AndroidHealthClinic

Films die bijna iedereen enorm goed vinden maar jij haat en afschuwelijk vind..

Van wie/wat dan? Ik geef toe, ik ben niet zo thuis in literatuur. Maar van wat ik heb gelezen heeft hij bepaalde dingen gewoon gebaseerd op dingen die hij meegemaakt heeft in de oorlog enzo.

Verdiep je eens in de scandinavische mythologie zou ik zeggen.
Het is bijna letterlijk uit de Edda. Bijna, omdat het verhaal opzich wel door hem verzonnen is natuurlijk. maar het idee van een alles heersende ring die in het vuur gegooid moet worden enz. enz. heeft hij gewoon overgenomen.

Meet the Parents...

TENENKROMMEND!

Titanic?:dunno:

OVer het algemeen vind ik horrorfilms niet meer leuk niet echt een specifieke film waarschijnlijk vroeger te vaak gekeken en nu er een beetje op uitgekeken.

Lord of the Rings en Star Wars vooral...

Ik kan ff niet op de naam komen maar een film van tarantino met mr pink, blue, brown enzo

Gebeurde niks en einde was echt zeer(!) slecht. Ik zal wel geflamed worden nu.. :o

Ik kan ff niet op de naam komen maar een film van tarantino met mr pink, blue, brown enzo

Gebeurde niks en einde was echt zeer(!) slecht. Ik zal wel geflamed worden nu.. :o

Reservoir Dogs, toch wel de doorbraak van Tarantino. Vind Tarantino steeds minder worden maar dat vind ik toch wel een meesterwerk.

Einde van RD was perfect.

Reservoir Dogs, toch wel de doorbraak van Tarantino. Vind Tarantino steeds minder worden maar dat vind ik toch wel een meesterwerk.

Ja die, Wat was er nou zo goed aan? Het was de hele tijd stil, een paar flashbackjes en dan zo'n einde waar ze allemaal doodgaan.

Ja die, Wat was er nou zo goed aan? Het was de hele tijd stil, een paar flashbackjes en dan zo'n einde waar ze allemaal doodgaan.

De dialogen, de actie, de opbouw, de cinematografie. Vooral dat laatste was redelijk baanbrekend, Tarantinostyle die voor het eerst een groot publiek bereikte. Daarna begon Tarantino het een beetje teveel uit te melken maar in Pulp Fiction was het nog wel te pruimen.

Terug
Naar boven