MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

La belle et la bête

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie film!, film gaat heel anders dan ik ken van de Disney tekenfilm.
Film gaat over een vader met 3 zonen en 3 dochters.. die na ''failliet'' te zijn gegaan naar het plattenland moet verhuizen in armoede, als de vader dan per ongeluk op een oud kasteel stuit en daar rijkdom vind en 'één roos, zal hij die ene roos met zijn leven moeten bekopen..
Maar dan gaat zijn dochter ipv hem.. en dan.....
Film is mooi gemaakt, wat wel jammer is, dit is nou echt een film waar 3D heel mooi eruit zou komen - dat is een gemiste kans!
De acteerprestaties zijn prima, en ook de kledij is goed gedaan.
Mooie film om te zien
7

Ik heb echt alleen maar weer k*tfilms gezien geloof ik dit weekend :o
**** wat een waste of time..

Till death do us part Mehh alleen het einde was wel o k a y
Ride along had een paar leuke droge momentjes erin, maar overal nog geen voldoende

De rest ben ik alweer vergeten zo slecht waren ze.

Ik ga denk ik maar weer eens beginnen aan een goede serie ofzo, want dit is echt killing voor mijn humeur :mad:

Boondock Saints 1&2 :cool:

In m'n (wss) all time top 10

Noah gezien. Beetje moeilijk om er een duidelijk oordeel over te geven. Aan de ene kant was het wel interessant dat er geen duidelijke good and bad waren zijn. Noah, Sem, die barbarenleider, zelfs God Voor elk van hen valt er wel iets te zeggen, ook al had ieder zo zijn gebreken. Alles komt zo moreel ambigue over wat het hele verhaal een stuk intigrerender maakt dan het bijbelse "origineel" met zijn "alles wat God eist of wil is goed en daarmee basta"-gezever. Of hoe zelfs de gevallen engelen (Lucifer?) de nodige sympathie opwekken. Misschien was het Aranofsky meer te doen om de menselijke conditie waarin morele keuzes nooit duidelijk goed of slecht zijn in kaart te brengen, dan om ons een kant te doen kiezen
Aan de andere kant had ik dan liever wat meer van die bizarre beesten gezien, eventueel met dino's die als vecht en rijtuigen fungeerden in een of andere mythische oorlog, nu kwam het allemaal wat vrij lam over.

7/10

ZULU

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Erg matige film,
Film gaat over 2 agenten die een aparte moord onderzoeken en dan ontdekken ze dat het door een nieuwe soort drug komt..
Maar film mist spanning, en is helaas vrij voorspelbaar.
De acteerprestaties zijn op zich wel redelijk, bloom weet een best goeie rauwe agenten rol aan te nemen..
Maar overal een teleurstelling, jammer. Heb je hem nog niet gezien gewoon laten schieten
5-

The Amazing Spider-Man

Voor de 2e keer gekeken, maar dit keer in 4K! Wauw, puur qua details en scherpte is het echt veel beter als welk 3D effect dan ook. Over de film zelf: In het verleden volgens mij al een keer een reviewtje geschreven, maar ik vind het nog steeds 10x beter als de oude Tobey Maguire reeks, veel betere cast. Deze week de nieuwe kijken in IMAX 3D :D

IMDB: 7,2/10
Persoonlijk: 7,5/10

tumblr_inline_n4bxqlthH61rdrxx5.gif

Captain America 2

Tja, Marvel verfilming, dus voor mij altijd de moeite waard. Dit keer de normale 3D versie gekeken i.p.v. IMAX 3D. Op een of andere manier werkt dat normale 3D voor geen meter bij mij, zie vanuit mijn ooghoeken de kader van de bril en krijg het maar niet goed gefocust. Daarnaast werd ik er ook wel een beetje misselijk van en tijdelijk hoofdpijn. Geluid van de bios waar ik was, was ook matig vergeleken met IMAX, maar goed.. Leuke van het huidige Marvel universum, is dat ze waargebeurde gebeurtenissen uit de wereldgeschiedenis gebruiken, en daar weer een Marvel sausje overheen doen. Dat hele Hydra gebeuren vind ik wel vermakelijk. Het 'shock effect' van deze film ligt een stuk hoger als de vorige. Grotere rol voor Scarlett dit keer (zeker geen straf om naar te kijken :o). Zitten echt bizarre actie en vechtscenes in. Ik heb de serie Agents of SHIELD (nog) niet gezien, en heb ook geen idee hoe die zich verhoudt met de film. De post credit scenes waren wel interessant, voor het eerst dat ik geen idee heb welke kant ze op gaan. Had een post credit scene van Guardians of the Galaxy verwacht, maar helaas.. Dat wordt waarschijnlijk toch een flinke stap opzij qua characters en verhaal.

IMDB: 8,2/10
Persoonlijk: 8/10

gh4MYlv.gif

The Rum diary (2011)

Beetje oude film al, had hem nog niet gezien, was me goed bevallen, nog is goed acteer werk van Johnny Depp.
Film deed me beetje denken aan 'Fear And Loaded in Las Vegas' wel niet even sterk natuurlijk
verhaal blijft ook beetje vaag allemaal, zie ik wel graag zo iets.
een 7+

Need for speed 8/10
Lekkere wagens, hete chick alleen verhaal kon beter zijn.
Na de film had ik wil zin om eens plankgas te geven met de wagen:D

The Amazing Spider-Man

Voor de 2e keer gekeken, maar dit keer in 4K! Wauw, puur qua details en scherpte is het echt veel beter als welk 3D effect dan ook. Over de film zelf: In het verleden volgens mij al een keer een reviewtje geschreven, maar ik vind het nog steeds 10x beter als de oude Tobey Maguire reeks, veel betere cast. Deze week de nieuwe kijken in IMAX 3D :D

IMDB: 7,2/10
Persoonlijk: 7,5/10

tumblr_inline_n4bxqlthH61rdrxx5.gif

Captain America 2

Tja, Marvel verfilming, dus voor mij altijd de moeite waard. Dit keer de normale 3D versie gekeken i.p.v. IMAX 3D. Op een of andere manier werkt dat normale 3D voor geen meter bij mij, zie vanuit mijn ooghoeken de kader van de bril en krijg het maar niet goed gefocust. Daarnaast werd ik er ook wel een beetje misselijk van en tijdelijk hoofdpijn. Geluid van de bios waar ik was, was ook matig vergeleken met IMAX, maar goed.. Leuke van het huidige Marvel universum, is dat ze waargebeurde gebeurtenissen uit de wereldgeschiedenis gebruiken, en daar weer een Marvel sausje overheen doen. Dat hele Hydra gebeuren vind ik wel vermakelijk. Het 'shock effect' van deze film ligt een stuk hoger als de vorige. Grotere rol voor Scarlett dit keer (zeker geen straf om naar te kijken :o). Zitten echt bizarre actie en vechtscenes in. Ik heb de serie Agents of SHIELD (nog) niet gezien, en heb ook geen idee hoe die zich verhoudt met de film. De post credit scenes waren wel interessant, voor het eerst dat ik geen idee heb welke kant ze op gaan. Had een post credit scene van Guardians of the Galaxy verwacht, maar helaas.. Dat wordt waarschijnlijk toch een flinke stap opzij qua characters en verhaal.

IMDB: 8,2/10
Persoonlijk: 8/10

gh4MYlv.gif

4k is imax toch?

Terug
Naar boven