AndroidHealthClinic

Filmpje - Zo hoort politie op te treden

:thumbs:

Hoop dat de rechter er ook zo over denkt....

Prachtig die linkse rioolrat krijgt wat hij verdient! Fryslan boppe! :roflol:

Aanpakken bijdehand!

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik wel stom vind is dat je niet mag filmen in de buurt van de politie? Waarom is dit?

Btw die corrigerende tik vind ik geheel terecht. De politie laat veel te veel over zich heen lopen. Zero tolerance!

Vervelend ventje, politie laat zich wel erg snel gaan. Toch al met al een terechte klap voor dat ventje.

Is toch maar normaal .. beetje provoceren lol, k*tjong :)

Netjes, hulde aan de politie :bow:

En dat pisventje natuurlijk een aanklacht indienen tegen die agent. Agent krijgt op z'n fl**ker en dat pisventje heeft weer een mooie dag en blijft lekker provoceren.

Nu is het van die agent aan de ene wel zwak dat 'ie het niet met z'n mond op kan lossen, maar aan de andere kant: zou ik in zijn schoenen staan dan zou ik dat gebrek aan respect ook moeilijk kunnen slikken. En om nou een ordinaire discussie op straat te houden met zo'n ectobitch.....nee, dan liever z'n tanden eruit rossen!

De politie hoeft dat soort dingen niet te pikken en heeft wel belangrijke dingen te doen dan zoiets met woorden op te lossen. Prima zo'n tik!

Dat slaan vind ik onnodig.. Politie heeft toch al veel te voorduren.. Maar handjes op zun rug en afvoeren zou ik ook doen..Politie treed I.M.O veel te zacht op.. Mensen maken daar steeds meer misbruik van.. en als ze slaan is het de politie die fout is..

prima opgelost hoor :)

Goed gedaan van politie,willen ze nou in de toekomst meer respect moeten ze dat laten.

Jezus, een agent die zo snel over de rooie gaat heeft imo toch echt het verkeerde vak gekozen. Ze staan niet BOVEN de wet.
En de wet had 'em in staat gesteld om het ventje te bekeuren voor belediging van ambtenaar in functie (en dat had ik helemaal terecht gevonden). Dan was het een kwestie van hopen geweest dat het rotventje z'n ID niet bij zich zou hebben (of wilde afgeven) en hopla: inrekenen en ff afkoelen in de cel.

Ik denk echter dat de agent op het moment aan het verkeerde eind gaat trekken... En terecht.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Waarom had ik zo'n reactie van jou verwacht builderB :D

Goed opgelost vind ik. Niks doen is te soft. In veel andere landen zou ie gewoon in elkaar geramd zijn dat gaat misschien net iets te ver dus is dit een goede oplossing.

Die klap was misschien niet zo handig nu hebben alle omstanders dat gezien. Hij had hem beter hardhanding kunnen arresteren dan valt het voor mensen op afstand wat minder op.

Jezus, een agent die zo snel over de rooie gaat heeft imo toch echt het verkeerde vak gekozen. Ze staan niet BOVEN de wet.
En de wet had 'em in staat gesteld om het ventje te bekeuren voor belediging van ambtenaar in functie (en dat had ik helemaal terecht gevonden). Dan was het een kwestie van hopen geweest dat het rotventje z'n ID niet bij zich zou hebben (of wilde afgeven) en hopla: inrekenen en ff afkoelen in de cel.

Ik denk echter dat de agent op het moment aan het verkeerde eind gaat trekken... En terecht.

Die man had gewoon een baaldag. De één verwijdert op zo'n dag belangrijke bestanden van een server(MrJ kent dat wel dacht ik) en de ander slaat een keer een burger voor z'n muil.

Nee, niet mee eens. Dat ventje was zeker irritant naar de politie hoort daar boven te staan. Die klap van de agent was overdreven. Ik sluit me aan bij builderB, agenten moeten zich weten te beheersen.

Terug
Naar boven