Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Vind dat verhaal juist schitterend klinken. Verder heb je de andere reviews al gelezen roxxe? Want die film komt er bijna overal hoog gewaardeerd uit. Door de controverse ben ik nu wel nog nieuwsgieriger om deze te zien :)

Van de week naar Terminator Salvation geweest. Vond het een prima actiefilm, maar meer ook niet echt. 7-/10

the_hangover01.jpg

Dit is echt een van de beste komedies ooit. Ga hem alsjeblieft in de bios zien! Gewoon non-stop gelachen vanaf het begin tot het absolute eind! Met name Zach Galifianakis is geniaal en lang niet alle leuke stukjes komen in de trailer. in het genre komedie. 10/10

Mee eens, wat een geniale film! We waren gisteren te laat voor Terminator 4, dus hebben we maar besloten om naar Hangover te gaan en daar uiteindelijk geen moment spijt van gehad. Het verhaal lijkt misschien te flauw en te cliché om leuk te zijn, maar het is echt lang geleden dat ik zo hard heb moeten lachen om een film. De rest van de zaal lag ook dubbel en er was zelfs applaus aan het einde van de film, wat ik bij een komedie nog niet vaak heb meegemaakt. Ongetwijfeld een grote aanrader!

Mee eens, wat een geniale film! We waren gisteren te laat voor Terminator 4, dus hebben we maar besloten om naar Hangover te gaan en daar uiteindelijk geen moment spijt van gehad. Het verhaal lijkt misschien te flauw en te cliché om leuk te zijn, maar het is echt lang geleden dat ik zo hard heb moeten lachen om een film. De rest van de zaal lag ook dubbel en er was zelfs applaus aan het einde van de film, wat ik bij een komedie nog niet vaak heb meegemaakt. Ongetwijfeld een grote aanrader!
+1 ik ben gister avond ook geweest wat een grappige film als ik aan stukjes terug denk van de film lig ik zo weer dubbel :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.786
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pusher trilogy

Briljante films van een jonge Deense regisseur. Drie delen met elk een ander persoon als protagonist. Over het leven van (straat)dealers in Copenhagen. Bij enige toeval begonnen met kijken maar was echt zwaar onder de indruk. Dikke aanraders!

I: 8/10 II: 8/10 III: 7/10

286544881_ef2f5ab98a.jpg

[IMDB]Solaris[/IMDB] 1972 en 2002

Het origineel van Tarkovski is abstracter en artistieker. Een science fiction film van formaat, alhoewel de lange speelduur veel van de kijker vraagt. De remake van Soderbergh stript de hele film van zijn mysterie, het plot wordt afgezwakt én voorgekauwd. Gelukkig kan men 30 jaar later er nog wat computergraphics tegenaan gooien. Eerste deel is dus veruit superieur.

'72: 7.5/10 '02: 5/10

Ik heb gister American Gangster gezien. Echt een goede film, duurt lekker 3 uren:D

Watchers, sniffers, pushers. What a load of crap. Bagger dus.

4.5/10

[IMDB]Gomorra[/IMDB]

Deze film laat je zien hoe de maffia hun dagelijkse leven beinvloed/bepaald. Je volgt een aantal verhaallijnen, de één wat heftiger dan de ander maar ze geven je allen het gevoel te kijken naar een andere wereld. Sombere woonwijk, moorden, drugs, etc. Wat saaie momenten, maar toch wel een onderhoudende film.

7.5/10

voorlopig nog een telescreen http://binsearch.info/?q=loft+dutch&max=25&adv_age=120&server=

ontopic:

Gran Torino

gaat over een ouwe veteraan die z'n hmong (asiatische) buren helpt tegen een bende

eigenlijk gaat de film over een ouwe racistist met een peperkoeken hartje die de ganse film deze blik heeft:
[Link niet meer beschikbaar]

ouwe clint draagt deze film, ondanks het crappy verhaal en de slechte mede-acteurs

best leuk om es te huren
6.9/10

Vind dat verhaal juist schitterend klinken. Verder heb je de andere reviews al gelezen roxxe? Want die film komt er bijna overal hoog gewaardeerd uit. Door de controverse ben ik nu wel nog nieuwsgieriger om deze te zien :)
Gisteren gezien. Een mooie en aparte Eastwood film waarin hij ook weer een prima rol speelt als oorlogsveteraan. Verhaal kan je inderdaad omschrijven als eenvoudig maar wel boeiend. Vond de andere acteurs goed meevallen eigenlijk, geen slecht acteerwerk overall. Voorspelbaar is ie meestal niet en het slot is toch ook nog verrassend. Komt verder geloofwaardig over en raakt enkele gevoelige thema's die mensen aanspreken. Sowieso stukken beter dan overrated crap als The Curious Case of blabla. Een 8/10 voor Gran Torino.

C'est arrivé près de chez vous:
http://www.imdb.com/title/tt0103905/

Heb deze film nog eens terug gezien na 2/3 jaar. Man, wat een super film. Volledig terecht een cultstatus. Smaken verschillen, maar als je deze film niet kan waarderen is er echt iets mis met jou. Dan moet je je vragen gaan stellen over je intelligentieniveau. Geniale details. Heerlijk om deze film nog eens te zien.
8,5/10

C'est arrivé près de chez vous:
http://www.imdb.com/title/tt0103905/

Heb deze film nog eens terug gezien na 2/3 jaar. Man, wat een super film. Volledig terecht een cultstatus. Smaken verschillen, maar als je deze film niet kan waarderen is er echt iets mis met jou. Dan moet je je vragen gaan stellen over je intelligentieniveau. Geniale details. Heerlijk om deze film nog eens te zien.
8,5/10

idd super film, niet voor gevoelige kijkers :p

Shoot 'Em Up:
http://www.imdb.com/title/tt0465602/
Luchtige actiefilm met Clive Owen in de hoofdrol. Had niet gedacht Owen dit soort rollen kon spelen, maar hij doet het nog best goed. Het is een flinterdun verhaal dat het enkel moet hebben van de over-the-top actie-scene's. Maar - in tegenstelling tot bij Wanted - zijn die deze keer wel cool. Ook een paar heel vette quotes:
Now, I'm hopin' you're not just a p*ssy with a gun in your hand.
- Oh no sir, no, no I am not. I am a tough guy with a p*ssy in my hand.
En voor diegenen die de film gezien hebben:
Talk about shooting your load.
Heerlijk.
Al bij al een ideale film om de dag mee te beginnen!
7/10

[IMDB]Burn after reading[/IMDB]

Vage film!:D Maar op een leuke manier, dat wel.

7/10

[IMDB]Taken[/IMDB]

Gewoon een lekkere actiefilm die geen moment verveeld. Tuurlijk moet je 'm niet te serieus nemen.

7+/10

Tropa De Elite
8.5/10

Goed verhaal, veel goede actiescènes, sterk acteerwerk en prachtige locaties. In het begin is het verhaal een beetje verwarrend door die flash forwards, maar uiteindelijk valt alles op zijn plaats. De sT van filmen is leuk gedaan, trillende camera's oa. Maar het is zeker niet storend, het is niet dat je er misselijk van wordt.

7/10

[IMDB]Taken[/IMDB]

Gewoon een lekkere actiefilm die geen moment verveeld. Tuurlijk moet je 'm niet te serieus nemen.

7+/10

Ik heb die film echt moeten uitzitten. Het einde maakte het allemaal een beetje goed. Een film die je niet al te veel moet willen volgen. 6/10

Was in ieder geval beter dan "What just Happened" van Niro op dezelfde avond...dat was zo ongelooflijk slecht dat ik me er nu helemaal niets meer van kan herinneren...echt...helemaal niets. En dat komt zelden voor. 3/10.

The Hangover is een aanrader! Comedy is niet mijn favoriete genre, maar ik heb genoten van die film.

7/10

Vaag is idd een goede omschrijving.
Het hoogtepunt is de scene waarin die gozer in de kast zit...

The Unborn

Wat een schrikmomenten zitten er in deze film. De t*ring. Echt abnormaal. Het verhaal is niet zo diepgaand en ik was ook niet onder de indruk van alle B-acteurs. De special effects waren af en toe echt over the top, zodat het niet eens meer eng was. Dat was een beetje karig. De eerste 20 minuten dragen de film absoluut. De rest is een beetje cheesy.

Al met al: een lekker wijf, goede schrikmomenten en kijkt lekker weg. Maar verwacht alsjeblieft niet teveel.

6,3/10

Laatst bewerkt:
Prozac Nation 2001

Fim begint nogal saai, toch wel goed geacteerd door haar, mooi in beeld gebracht hoe depresief ze is en zwart ze alles bekijkt.

6.5-7 /10

Rise Of The Footsoldier:
http://www.imdb.com/title/tt0901507/
Coole film met heel veel expliciet geweld, t**ten en enorm veel gevloek. Dus geen film die je lekker gezellig met het hele gezin gaat kijken. :D
Ik vond voornamelijk het eerste uur echt goed, daarna is er precies geen lijn meer in het verhaal.
Er wordt trouwens op een bepaald moment ook gepraat over anavar en test voor diegenen die het interesseert. :p
Leuke film met een lekker brutaal sfeertje.
7/10

Terug
Naar boven