XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

vanavond Collateral damage met good old Arnold.

meningen?

• Topic Starter Topic Starter
huckfinn zei:
Da's de enige film van Ahnuld die ik (met Hercules in New York) nog niet gezien heb :(
6th Day, The (2000)
Batman & Robin (1997)
Beretta's Island (1994)
Collateral Damage (2002)
Commando (1985)
Conan the Barbarian (1982)
Conan the Destroyer (1984)
End of Days (1999)
Eraser (1996)
Hercules in New York (1970)
Jingle All the Way (1996)
Junior (1994)
Kindergarten Cop (1990)
Last Action Hero (1993)
Predator (1987)
Pumping Iron (1977)
Raw Deal (1986)
Red Heat (1988)
Red Sonja (1985)
Running Man, The (1987)
Stay Hungry (1976)
Terminator 2: Judgment Day (1991)
Terminator 3: Rise of the Machines (2003)
Terminator, The (1984)
Total Recall (1990)
True Lies (1994)
Twins (1988)
Villain, The (1979)

damn moet er nog 3 :D

Aleen Beretta's Island dan nog, denk niet dat ik die ooit ga zien overigens.

ik heb em hier voor je liggen, haha hij lag voor 3 euro bij de media markt.

daar speelt overigens Arnold helemaal geen rol, enkel in de gym ff wat setjes pompen met franco...

en zo zijn er nog wel meer nietszeggende films waar hij een rol heeft gespeeld. (of andersom)

kuuut, Villain, The (1979) heb ik ook nog niet gezien :D

Cactus Jack heet die film ook wel, werd in de tijd dat Canal+ nog Filmnet heette veel uitgezonden.

Santoz zei:
Ik heb enkel deel 1 gezien en vond het eigenlijk geen slechte film (van de eindscene sprong de geilheid af meen ik mij te herinneren :)) Het verwondert me eigenlijk dat ik deel 2 nooit gezien heb...

deel 1 was paar weken terug op tv..ik keek en ik genoot..vond matt dillon en kevin bacon goed spelen maar denise richards en (winner in the end) neve campbell ook heel goed

Zojuist Walking Tall gezien. Whahaha, een 75 minuten durende actiefilm met The Rock in de hoofdrol. Ik heb flink kunnen lachen! :roflol:

Een 6 omdat hij zo slecht is dat het lachwekkend is!

ook juist een saaie film gezien: 11:14, gaat over 5 verhalen die te maken hebben met een auto-ongeluk, erg saai :(

Gisteren nogmaals "Save The Last Dance" gezien (die uit 2001)
Eigenlijk zit die vol met clichés maar het is wel nog eens een film waar ik volop van kan genieten!

****! En uno momento Dado gemist, potverdomme, en ik had het nog wel opgeschreven :mad:
zal ik em weer moeten halen ofzo ergens, k*tzooi.
Weet iemand mss waar je het ding kan downloaden?

boogie zei:
****! En uno momento Dado gemist, potverdomme, en ik had het nog wel opgeschreven :mad:
zal ik em weer moeten halen ofzo ergens, k*tzooi.
Weet iemand mss waar je het ding kan downloaden?
heb deze in de bios gezien en vond em erg mooi, al deelt niet iedereen deze mening. misschien moet je ervoor een voetbalhart hebben ;)

Alleman gezien van Bert Haanstra. Film uit 1963 over het alledaagse leven in die tijd, verschil met nu zeer groot. Kan me zelf de jaren 70 nog herinneren, maar toen was er veel veranderd t.o.v. de tijd die wordt weergegeven in Alleman. In Alleman is het beeld nog van een land dat echt relaxed was, de prestatiemaatschappij bestond amper. Ook al werd er natuurlijk wel hard gewerkt.

Vorige week La Haine gezien echt een mooie film echt geweldig goed geacteerd door iedereen. Einde van de film loopt verkeerd af maar dat dacht ik wel. Fransen en Engelse acteurs en actrices zijn echt 10 keer beter dan de Nederlandse acteurs en actrices.

Gisteren fight club nog eens gekeken, blijft een superfilm!

Hopelijk vandaag of morgen naar Sin City, lijkt me een erg vette film!

Terug
Naar boven