MuscleMeat

Filmpje over doping en BB

Wat extreem slecht van Willem om zich zo uit te laten zeg. Helemaal in een XXL pak. Niet verstandig danwel professioneel.
Mensen in den bepaalde categorie bestempelen als freaks. Die zelfde mensen die keihard trainen en honderden euro's bij XXL besteden.
Daarnaast, hoe denkt hij dat men vroeger naar hem gekeken zou kunnen hebben? Juist, ook als een freak. Alles dat afwijkt van de standaard of afwijkt van jouw mening ga je als freak bestempelen? Heel slecht. Helemaal in zijn positie. Hij gooit zijn glazen en die van XXL in.

Stukje 'freaks' ging me wel te ver idd en dat er maar een kleine groep van mister olympia gasten zou houden. Dat internet kut is en alleen onzin geschreven wordt klopt ook niet.

Je moet voor jezelf het juiste eruit halen op internet dat is belangrijk.

Ben wel met hem eens dat je te veel beachboys/festival/zomerperiode kuurders hebt.

Voor de rest zijn veel 'gebruikers' toch echt wel top sporters en mensen die er echt voor leven.

Ik heb het van dichtbij mee gemaakt in het schooltje van Frans koene en de battle's met Willem......goeie ouwe tijd !!

Ik heb daar ook getraind, achter in dat "harcore" hokje.
De jongens waren erg creatief met allerlei oefeningen vanuit verschillende hoeken de muscles aanpakken
Zelf was ik in de twintig en honger naar kennis, trainen was op gevoel en ook geen voedingsbeleid haha. Stats 1.70 x 70 :p
Ken je William nog, dat fitness model? Wel een leuke atmosfeer toen...

opgeblazen buik van AAS.... uhuu

Begeleide Willem Jonkman (volgens mij zoon oid) niet een atleet van 19 die oa zieke schouders had.
Volgens mij jaar geleden oid hier op het forum gestaan. Inclusief pic

Begeleide Willem Jonkman (volgens mij zoon oid) niet een atleet van 19 die oa zieke schouders had.
Volgens mij jaar geleden oid hier op het forum gestaan. Inclusief pic

Ja klopt, daar was ook al genoeg ingegaan
Wat een achterlijk filmpje zeg

Ik heb daar ook getraind, achter in dat "harcore" hokje.
De jongens waren erg creatief met allerlei oefeningen vanuit verschillende hoeken de muscles aanpakken
Zelf was ik in de twintig en honger naar kennis, trainen was op gevoel en ook geen voedingsbeleid haha. Stats 1.70 x 70 :p
Ken je William nog, dat fitness model? Wel een leuke atmosfeer toen...

Klopt achter in het hok hahah...de lucht die daar hong blijft me altijd bij. Rond 1985 heb ik er getraind veel geleerd en gezien hoe je traint. Echt hardcore.
Daarna naar Harks vertrokken.
William ken ik niet.

Klopt achter in het hok hahah...de lucht die daar hong blijft me altijd bij. Rond 1985 heb ik er getraind veel geleerd en gezien hoe je traint. Echt hardcore.
Daarna naar Harks vertrokken.
William ken ik niet.

Wie is Harks?
Wat doet Frans Koene vandaag de dag?

Is hij een pt of nog aktief? Foto's? Ik ben wel benieuwd...

Jullie maken over 1 filmpje zoveel cortisol aan dat al jullie gains verdwijnen.

Relax mannen.

Het is Olympia weekend!!!!! :D
Daarom maak ik dus geen gains meer sinds ik ben begonnen met trainen.

OT: Ik snap de punt van het filmpje niet echt. Gewoon wat gehaat op gebruikers. Dr. De Ronde was de enige die imo soort van wat nuttigs te vertellen had.

Het grappigste is nog dat zijn motivatie van de Sap Cup het promoten van natty fysieken is, maar overal lees je niks anders dan "Dit is mijn kuur in prep voor de Sap cup" :rolleyes:

Het grappigste is nog dat zijn motivatie van de Sap Cup het promoten van natty fysieken is, maar overal lees je niks anders dan "Dit is mijn kuur in prep voor de Sap cup" :rolleyes:
De meeste kuurvragen die ik ooit in m'n mail heb gehad waren inderdaad in aanloop naar de sap cup destijds :roflol:

Maar ik zeg toch juist dat ik die mening ook deel:p. Het gaat mij er om dat hij praat alsof Arnold natuurlijk is en de profs van tegenwoordig alles te danken hebben aan wat extra hormonen. Terwijl de profs van toen en die van nu beiden alles te danken hebben aan extra hormoontjes, ondanks dat de ene er (in onze ogen) vele malen esthetischer uitziet dan de ander.
'alles' te danken hebben aan extra hormoontjes?

'alles' te danken hebben aan extra hormoontjes?
Zonder AAS kom je niet eens een beetje in de buurt van die fysieken van de grote jongens zoals Arnold, anders was ik wel natty gebleven. Zonder AAS op dat niveau bodybuilden is als voetballen zonder bal, het hoort er gewoon bij. AAS zijn de reden dat zij zo onnatuurlijk groot kunnen worden, zonder kom je er nergens mee.

Zonder AAS kom je niet eens een beetje in de buurt van die fysieken van de grote jongens zoals Arnold, anders was ik wel natty gebleven. Zonder AAS op dat niveau bodybuilden is als voetballen zonder bal, het hoort er gewoon bij. AAS zijn de reden dat zij zo onnatuurlijk groot kunnen worden, zonder kom je er nergens mee.

Niet 'alles' is te danken aan AAS en hormonen. Een extreem fysiek is te danken uit genetics + hard trainen + gedisciplineerd diëten + AAS. Het is een combinatie. Een extreem fysiek is dus ook te danken aan genetics en voeding.
Ik ben zelf naturel maar ik weet dat AAS een flinke invloed kan hebben op iemand z'n progressie (een vriend van mij die van een ondergemiddelde lifter naar een top A atleet ging binnen 2jaar).

Maar als je echt ver wilt komen in de sport zul je ook hele goede genetics moeten hebben.. Vind het altijd zo een onzin als mensen zeggen: ''genetics komen uit potjes en spuiten''..

En ja, zo extreem groot zal niemand inderdaad kunnen halen zonder AAS en dergelijke.

Niet 'alles' is te danken aan AAS en hormonen. Een extreem fysiek is te danken uit genetics + hard trainen + gedisciplineerd diëten + AAS. Het is een combinatie. Een extreem fysiek is dus ook te danken aan genetics en voeding.
Ik ben zelf naturel maar ik weet dat AAS een flinke invloed kan hebben op iemand z'n progressie (een vriend van mij die van een ondergemiddelde lifter naar een top A atleet ging binnen 2jaar).

Maar als je echt ver wilt komen in de sport zul je ook hele goede genetics moeten hebben.. Vind het altijd zo een onzin als mensen zeggen: ''genetics komen uit potjes en spuiten''..

En ja, zo extreem groot zal niemand inderdaad kunnen halen zonder AAS en dergelijke.
volgens mij begon arnoldje al erg vroeg met snoepen uit de genen potjes, maar dat maakt niet uit want hij moest er evengoed hard voor trainen/eten etc.

Het is een combinatie idd, goh. Maar zoals hij zegt en jij bevestigd hoort aas daar bij anders kom je er niet.

Terug
Naar boven