Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit dit topic blijkt wel weer dat de wat minder snuggere mensen de meesterwerkjes afkraken, en de wat intelligentere mensen dingen als borat etc
Dit begint al meer als "feit" te klinken dan mening...Ik denk er opeens aan dat James Cameron, de man die ons de eerste 2 terminators schonk, ons ook de klucht van titanic bracht. My fart will go on.
En zoals door anderen vermeld, LotR is een echte k*tfilm.
Uit dit topic blijkt wel weer dat de wat minder snuggere mensen de meesterwerkjes afkraken, en de wat intelligentere mensen dingen als borat etc
Dit begint al meer als "feit" te klinken dan mening...
Ook jammer dat dan geen reden wordt opgegeven. Als je een meesterwerk k*t gaat noemen zou je toch tenminste kunnen aangeven waarom.
Ben het ook eens met Daster...
Bepaalde inhoud zoals crybaby hobbits is discutabel. Ik zit daar ook niet direct op te wachten. Ook de reden dat ik die films niet snel opnieuw hoef te zien. Maar qua productie/regie/cgi/afwerking/inzet acteurs neem ik mijn petje af. Na het zien van de trilogie leken alle matige films plots bagger imo, zegt genoeg.
Mensen die naar zo'n film gaan kijken met het idee van "oh leuk, 9 uur gay hobbits kijken" (wat totaal niet klopt) maken het voor zichzelf al bijna onmogelijk om de film op neutrale manier te bekijken en er van te genieten. Als je er voor open staat is het erg meeslepend en prachtig afgewerkt. Hoe iemand zoiets k*t kan noemen is voor mij niet te begrijpen. Dan zijn er twee mogelijkheden: je hebt een zeer beperkte smaak qua filmgenre, of je bent simpelweg niet in staat een wat langer stuk te appreciëren (of een combinatie).
Ik vond die elfen eigenlijk veel weerzinwekkender 

Batman TDK vond ik leuk wegkijken...maar absoluut geen topper.
haha. Als je Harry Potter films goed vindt ben je lekker bezig.
Zelfs het boek was beter (wat meestal zo is met verfilmingen, maar voor de HP verfilmingen zegt dat opzich al genoeg).
Kheb ze al 5 keer allemaal gezien, waarvan 2 of 3 keer de extended edition die in totaal zo'n 2 uur langer duurt, en nog een marathon van de 3 in de cinemaHoevaak heb je de films gezien T? Ik wil je nog wel eens horen na een aantal kijkbeurten.

Elke film ervan gezien, omdat me telkens werd gezegd dat het chiek was of gewoon meegekeken met andere mensen, en telkens vond ik het gewoon slechte, vooral kinderachtige films, is dan ook gebaseerd op kinderboeken ...Zelfde als mensen die Harry Potter afkraken terwijl ze deel 1 t/m 4 nog niet eens hebben gezien, nee dan vind je er geen ruk aan nee, dat vond ik vroeger ook niet als ik zomaar effe keek, totdat ik em vanaf deel 1 keek
Elke film ervan gezien, omdat me telkens werd gezegd dat het chiek was of gewoon meegekeken met andere mensen, en telkens vond ik het gewoon slechte, vooral kinderachtige films, is dan ook gebaseerd op kinderboeken ...
Vind de hele situatie van kind verslaat grote boze tovenaars te saai/ongeloofwaardig, zeker voor 8 films ...
LOTR is badass. Die films zijn episch. Een film is altijd goed als je het woord episch kan gebruiken om ze te omschrijven.

Origineel - ja, ken jij films die dit hebben voorgedaan?