- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

![]()
Dit is echt een van de beste komedies ooit. Ga hem alsjeblieft in de bios zien! Gewoon non-stop gelachen vanaf het begin tot het absolute eind! Met name Zach Galifianakis is geniaal en lang niet alle leuke stukjes komen in de trailer. in het genre komedie. 10/10
+1 ik ben gister avond ook geweest wat een grappige film als ik aan stukjes terug denk van de film lig ik zo weer dubbelMee eens, wat een geniale film! We waren gisteren te laat voor Terminator 4, dus hebben we maar besloten om naar Hangover te gaan en daar uiteindelijk geen moment spijt van gehad. Het verhaal lijkt misschien te flauw en te cliché om leuk te zijn, maar het is echt lang geleden dat ik zo hard heb moeten lachen om een film. De rest van de zaal lag ook dubbel en er was zelfs applaus aan het einde van de film, wat ik bij een komedie nog niet vaak heb meegemaakt. Ongetwijfeld een grote aanrader!

voorlopig nog een telescreen http://binsearch.info/?q=loft+dutch&max=25&adv_age=120&server=
ontopic:
Gran Torino
gaat over een ouwe veteraan die z'n hmong (asiatische) buren helpt tegen een bende
eigenlijk gaat de film over een ouwe racistist met een peperkoeken hartje die de ganse film deze blik heeft:
[Link niet meer beschikbaar]
ouwe clint draagt deze film, ondanks het crappy verhaal en de slechte mede-acteurs
best leuk om es te huren
6.9/10
Gisteren gezien. Een mooie en aparte Eastwood film waarin hij ook weer een prima rol speelt als oorlogsveteraan. Verhaal kan je inderdaad omschrijven als eenvoudig maar wel boeiend. Vond de andere acteurs goed meevallen eigenlijk, geen slecht acteerwerk overall. Voorspelbaar is ie meestal niet en het slot is toch ook nog verrassend. Komt verder geloofwaardig over en raakt enkele gevoelige thema's die mensen aanspreken. Sowieso stukken beter dan overrated crap als The Curious Case of blabla. Een 8/10 voor Gran Torino.Vind dat verhaal juist schitterend klinken. Verder heb je de andere reviews al gelezen roxxe? Want die film komt er bijna overal hoog gewaardeerd uit. Door de controverse ben ik nu wel nog nieuwsgieriger om deze te zien![]()
C'est arrivé près de chez vous:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.imdb.com/title/tt0103905/
Heb deze film nog eens terug gezien na 2/3 jaar. Man, wat een super film. Volledig terecht een cultstatus. Smaken verschillen, maar als je deze film niet kan waarderen is er echt iets mis met jou. Dan moet je je vragen gaan stellen over je intelligentieniveau. Geniale details. Heerlijk om deze film nog eens te zien.
8,5/10

[IMDB]Burn after reading[/IMDB]
Vage film!Maar op een leuke manier, dat wel.
7/10
[IMDB]Taken[/IMDB]
Gewoon een lekkere actiefilm die geen moment verveeld. Tuurlijk moet je 'm niet te serieus nemen.
7+/10
[IMDB]Burn after reading[/IMDB]
Vage film!Maar op een leuke manier, dat wel.
7/10