Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice, zier er weer erg strak uit.
knie gaat weer beter dan of nah?
8 x 220 squat. Shitload aan sets ervoor nog, oa een 6 en 7 repper. Genoeg over.
durven mensen je nog aan te spreken in de Gym wat een beest ben je aan het worden
can confirm, met de meet in nijmegen nog een stuk vlaai met je gegetenHaha volgens mij geen last van dat mensen me niet durven aanspreken, heb verder ook geen agressieve houding ofzo.
Haha volgens mij geen last van dat mensen me niet durven aanspreken, heb verder ook geen agressieve houding ofzo.
Haha volgens mij geen last van dat mensen me niet durven aanspreken, heb verder ook geen agressieve houding ofzo.
Kreeg van @Hero07 al de tip om wat eerder mn heupen erin te gooien.Sterk @Jitse. Waar train je in Friesland? Ziet er uit als een vette gym, misschien keertje kijken.
Misschien idee voor jou om eens in de gym van Johan de Wit en Wout Zijlstra een kijkje te nemen. Veel grote en t*fus sterkte jongens die je miss met alles wel een handje kunnen helpen.
4 uur rijden vanuit friesland en dan naar powerbaseMisschien idee voor jou om eens in de gym van Johan de Wit en Wout Zijlstra een kijkje te nemen. Veel grote en t*fus sterkte jongens die je miss met alles wel een handje kunnen helpen.
dat is pas hardcore!!!Das nog wel ff rijden, maar volgend jaar ga ik daar wss wonenden. Dus wie weet
Besloot te kijken waar ik qua kracht zat met Front Squat.
Deze al echt in tijden niet meer gedaan en was dan ook erg verbaasd.
170kg had ik nooit verwacht, ben benieuwd wat hier in gaat zitten.
Nu gewoon lekker bouwen de komende tijd!