Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Gåten Ragnarok (2013)

Bragnarok.jpg

The ancient and modern worlds collide when archaeologist Sigurd Svenden finds the true meaning of the secret runes found in the Oseberg ship.

IMDB: 6,3/10
Personal: 6/10

Killing Kennedy (2013)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Based on Bill O'Reilly and Martin Dugard's best seller comes this shocking thriller starring Rob Lowe and Ginnifer Goodwin. As John F. Kennedy (Lowe) rises to become U.S. president, a former Marine grows disillusioned with America. When their paths ultimately cross, the course of history is changed forever as seen in this mesmerizing film about the assassination of JFK -- and its chilling aftermath.

IMDB: 6,1/10
Personal: 6,3/10

Afgelopen weekend eindelijk ff tijd kunnen vrijmaken voor The Wolf of Wall Street (2013). Lekker over the top die film, erg vermakelijk.. De ''Lemmon Quaaludes 714 scene'', letterlijk ROFLOL.. :roflol:

IMDB: 8,4/10
Persoonlijk: 8,5/10

Dat stuk met die Ferrari, lag onder mn stoel van het lachen: "Wonderwel was ik zonder kleerscheuren en autoschade thuis aangekomen"

gister shawshank redemption gekeken.

fuaark een van de beste films die ik ooit heb gezien.

laatste tijd veel films aan het kijken:
scent of a woman,

gay asch titiel maar film is goed.

mooie film, HA! Zeker 8/10. Die al pacino is echt een baas

Hauru no ugoku shiro (2004)

When an unconfident young woman is cursed with an old body by a spiteful witch, her only chance of breaking the spell lies with a self-indulgent yet insecure young wizard and his companions in his legged, walking home.

IMDB: 8,2/10
Personal: 5,5/10

Tekenfilmpje uit japan ofzo, niet slecht maar wel langdradig en soms kinderachtig :o

Paranormal activity: The Marked Ones (2014)

Jesse begins experiencing a number of disturbing and unexplainable things after the death of his neighbor. As he investigates, it isn't long before Jessie finds he's been marked for possession by a malevolent demonic entity, and it's only a matter of time before he is completely under its control...

1011424_nl_paranormal_activity__the_marked_ones_1386842001389.jpg

IMDB: 5,1/10
Personal: 5,6/10

Natuurlijk weer hetzelfde horror verhaaltje van bezetenen en demonen etc, maar doet het wel goed, mocht wat meer actie in...

Tajemnica Westerplatte (2013)

September 1st, 1939. German battleship Schleswig-Holstein marks the start of World War II by firing on the garrison stationed at the Westerplatte peninsula in Poland.

battle._V372619489_SX342_SY299_.jpg

IMDB: 4,9/10
Personal: 4,5/10

Vuurschoten leken nep, verhaal wat te langdradig en soms onduidelijk wie wie nu precies is.

Off topic, maar hier zitten de filmkenners. Ik zoek een nummer waarvan ik enkel de "woorden" van t refrein ken dat ze zingen: "wee ee ho wee ee ho" oid(:o). Er staat me dus van mij dat ze het in een film zingen op een gegeven moment in de camera. Ik dacht (oa) jongetjes dus dacht aan a bronx tale maar kon t hier niet in vinden..Iemand een idee?

Off topic, maar hier zitten de filmkenners. Ik zoek een nummer waarvan ik enkel de "woorden" van t refrein ken dat ze zingen: "wee ee ho wee ee ho" oid(:o). Er staat me dus van mij dat ze het in een film zingen op een gegeven moment in de camera. Ik dacht (oa) jongetjes dus dacht aan a bronx tale maar kon t hier niet in vinden..Iemand een idee?

ja wat de neuk daar kan ik veel mee :roflol: :roflol: :roflol:

---------- Toegevoegd om 01:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

ik denk trouwens wel dat ik weet welke je bedoelt, maar is dat niet gewoon een liedje ?

Ik vind jou wel cool :roflol:

In before wrong fetisj.

Voor mijn DBB broeders download link voor GENERATION IRON.

thepiratebay.se/torrent/9888687

scant iemand op virussen pls

Terug
Naar boven