Fitness Seller

Filmpje - Zo hoort politie op te treden

Heb je nog enige inhoud toe te voegen aan je reactie Pietje? Of blijft het bij oraal defeceren?

jij kunt wel mooi lullen enzo, maar kijken is niet je sterkste punt..

dat miezerige pisventje kreeg wat 'ie verdiend.. wat mij betreft had 'ie wel wat meer klappen mogen krijgen.. dat softe gedoe schiet niemand wat mee op ;) die argumenten van jou lees ik wel, maar vind ik gewoon nergens op slaan..

inhoud genoeg?

hey das in leeuwarden! slaat nergens op wrm hij slaat wat een idiot man kijken als ie het ook bij mij had gedaan :D

schijters! boetes geven en mensen slaan die kleiner zijn maar als je belt dat je bedreigt word met een mes dan komen ze niet!:mad:

politie's en boeven komen uit het zelfde nest.

Dat is in leeuwarden. het is duidelijk te zien, dat de politie eerst sloeg, daar kan hij hem voor aanklagen. het is wel zo dat die gast er zelf om vroeg, maar die politie moet zich wel inhouden, ik hoop dat die politie zelf ook straf krijgt, het moet wel duidelijk zijn dat politie niet als eerste geweld mag gebruiken

Mongooltje....:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Wie heeft mijn tag verwijderd btw? :p

Verdiende loon van dat pisventje, zal hem ook nog wel een paar klappen willen geven met zijn eigen gitaar.

Don't ****ing touch the guitar. Ik vond het al een crime dat die lul er een bij zich had. Zijn niet echt de mensen waar je je meer wilt identificeren als gitarist. :D

Maar verdiende loon is het zeker niet. Een 'aap in uniform' is gewoon een belediging, die de agent even later waarheid laat worden. Z'n verdiende loon was een dikke boete geweest. Kan je ook een stuk langer van nagenieten dan een tik op je harses.

jij kunt wel mooi lullen enzo, maar kijken is niet je sterkste punt..

dat miezerige pisventje kreeg wat 'ie verdiend.. wat mij betreft had 'ie wel wat meer klappen mogen krijgen.. dat softe gedoe schiet niemand wat mee op ;) die argumenten van jou lees ik wel, maar vind ik gewoon nergens op slaan..

inhoud genoeg?

Wie bepaalt wat ie 'verdiende'? Waar haal je die wijsheid vandaan?
Inhoud = mijn argumenten, die volgens jou nergens op slaan afdoen met meer dan 'soft gedoe' en eens op hun inhoud benaderen.

Dus nee, geen inhoud genoeg. Er is niet eens sprake van inhoud.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Don't ****ing touch the guitar. Ik vond het al een crime dat die lul er een bij zich had. Zijn niet echt de mensen waar je je meer wilt identificeren als gitarist. :D

Maar verdiende loon is het zeker niet. Een 'aap in uniform' is gewoon een belediging, die de agent even later waarheid laat worden. Z'n verdiende loon was een dikke boete geweest. Kan je ook een stuk langer van nagenieten dan een tik op je harses.

Zou die geen prent krijgen op het bureau dan? Ik vind het een geweldige afgang voor die knakker :roflol: Een tik, meegenomen worden naar het bureau en een prent! :D

geweldig dit.

klappen die handel!

Maar weet iemand hoe die politie er is afgekomen?"mdat dit op film staat en de politieman echt de fout in ging zal die toch ook wel een bepaalde straf krijgen

Pff dat kan veel harder

Wie bepaalt wat ie 'verdiende'? Waar haal je die wijsheid vandaan?
Inhoud = mijn argumenten, die volgens jou nergens op slaan afdoen met meer dan 'soft gedoe' en eens op hun inhoud benaderen.

Dus nee, geen inhoud genoeg. Er is niet eens sprake van inhoud.

:roflol: softie

Ik vind het niet kunnen, omdat hij zich gek laat maken. Hij laat zich enorm kennen en dat hoor je nooit te doen als juut. Ik ben niet tegen geweld, maar dit gaat te ver. Zwaktebod van die juut.

Je gaat toch uberhaupt niet in discussie met zo'n mong**l.

Ik vind het niet kunnen, omdat hij zich gek laat maken. Hij laat zich enorm kennen en dat hoor je nooit te doen als juut. Ik ben niet tegen geweld, maar dit gaat te ver. Zwaktebod van die juut.

Je gaat toch uberhaupt niet in discussie met zo'n mong**l.

Ik kan het me echt wel voorstellen. DIe gasten krijgen volgens mij de gehele dag wel van die k*t woorden naar hun gesmeten. Niemand heeft nog respect voor de politie JUIST omdat ze niks mogen. EN dan komt er opeens zon wijsneus met een camera die ff stoer loopt tedoen. Kan me erg goed voorstellen dat de cop er wel es genoeg van heeft

Terug
Naar boven