ovation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 7%
ik ben niet van plan om Willem jonkman te gaan zitten verdedigen hier tegenover wie dan ook, die man heeft zn strepen in de sport als BBer/coach/wedstrijdorganisator etc in mijn ogen dik verdient.
ik hoor hier iemand zeggen Hij is niet geliefd hier op het forum IVM Broscience... als JULLIE daar iemand op afrekenen dan zegt dat meer over jullie dan over hem, lol
ik zie hier kuren, manieren van trainen, manieren van eten voorbij komen, waar ik denk van
?? ok het staat dan in een boekje en een of andere Dr andespee heeft het geschreven dus dan is het zo...
maar goed, post allemaal anders even een foto van hoe je er nu uit ziet... dan post ik er 1 van mezelf ( iemand die door BROSCIENCE begeleid word) en dan jullie , met de zogenaamde wetenschap...
ik hoor hier iemand zeggen Hij is niet geliefd hier op het forum IVM Broscience... als JULLIE daar iemand op afrekenen dan zegt dat meer over jullie dan over hem, lol
ik zie hier kuren, manieren van trainen, manieren van eten voorbij komen, waar ik denk van
?? ok het staat dan in een boekje en een of andere Dr andespee heeft het geschreven dus dan is het zo...maar goed, post allemaal anders even een foto van hoe je er nu uit ziet... dan post ik er 1 van mezelf ( iemand die door BROSCIENCE begeleid word) en dan jullie , met de zogenaamde wetenschap...

hier gaat het dus precies fout
Ik had je als een heel ander persoon voorgesteld