MuscleMeat

Filmpje - Zo hoort politie op te treden

Slechte actie van de politie!

Ze hadden hun gummiknuppel of pepperspray moeten gebruiken! :cool: Aanpakken dit soort uitlokkertjes met hun vervelende tyfusgeintjes.

niks op aan te dingen.. dat k*tjong kreeg wat 'ie verdiend.

Die agenten staan wel erg gevaarlijk, zo vlakbij de fontein, brutal hangplek van heel allochtoon Leeuwarden.

Eensch met Builder, hij laat zich veels te snel gaan. Dat heb je nou eenmaal met zo'n pisberoep, dan mag je alleen mensen bekeuren ipv 'corrigerende tikjes' geven.

• Topic Starter Topic Starter
Kom op zeg, het was een tikkie. Dat k*tventje ging gewoon te ver. Als agent moet je tegenwoordig respect/gezag afdwingen, en dit lijkt mij een goede manier. Ze hoeven niet alles te slikken, zoalsie zelf ook zegt.

Die agent doet het juiste, hoe vaak denken jullie dat agenten met zulke irritante linkse mietjes worden geconfronteerd dan?
Als iedereen zich zo zou gedragen als die gozer dan zouden ze geeneens aan hun werk toekomen. Als agent moet je wel enige vorm van gezag hebben en het moet aantrekkelijk blijven om uberhaupt agent te zijn want we hebben ze hard nodig.
Dit hoeft hij niet te pikken

:roflol: Waarom had ik zo'n reactie van jou verwacht builderB :D

De vraag is niet waarom je het had verwacht (dat lijkt me nogal een inkoppertje: ik schijn een van de weinigen te zijn die niet in geweld gelooft hier), maar wat je inhoudelijk kunt inbrengen tegen mijn mening.

Goed opgelost vind ik. Niks doen is te soft. In veel andere landen zou ie gewoon in elkaar geramd zijn dat gaat misschien net iets te ver dus is dit een goede oplossing.

Die klap was misschien niet zo handig nu hebben alle omstanders dat gezien. Hij had hem beter hardhanding kunnen arresteren dan valt het voor mensen op afstand wat minder op.

Er ligt meer tussen niets doen en het ventje meppen. Ik mag hopen dat van alle instanties iig de politie daar van op de hoogte is. Conflicthantering enzo... Meppen = laatste redmiddel = sterk verkleinde macht. De macht van de agent was véél groter geweest mocht hij heel stoïcijns zijn bonnenboekje hebben gepakt en deze bak inteelt rustig om z'n ID zou vragen. De meeste agenten weten her en der wel wat venijnige steken onder water te verkopen of 'de preek' en public uit te spreken. Dát was gunstig vermaak geweest. En had de staatskas wat gevuld.

Die man had gewoon een baaldag. De één verwijdert op zo'n dag belangrijke bestanden van een server(MrJ kent dat wel dacht ik) en de ander slaat een keer een burger voor z'n muil.

Jammer voor de baaldag van die agent, maar in de wet hebben we geen regels met betrekking tot het per ongeluk verwijderen van bestanden. De vergelijking gaat dus wat mank. Er is absoluut geen sprake van een situatie waarin geweld nodig is, en als 'per ongeluk' iemand meppen iets is dat je vaker overkomt, hoor je gewoon niet in zo'n blauw uniform thuis en wordt het tijd voor wat spasme onderdrukkende medicijnen.
Simpel. Rambo ís leuk. Maar wel in een film.
Ik hoop eigenlijk, dat de agent hiervoor recht gezet zal worden en dat het k*tventje door het filmpje moeite krijgt met het vinden van een baan ofzo. En alsnog een bekeuring voor belediging van een ambtenaar in functie.

ach hou nou toch eens op met dat softe gedoe bah bah bah zeg

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk, builderB heeft ergens wel gelijk wat de wet betreft. Ik denk alleen dat dat kereltje zich nu wel een 2e keer bedenkt voordat hij een agent belachelijk probeert te maken. Hij word dik geownd hier! Beter dan wanneer de agent een bonnetje schrijft. Dat is een imago waar ze vanaf moeten imo. Harder optreden! En dat bonnetje krijgt hij hopelijk op het bureau nog ;)

Verdiende loon van dat pisventje, zal hem ook nog wel een paar klappen willen geven met zijn eigen gitaar.

Heb je nog enige inhoud toe te voegen aan je reactie Pietje? Of blijft het bij oraal defeceren?

Jammer voor de baaldag van die agent, maar in de wet hebben we geen regels met betrekking tot het per ongeluk verwijderen van bestanden. De vergelijking gaat dus wat mank. Er is absoluut geen sprake van een situatie waarin geweld nodig is, en als 'per ongeluk' iemand meppen iets is dat je vaker overkomt, hoor je gewoon niet in zo'n blauw uniform thuis en wordt het tijd voor wat spasme onderdrukkende medicijnen.

Weet ik wel. ;)

Ik vraag me alleen wel af of woorden bij iedereen doordringen. Als je qua intelligentie een stuk minder begaafd bent dan bijvoorbeeld jij, in hoeverre werkt het dan om iemand iets dmv woorden aan zijn verstand te brengen.

En een bekeuring....tsja daar lig je ook niet wakker van als je geld teveel hebt, er geen waarde aan hecht of het niet eens bezit.

Ik vind die agenten maar gay meppen + gay arresteren.
Die slag was zeker niet nodig, maar nu hij er toch was mocht er wel wat meer achter zitten. :D

Terug
Naar boven