- Waardering
- 463
- Lengte
- 1m78
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, niet mee eens. Dat ventje was zeker irritant naar de politie hoort daar boven te staan. Die klap van de agent was overdreven. Ik sluit me aan bij builderB, agenten moeten zich weten te beheersen.

niet als je beroep het handhaven van de wet is. Hij mag idd. wel een paar teringklappen krijgen... maar niet van hun.
moet 'ie die wel ff uit de auto pakken, maar dan heb je ook wat..Waarom had ik zo'n reactie van jou verwacht builderB
![]()
Goed opgelost vind ik. Niks doen is te soft. In veel andere landen zou ie gewoon in elkaar geramd zijn dat gaat misschien net iets te ver dus is dit een goede oplossing.
Die klap was misschien niet zo handig nu hebben alle omstanders dat gezien. Hij had hem beter hardhanding kunnen arresteren dan valt het voor mensen op afstand wat minder op.
Die man had gewoon een baaldag. De één verwijdert op zo'n dag belangrijke bestanden van een server(MrJ kent dat wel dacht ik) en de ander slaat een keer een burger voor z'n muil.

Jammer voor de baaldag van die agent, maar in de wet hebben we geen regels met betrekking tot het per ongeluk verwijderen van bestanden. De vergelijking gaat dus wat mank. Er is absoluut geen sprake van een situatie waarin geweld nodig is, en als 'per ongeluk' iemand meppen iets is dat je vaker overkomt, hoor je gewoon niet in zo'n blauw uniform thuis en wordt het tijd voor wat spasme onderdrukkende medicijnen.

Verdiende loon van dat pisventje, zal hem ook nog wel een paar klappen willen geven met zijn eigen gitaar.