- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zie mezelf meer als tovenaar, ik kan mensen straffen en bannen die hier meer dan 100km vandaan zijn![]()
Ik heb het over het verhaal.Origineel - ja, ken jij films die dit hebben voorgedaan?
Dus hobbits zijn al geloofwaardig?Geloofwaardig - ja, verhaal is goed gebracht en overtuigend voor de kijker.
Ik ben een groot Tolkien fan.
Komaan, tuurlijk gaat het niet over of het écht mogelijk is. Tuurlijk gaat het over hoe geloofwaardig de regisseur en de acteurs het brengen. Ik heb tot nu toe van nog niemand een terechte kritiek gehoord. Je kan het hele onderwerp dom en oninteressant vinden, maar de ploeg die het gebracht heeft, heeft gewoon iets prachtigs gepresteerd.Dus hobbits zijn al geloofwaardig?
Dat het overtuigend overkomt ligt aan de acteurs die prima rollen spelen en geloven in wat zij spelen.
Maar opnieuw het verhaal kan je moeilijk geloofwaardig noemen. Zoals je geen enkele fantasy geloofwaardig kan noemen.
Komaan, tuurlijk gaat het niet over of het écht mogelijk is. Tuurlijk gaat het over hoe geloofwaardig de regisseur en de acteurs het brengen. Ik heb tot nu toe van nog niemand een terechte kritiek gehoord. Je kan het hele onderwerp dom en oninteressant vinden, maar de ploeg die het gebracht heeft, heeft gewoon iets prachtigs gepresteerd.
Snatch is ook zo'n k*tfilm zit ik net te bedenken, niet echt bagger ofzo. Maar ik zou het maximaal een 5,5 geven. Films die imo ondergewaardeerd zijn:
-Gladiator
-Braveheart
Maar het is ook maar net wat je zoekt in een film, helemaal objectief kijken lukt toch niet.
Films als Harry Potter ga ik niet eens aan beginnen hehe.
Snatch k*t, doe normaal man, die film is briljant, en echte droge humor, niet die irritante overdreven humor.
Er worden hier films afgekraakt waar ik serieus nog nooit iemand slecht over heb horen praten, Snatch en Pulp Fiction zijn daar 2 van.
En wat Lotr betreft, het is een mooie film en leuk om naar te kijken, maar een sterk en spannend verhaal heeft het niet echt vind ik.
Dit topic gaat toch over films die objectief gezien "briljant" zijn, maar bij sommige mensen niet goed in smaak vallen.
Snatch en Pulp Fiction en nog een paar van die films zorgen gewoon voor irritaties bij mij. Het is vooral de zogenaamde vreemde humor waar jij het over hebt, maar ook bepaalde comedy elementen waarin de regie creatief/vernieuwend probeert te zijn.
Maar ook films als the wrestler kunnen mij niet bekoren, alhoewel ik daarvoor nog een ruime 7 zou geven.
Ze brengen het geloofwaardig ja.Even advocaat van de duivel: Maar jij vindt een verhaal over een aantal dwergen die met een groep een object in brandend lava moeten gooien om zo de grote tovenaar te verslaan wel origineel en geloofwaardig?
Het verschil zit me in HP dat een kleine jongen telkens een direct aanval overleeft van veel sterkere vijanden zoals de Basilisk en Voldemort. Dit is gelijk een politie-agent die 50 terroristen neerknalt maar zelf niet geraakt wordt, dat bedoel ik met ongeloofwaardig.maar Fodman had het over het verhaal van HP wat ongeloofwaardig zou zijn.
Als je dat idee doortrekt zou je ook het verhaal van LotR ongeloofwaardig moeten vinden.
Dat is het niet, dus ligt het niet aan de verhaal, maar aan degene die de film hebben gemaakt en hoe ze dit hebben neergezet.
Van wie/wat dan? Ik geef toe, ik ben niet zo thuis in literatuur. Maar van wat ik heb gelezen heeft hij bepaalde dingen gewoon gebaseerd op dingen die hij meegemaakt heeft in de oorlog enzo.
Ik heb plaatsvervangende schaamte voor plaatsers van sommige films. De grootste meesterwerken worden met de grond gelijk gemaakt wegens een faliekant gebrek aan elementaire filmkennis, prachtig.