AndroidHealthClinic

Filmpje over doping en BB

• Topic Starter Topic Starter
ik ben niet van plan om Willem jonkman te gaan zitten verdedigen hier tegenover wie dan ook, die man heeft zn strepen in de sport als BBer/coach/wedstrijdorganisator etc in mijn ogen dik verdient.

ik hoor hier iemand zeggen Hij is niet geliefd hier op het forum IVM Broscience... als JULLIE daar iemand op afrekenen dan zegt dat meer over jullie dan over hem, lol

ik zie hier kuren, manieren van trainen, manieren van eten voorbij komen, waar ik denk van ????? ok het staat dan in een boekje en een of andere Dr andespee heeft het geschreven dus dan is het zo...

maar goed, post allemaal anders even een foto van hoe je er nu uit ziet... dan post ik er 1 van mezelf ( iemand die door BROSCIENCE begeleid word) en dan jullie , met de zogenaamde wetenschap...

:roflol: hier gaat het dus precies fout

ik ben niet van plan om Willem jonkman te gaan zitten verdedigen hier tegenover wie dan ook, die man heeft zn strepen in de sport als BBer/coach/wedstrijdorganisator etc in mijn ogen dik verdient.

ik hoor hier iemand zeggen Hij is niet geliefd hier op het forum IVM Broscience... als JULLIE daar iemand op afrekenen dan zegt dat meer over jullie dan over hem, lol

ik zie hier kuren, manieren van trainen, manieren van eten voorbij komen, waar ik denk van ????? ok het staat dan in een boekje en een of andere Dr andespee heeft het geschreven dus dan is het zo...

maar goed, post allemaal anders even een foto van hoe je er nu uit ziet... dan post ik er 1 van mezelf ( iemand die door BROSCIENCE begeleid word) en dan jullie , met de zogenaamde wetenschap...
Loop je te trollen of had je je een dag verslapen toen de hersenen werden uitgedeeld?

Ik snap het punt over de "freaks" in de grote wedstrijden wel. Maar dat is toch niet waar de gemiddelde aas gebruiker voor gaat.

En Rico is wel full natty brah?
Rico vind ik best een toffe gast, komt altijd heel nuchter over. Ik mag hem wel. Kunt natuurlijk eeuwig speculeren over z'n gebruik, persoonlijk geef ik hem het voordeel van de twijfel.

Rico vertrouw ik 100% op dat die naturel is.
Vergeet niet dat die echt lang bezig is al.

Ik denk niet dat een wetenschapper voor schrijft om als een malle te gaan kuren

Je denkt dat je begeleiding verantwoordelijk is voor je 110kg bij 8%? Dit zegt al genoeg over je achterlijkheid maar het vragen om foto's van mensen met die van jezelf te vergelijken als argument is wel iets om extra droevig van te worden. Wie is "jullie" overigens en wat is nou eigenlijk het punt dat je wil maken? Of was je gewoon in een vlaag van onoplettendheid hondsdol aan het schuimbekken?

Ik zie ook dat je al je hoofdletters in het woord BROSCIENCE al had verbruikt. Kan gebeuren natuurlijk maar probeer er volgende keer een paar aan het begin van je zinnen te zetten. Komt wat minder groep 3 over.

Laatst bewerkt:
115 kg en 7 procent... ;-0

ik wil geen punt maken, is niet nodig... snap alleen dat gehaat tegen Willem jonkman niet, tis tenminste iemand die zn strepen verdient heb.. tegenwoordig iedereen die een adertje ziet gaat wedstrijden doen en als ze een keer meegedaan hebben zijn ze begeleider.... lol

ik begrijp wel dat iemand uit een andere tijd 80-90 jaren... een andere kijk erop heeft dan de begeleiders van nu... dat is toch geen reden om te haten...

Noteer jij t even... Als t maar geschreven staat, dan is t waar toch lol

ik wil geen punt maken, is niet nodig... snap alleen dat gehaat tegen Willem jonkman niet, tis tenminste iemand die zn strepen verdient heb.. tegenwoordig iedereen die een adertje ziet gaat wedstrijden doen en als ze een keer meegedaan hebben zijn ze begeleider.... lol

ik begrijp wel dat iemand uit een andere tijd 80-90 jaren... een andere kijk erop heeft dan de begeleiders van nu... dat is toch geen reden om te haten...
Je hebt het hier over haten, waar maak jij uit op dat iemand hier Willem Jonkman haat? Ik ben het vaak genoeg oneens met een heleboel mensen die ik voor de rest prima mag.

Galen, we kunnen lang doorgaan zo want ik hoor willem ook niet zeggen dat ie tegen gebruik in algemeen is, dat word hier ook geroepen.

Heb die harry de jonge er ook bij zien lopen toen dacht zooi goed spul zeker. Dat er gebruikt word/werd, door willem of wie dan ook die daar aan die film uit de bb sport meewerkt dat snappen we zelf ook wel.

Jonkman heeft in zijn glorietijd vaak naast Frans Koene gestaan en dat was ook n flinke snoepert die ook vele jongens daarmee hielp
Wat n huichelarij

Ik heb het van dichtbij mee gemaakt in het schooltje van Frans koene en de battle's met Willem......goeie ouwe tijd !!

Jullie maken over 1 filmpje zoveel cortisol aan dat al jullie gains verdwijnen.

Relax mannen.

Het is Olympia weekend!!!!! :D

hypocrisie druipt er van af.

Stuur allemaal een foto van jezelf naar mij dan stuur ik die van mij.. Kijken we wie gelijk heeft

hahahaha :roflol:

Deze reactie had ik dus echt nooit van je verwacht ovation :o Ik had je als een heel ander persoon voorgesteld

Terug
Naar boven