XXL Nutrition

Filmpje over doping en BB

Waar is onze naturelle Bodybuildert Le-roid Kakiay in dit filmpje?

Die zal wel huilend en stampvoetend thuis zitten omdat ze hem als wereldverbeteraar niet uitgenodigd hebben.

Laatst bewerkt:
Wat valt die Jonkman mn tegen. Hypocriet. Kende m heel anders.
Harry ook. Bah! Werk dan niet mee.

vond Harry zn verhaal ook stukken beter en geloofwaardiger dan dat van Jonkman

• Topic Starter Topic Starter
hoe valt het tegen dan? ik train elke dag met die man, ik vind zijn kijk op de sport en gebruik etc altijd best goed...

en vergeet niet dat hij uit jaren 80-90 komt met het gebruik van toen, en als je dat vergelijkt met hoe het nu er aan toe gaat dan is het toch logisch wat ie zegt..

tegenwoordig gaan mensen de kuur in voor een festival lol!!!!

Harry is ook n zwaargewicht geweest toch?

je traint met Jonkman?

Ik haakte al af toen die Arnold vergeleek met de hedendaagse BBers, alsof Arnold zijn fysiek er wel natuurlijk uit zag en hij zelf niet zijn hele carrière ON was. Uiteraard ben ik het er wel mee eens dat het tegenwoordig net iets te groot is, maar Arnold die snoepte er net zo goed van.

Ik haakte al af toen die Arnold vergeleek met de hedendaagse BBers, alsof Arnold zijn fysiek er wel natuurlijk uit zag en hij zelf niet zijn hele carrière ON was. Uiteraard ben ik het er wel mee eens dat het tegenwoordig net iets te groot is, maar Arnold die snoepte er net zo goed van.

hoezo haak je daarom af? ik vind arnold ook mooier dan de meeste profs van nu... mag ik dat zeggen of haak je daarom ook af?

Hij snoepte er zeker van maar (in mijn ogen) komt helemaal niemand ook maar een beetje in de buurt van de nummer 1 Arnold. Hoe hij er bij stond... Als klein kind vond ik hem al baas boven baas maar als ik tegenwoordig op internet kijk naar de professionals ...

Hij praat nu alsof die anti a.s. is. Hoeveel mensen helpt die wel niet met kuren. En zelf wat heeft die wel niet gesnoept. Niet van de haver mr Holland geworden.

op de manier waarop er tegenwoordig gebruikt word is ie het niet mee eens ja

hoezo haak je daarom af? ik vind arnold ook mooier dan de meeste profs van nu... mag ik dat zeggen of haak je daarom ook af?
Maar ik zeg toch juist dat ik die mening ook deel:p. Het gaat mij er om dat hij praat alsof Arnold natuurlijk is en de profs van tegenwoordig alles te danken hebben aan wat extra hormonen. Terwijl de profs van toen en die van nu beiden alles te danken hebben aan extra hormoontjes, ondanks dat de ene er (in onze ogen) vele malen esthetischer uitziet dan de ander.

Jonkman heeft in zijn glorietijd vaak naast Frans Koene gestaan en dat was ook n flinke snoepert die ook vele jongens daarmee hielp
Wat n huichelarij

Terug
Naar boven