier van reageren gewoon bijzonder irritant.

Mensen zouden op dit forum eens wat meer moeten gaan praten zoals ze face to face ook zouden doen..

Ik probeer Daniel een tip te geven en natuurlijk geeft dat ruimte tot discussie, maar zet het dan niet weg met een reactie die nergens op slaat.

Dit is al een stuk genuanceerder :) ;)

Ik wil niet stoken hoor, maar sommige mensen reageren al hoe ze irl zouden reageren, maar omdat je (in zijn algemeenheid) dat irritant vindt, moeten ze dat maar veranderen?
Je kan zelf ook nagaan waarom jij je eraan ergert en daar dan iets aan doen, dan dat je verwacht dat mensen anders gaan reageren.
;) :)

Ik wil niet stoken hoor, maar sommige mensen reageren al hoe ze irl zouden reageren, maar omdat je (in zijn algemeenheid) dat irritant vindt, moeten ze dat maar veranderen?
Je kan zelf ook nagaan waarom jij je eraan ergert en daar dan iets aan doen, dan dat je verwacht dat mensen anders gaan reageren.
;) :)

Heb geen zin om er een heel ding van te maken... Het is niet dat ik iemand haat ofzo hoor. Vond de reactie een beetje irritant en daarom gaf ik een zelfde soort reactie terug, niet zo heel boeiend dus... Laten we verder gaan met waar dit topic voor bedoeld is.

Zo das niet best. Betekent wel dat als je nu weer kilo's eraan weet te eten je lifts omhoog zullen schieten

merk dat nu al. Na de vakantie was 120dl de max. Hopelijk nog 2kg er bij voor het nk. Mischien dat ik dan de resultaten van vorig jaar kan evenaren

Lekker hoor Meaantje, lekker brullen ook gewoon! Ik heb gisteren in FPA getraind. Tegenwoordig zijn de sportscholen veels te tam.

jezuss Jitse wanneer zie ik je nu bij de WSM?

300 kg squat.. redelijke diepte..toch? :D

Laatst bewerkt:
hmm 400dl/300sq/200bench alles raw..... fucking hell.

200 was een beetje ligt gister. BW 83,0

Terug
Naar boven