XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

nice, zier er weer erg strak uit.

knie gaat weer beter dan of nah?

Linkerknie gaat zo lang ik met beleid blijf trainen en niet te veel doe. Doe nu dus 1 squat training in de week met vanaf deze week meerdere oefeningen. Voor deze meet heb ik echt alleen maar 1x in de week opgewerkt naar 1 topsetje en daarna niks meer omdat ik bang was dat het anders te veel zou worden.
Rechts is qua bewegingspatroon nog even wat problematischer, kan je ook zien aan de beweging die mijn rechterknie maakt onderin. Dat is iets wat ik momenteel nog niet kan controleren.

Haha volgens mij geen last van dat mensen me niet durven aanspreken, heb verder ook geen agressieve houding ofzo.
can confirm, met de meet in nijmegen nog een stuk vlaai met je gegeten

al kon je toen ook rustig zijn geweest van de vlaai

Haha volgens mij geen last van dat mensen me niet durven aanspreken, heb verder ook geen agressieve houding ofzo.

haha ja dat weet ik wel , maar die gewichten met zoveel gemak weg zetten.
Als ik jonger was geweest was ik zwaar onder de indruk (dat ben ik nog steeds wel hoor maar je snapt het wel)

140 kg dead stop bench press (op signaal pressen)

Ik lijk het sumo pullen steeds meer onder de knie te krijgen, steeds een stapje dichter bij mijn oude conventional pr. Als je verbeterpunten ziet laat het aub weten :) Kreeg van @Hero07 al de tip om wat eerder mn heupen erin te gooien.

Sterk @Jitse. Waar train je in Friesland? Ziet er uit als een vette gym, misschien keertje kijken.

Sterk @Jitse. Waar train je in Friesland? Ziet er uit als een vette gym, misschien keertje kijken.

Misschien idee voor jou om eens in de gym van Johan de Wit en Wout Zijlstra een kijkje te nemen. Veel grote en t*fus sterkte jongens die je miss met alles wel een handje kunnen helpen.

Misschien idee voor jou om eens in de gym van Johan de Wit en Wout Zijlstra een kijkje te nemen. Veel grote en t*fus sterkte jongens die je miss met alles wel een handje kunnen helpen.
4 uur rijden vanuit friesland en dan naar powerbase :) dat is pas hardcore!!!

130 Bench PR, ging nog soepel ook.

Besloot te kijken waar ik qua kracht zat met Front Squat.
Deze al echt in tijden niet meer gedaan en was dan ook erg verbaasd.
170kg had ik nooit verwacht, ben benieuwd wat hier in gaat zitten.
Nu gewoon lekker bouwen de komende tijd!

Besloot te kijken waar ik qua kracht zat met Front Squat.
Deze al echt in tijden niet meer gedaan en was dan ook erg verbaasd.
170kg had ik nooit verwacht, ben benieuwd wat hier in gaat zitten.
Nu gewoon lekker bouwen de komende tijd!

hoeveel is je PR backsquat? Nette houding btw :)

Terug
Naar boven