XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Laatst op RTL5 (geloof ik) DAS EXPERIMENT gezien! Maar dat is een krankzinning verhaal!!! :eek: :p Hele goeie film! :thumbs:

Ohh ja...en DBC, wat was er nou met The Butterfly Effect??!

boogie zei:
Is er iemand die Finding Neverland al gezien heeft?

Jah man, ontroerende film. Tegen het einde van de film hoorde je overal om je heen snikkende en snotterende meiden. Toen de lampen aan gingen, man de hele bios had zitten janken. Pfff, ik had het ook moeilijk om het droog te houden, wat een zielige film man...

Zojuist zelf 'Narc' gekeken. Beetje standaard filmpje over de nardcotics afdeling van de pliesie. Wel aardig, een 7-

ok cool. ik hou wel van jankfilms. ga ik die ook maar eens zien.

Net White Chicks gezien. Ik vond het een meesterlijke komedie, echt wat voor mij ;)
Die breakdance scene was echt vet :D
Dat journalisten wijffie was trouwens wel lekker zeg, GOD DAMN!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
8+

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

10+ :D very hot.

1000x beter dan die vrouw in dat apenpakkie van jou :P

ja maar is ze negerin?

nou dan!

qwert55 zei:
Laatst op RTL5 (geloof ik) DAS EXPERIMENT gezien! Maar dat is een krankzinning verhaal!!! :eek: :p Hele goeie film! :thumbs:

Ohh ja...en DBC, wat was er nou met The Butterfly Effect??!
Directors cut moet je zien zei hij, dat is bijna dezelfde film alleen heeft het een ander einde!
Echt vet!

qwert55 zei:

Die film was idd erg goed. Normaliter kan ik Duits niet goed verdragen maar ik heb 'm zonder moeite uitgekeken.

Die film was idd erg goed. Normaliter kan ik Duits niet goed verdragen maar ik heb 'm zonder moeite uitgekeken.

Idd dat heb ik ook altijd met Duitse films maar bij deze had ik dit totaal niet.
Iemand La Haine ooit gezien, ik wil deze film al een tijdje huren is het wat.

Iemand Kung Pow gezien?

Dat is echt een masterfilm als je in een melige bui bent :D

Joepie, net de DVD'tjes binnen

Fear and loathing in las vegas en Requiem for a dream

• Topic Starter Topic Starter
Silva zei:
Iemand La Haine ooit gezien, ik wil deze film al een tijdje huren is het wat.
geweldige film, heb deze pas voor het eerst afgelopen zomer gezien. maar inmiddels al zeker 5x bekeken :D

Var zei:
Joepie, net de DVD'tjes binnen

Fear and loathing in las vegas en Requiem for a dream
dat wordt dikke jonkos draaien, en flessie whiskey paraat voor geweldige filmavond ;)

btw altijd eindigen met fear and loathing!

zojuist 'frailty' gekeken, en weer een 6je erbij.

welgeteld eenmaal genoten van een mooi gemaakte scene waarin leuk met lichtinval werd gespeeld. het belichtten van duistere/zichtbare kant van de personage.

maar in feitte een bijzonder matige film in alles, niets nieuws onder de zon.

ZoutZak zei:
dat wordt dikke jonkos draaien, en flessie whiskey paraat voor geweldige filmavond ;)

btw altijd eindigen met fear and loathing!

Ja requiem for a dream wordt je niet zo vrolijk van :p Al met al een hele goeie film.

Var zei:
Ja requiem for a dream wordt je niet zo vrolijk van :p Al met al een hele goeie film.
true true, maar dat was niet wat ik bedoelde :D

Mission Impossible 2 nog maar eens gekeken, en blijft natuurlijk een erg matige film, wel genoten van de Woo-actie scenes! houd het op een 6/10

Whehe, jah fear and loathing als die fles wiskey en dikke knuppel er goed ingehakt zijn ;)

Maaruh, ik vond fear and loathing naar het einde toe ook niet echt een vrolijke film.

Mwah vrolijk niet, wel lachwekkend, requiem for a dream is meer een :( drugsfilm. :p

Terug
Naar boven