- Waardering
- 530
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mager?
Dan ben jij dus een van de probleemgevallen.![]()

Ik vond Harry best ok overkomen moet ik zeggen. Maar ik begrijp wat je bedoelt.Wat valt die Jonkman mn tegen. Hypocriet. Kende m heel anders.
Harry ook. Bah! Werk dan niet mee.
ja...

Ik haakte al af toen die Arnold vergeleek met de hedendaagse BBers, alsof Arnold zijn fysiek er wel natuurlijk uit zag en hij zelf niet zijn hele carrière ON was. Uiteraard ben ik het er wel mee eens dat het tegenwoordig net iets te groot is, maar Arnold die snoepte er net zo goed van.
Ik haakte al af toen die Arnold vergeleek met de hedendaagse BBers, alsof Arnold zijn fysiek er wel natuurlijk uit zag en hij zelf niet zijn hele carrière ON was. Uiteraard ben ik het er wel mee eens dat het tegenwoordig net iets te groot is, maar Arnold die snoepte er net zo goed van.
hij is niet echt een populair figuur op dit forum in ieder geval![]()
Maar ik zeg toch juist dat ik die mening ook deelhoezo haak je daarom af? ik vind arnold ook mooier dan de meeste profs van nu... mag ik dat zeggen of haak je daarom ook af?
. Het gaat mij er om dat hij praat alsof Arnold natuurlijk is en de profs van tegenwoordig alles te danken hebben aan wat extra hormonen. Terwijl de profs van toen en die van nu beiden alles te danken hebben aan extra hormoontjes, ondanks dat de ene er (in onze ogen) vele malen esthetischer uitziet dan de ander.