MuscleMeat

filmpje alcohol effect op bodybuilding

overdrijver

Hij overdrijft hard jongen.
Ik snap dat je niet elk weekend mag zuipen ,
maar 1keer in de 2maanden doe ik wel eens gek.
:bierbang: vocht kweitspelen maakt me niets uit ;)

hangetiete en aan zijn stem te hore heeft die een zware nacht gehad

Heb iedere zaterdag een volle bak, maar ben geen "average fat & obese American."

beetje overdreven dus ;) Neemt niet weg dat alcohol gewoon slecht is natuurlijk.. :P

Als ik door het stoppen met drinken van bier net zo'n f**got wordt als die gast, dan stop ik toch niet hoor ;):o

die kerel nog al eens gezien, damn ambetante vent...

wat een homo man. en alsof alcohol zo slecht is :roflol:

ik laat het echt niet staan. ik heb dan ook geen podium ambities ofzo.

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

hey gayjassdeno please shut your aids infected mouth u fat zitfaced mother****er.

hey cockfag seriously who the **** do you think youre talkin to?? are you comfusing me with your fat crackwhore mother??

:roflol:

hahahahahah!
+1 voor die drinkende dwerg!

Als ik nou elke avond 1 pils drink + 10 minute cardio

Hahaha als ik naar die gast kijk denk ik echt hier klopt iets niet.... of zn hoofd is te klein of zn lichaam te groot. :P

niet weer. wanneer verdwijnt deze gast nou een keer. en wat een onzin dat je 7 kg per jaar vet aanzet met 1 pilsje per dag. Kneus!

niet weer. wanneer verdwijnt deze gast nou een keer. en wat een onzin dat je 7 kg per jaar vet aanzet met 1 pilsje per dag. Kneus!

haha idd wat een onzin man. dit is gewoon een gestoorde anti-alcohol freak.

die vinden 1 glaasje wijn per dag al extreem ongezond.

15 pounds vet per jaar, hangt af van de rest van je schema. Je moet de kcal gewoon verminderen van de rest van je koolhydraten, probleem opgelost. Dat was niet zo moeilijk toch?

Verder is er wel degelijk een studie die aantoont dat alcohol (en dus ook bier) de bloedvaten verwijdt wat de gezondheid helpt. Ook zit er in bier heel wat vitamine B.

BB hoeft een pintje niet uit te sluiten, ik zou eerder zeggen blijf voldoende genieten zodat je het kan volhouden.

PS: zijn pecs zien er vaag uit. Vet, gyno of implants?

seffes e goei duvelke bij me kieke en steak festijn (feest a volonté)
zal nog aan die scooby denken als ik em doorgiet... proost!

hij kan wel overdrijven met zijn man-boobs

Moet ik die gaylord geloven :roflol: ?

Ik ken mensen die keihard groeien en zuipen zich elk weekend vol.

15 pounds vet per jaar, hangt af van de rest van je schema. Je moet de kcal gewoon verminderen van de rest van je koolhydraten, probleem opgelost. Dat was niet zo moeilijk toch?

Verder is er wel degelijk een studie die aantoont dat alcohol (en dus ook bier) de bloedvaten verwijdt wat de gezondheid helpt. Ook zit er in bier heel wat vitamine B.

BB hoeft een pintje niet uit te sluiten, ik zou eerder zeggen blijf voldoende genieten zodat je het kan volhouden.

PS: zijn pecs zien er vaag uit. Vet, gyno of implants?

pushups met rugzak en waterflessen;)

Terug
Naar boven