MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Iemand nog goede filmtips? heb al veel gezien

Iemand nog goede filmtips? heb al veel gezien

Gister Layer cake gezien met Daniel Craig. Vermakelijke film.

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Ik ga nu zelf Pulp fiction kijken, had ik nog steeds niet gezien. Zie nu dat die 2,5 uur duurt :eek:

Gister Layer cake gezien met Daniel Craig. Vermakelijke film.

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Ik ga nu zelf Pulp fiction kijken, had ik nog steeds niet gezien. Zie nu dat die 2,5 uur duurt :eek:

WOw dat je pulp ficition niet gezien kan hebben, zeker 3-4 x gezien GEWELDIGEfilm

BLACKBIRD

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Film begon heel sterk, sterke acteerprestaties en goed neergezette sfeer.

Verhaal gaat over een alternatieve jongen die verlieft word op een ''hot''meisje, dat vele ''hotte'' vrienden heeft.. en het is wederzijds, maar dan word de jongen opgepakt vanwege het plannen van moorden op jongeren van de school..

De film is tot 3/4 erg goed en ook spannend, maar het einde... dat is gewoon zo slappe hap... Jammer dat doet echt af in de kracht van de film

dat ie plots het lieve jongetje speelt die melij heeft met iedereen en dan die '''slechte'' jongen gaat helpen

eerst 7.5, vanwege het einde 7

Net terug van Noah 7/10

Vond het een goeie film maar vond het wat te science-fictionachtig door de 'wachters'.

Bro's before ho's

Heeft zo zijn grappige momenten, de credit scenes waren wel funny.. Beetje New Kids gevoel, maar dan met andere stereotypes. Niet slecht voor een NL productie.

6,5/10

Bro's before ho's

Heeft zo zijn grappige momenten, de credit scenes waren wel funny.. Beetje New Kids gevoel, maar dan met andere stereotypes. Niet slecht voor een NL productie.

6,5/10

vond matig, new kids vond ik wel erg goed

meer een film waar je eerst flink wat mariuhana voor moet geblowd hebben eer het grappig is :o

ANCHORMAN 2
anchorman21.jpg

Dat een goeie en leuke cast niet betekent dat de film leuk is bewijst deze film helemaal,
De film gaat over dat Ron en zijn team (nadat ron ontslagen is) bij een nieuwe zender gaan maken en dan bekendheid gaan werven.
Maar het verhaal stelt niets voor, en het gaat daar maar losjes om.
De film is één opstapeling van flauw geforceerde momenten die nergens grappig zijn en waar je je afvraagt waar kijk ik naar?
Echt een waardeloze film, 3.5

Iemand de nieuwe hercules gezien is dat wat?

gezien in de bioscoop of online?
hier in België komt ie maar vanaf 07/05 in de zalen, wou deze heel graag gaan zien omdat ik de oude Robocop films ook heel graag zag maar krijg nu wel wat twijfels

Ik heb m gedownload. Zou je aanraden niet ervoor naar de bios te gaan :P, beetje zonde want hij valt echt tegen

is er al een versie van toch ietwat deftige kwaliteit te vinden? ik kijk geregeld eens op www.vcdq.com voor releases

Terug
Naar boven