MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Sowieso bios,,,,,,,,gewoon zonde dat soort films te downloaden om 12 euries te besparen.
Agree, dit soort films zijn het geld dubbel en dwars waard! Maar goed, snap best dat sommigen het geld niet kunnen missen of gewoon wachten tot hij te downloaden is, dat doe ik ook zo vaak. Al mag ik niet klagen, heb voor 5 euro (enkel toeslag) de film in IMAX 3D gezien :o

ROBOCOP

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik vergelijk films nooit met het orgineel (stel het is een remake)

Maar wat een flut film, Er zat gewoon totaal geen spanning, meelevenheid, emotie of iets in...
Het acteerwerk was zeer matig (vooral van de hoofdrolspeler!)
en het verhaal, simpel en zeer voorspelbaar: Robots moeten in een beter daglicht komen, politieman raakt zwaar gewond word half robot, en gaat vervolgens achter de gene aan die hem dat ''aangedaan'' hebben en ontdekt zo een heel complot..
echt een zware tegenvaller, 4

Ja, maar waarom dan ?

Heb je thuis nog een oude tv?

oude-TV.jpg

Films zijn tegenwoordig gewoon zo slecht dat je ze wel in de bios moet kijken.
Dan is het grafische spektakel met explosies en weet ik veel wat misschien nog de moeite waard.

Een goede film met een goed plot, kijk je gewoon lekker thuis in je eentje(forever alone).

Heb heel die 3d hype ook nooit begrepen trouwens. :roflol:

Haha nou weet ik nog niet waarom.

Bij mij thuis doet het echt niet onder aan een bios. En thuis word mijn drinken etc gebracht..

Haha nou weet ik nog niet waarom.

Bij mij thuis doet het echt niet onder aan een bios. En thuis word mijn drinken etc gebracht..

ieder ze ding, ik vin bios 1e keer als films: spiderman/transformers/x-man/godzilla echt een must.
en ydan later het origineel op B-ray

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

ROBOCOP

http://cinapse.co/wp-content/uploads/2014/02/Robocop-Frankenstein.jpg
Ik vergelijk films nooit met het orgineel (stel het is een remake)

Maar wat een flut film, Er zat gewoon totaal geen spanning, meelevenheid, emotie of iets in...
Het acteerwerk was zeer matig (vooral van de hoofdrolspeler!)
en het verhaal, simpel en zeer voorspelbaar: Robots moeten in een beter daglicht komen, politieman raakt zwaar gewond word half robot, en gaat vervolgens achter de gene aan die hem dat ''aangedaan'' hebben en ontdekt zo een heel complot..
echt een zware tegenvaller, 4

Robocop.... Begon wel heel erg sterk, maar verlangde al heeeel erg snel naar het origineel

ben nu robocop aan het kijken.

ENEMY

http://d1oi7t5trwfj5d.cloudfront.net/3f/f6/138f97a34ee7942167c77ae8c04f/enemy-poster.jpg

Tot het eind toe spannende thriller, Maar dan komt het einde... en dan snap je er niks meer van, als iemand me kan uitleggen hoe het nou zat? wat ik begreep er niets meer van.

Maar vind begint spannend, gaat over een man en zijn vriendin. De man komt op een dag iemand tegen die getrouwd is maar er exact hetzelfde als hem eruitziet en ook dezelfde naam heeft... en dan....
Sterk acteerwerk, en de spanning blijft er goed in, maar het einde is zo vaag niets van te snappen waardoor je toch met een heel teleurgesteld gevoel terugdenkt over de film...
7- moeilijk te zeggen of het een aan of afrader is

Vond hem erg bizar en tegelijkertijd zeer spannend, omdat je geen idee hebt hoe het in elkaar steekt.
Helaas heb je dat na het einde nog steeds niet en moet je er zelf een betekenis aangeven. Dit is volgens mij een love it or hate it film.
Wel de moeite waard als je van symboliek houdt en de film een open einde bevat.
Een 7.5 omdat ik toch wel behoorlijk flabbergasted was aan het einde.

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

ben nu robocop aan het kijken.

Mist compleet de spanning en charme van de eerdere delen.
Het begin belooft veel goeds maar het vervolg van de film deed me erg weinig.

The Reluctant Fundamentalist

De film begint heel standaard, maar weet naar mate de film vordert steeds meer te pakken en word dan ook interessant, spannend en verloopt anders dan je bij het begin verwacht.
het acteerwerk is prima,
De film gaat over een pakistaanse man die een goeie baan begint te krijgen in america, promotie en alles.. Maar dan gebeurt 9/11.. en dat veranderd zijn leven......

7-

the amazing spiderman 2

leuke actie af en toe
mooie effecten

voor de rest best k*t

5/10

Pompeii (2014)

Ik had de trailer al een paar keer gezien in de bios en had toen al lage verwachtingen. Ik bedoel, hoe ga je van een natuurramp uit het verleden nou een boeiend verhaal maken zonder dat het een documentaire wordt? Kit '' Jon Snow'' Harington in de hoofdrol/heldenrol, waar ik al mijn bedenkingen bij had. Blijkbaar is hij naast sportschoolbezoeker en gladiator ook nog eens paardenfluisteraar.

Voor de rest zitten er niet echt bekende acteurs in, Trinity uit The Matrix en Mr. Eko van Lost. Acteurs/characters met (gemaakte) Britse accenten die zichzelf veel te serieus nemen. De dialogen gaan soms echt werkelijk nergens over, het kan de gemiddelde kijker niet echt boeien. Zeker tot halverwege de film gebeurt er niks noemenswaardigs. Op sommige momenten zou je bijna denken dat je naar een slechte parodie van Game of Thrones zit te kijken.

Het moet volgens mij een epos voorstellen, maar ik heb geen idee in hoeverre alle gebeurtenissen en namen in de film ook refereren naar gebeurtenissen uit de geschiedenis (geschiedenis en Latijn zijn alweer een tijdje terug voor mij :o), buiten de vulkaanuitbarsting om obviously. Een beetje actie, beetje drama, beetje romantiek, list, bedrog, eigenbelang, wraak, allemaal te voorspelbaar eigenlijk. De film is visueel gezien wel redelijk knap gemaakt (zeker geen budgeteffecten). Het is wel een redelijk gok geweest van de producers om ongeveer een budget van 100 miljoen te investeren in deze film (toch bijna 2x zo veel als een gemiddelde bioscoopfilm), maar die kosten zitten waarschijnlijk grotendeels in de CGI etc. Toch ongeveer hetzelfde budget als Gladiator (2000). Ik denk niet dat ze dat terug gaan verdienen, laat staan winst op maken.

Als ik deze film in de bios zou hebben gezien, zou ik toch erg de neiging hebben om de zaal vroegtijdig te verlaten. De film heeft me eigenlijk geen moment kunnen boeien. Tijdens de eerste helft van deze film zat ik gewoon al deze review te tikken. Ik kon mij met geen van de hoofdrolspelers identificeren omdat er te weinig diepgang in zat. Een soort wannabe 'Gladiator' voor mijn gevoel. Ze hadden er achteraf misschien beter een tv serie van kunnen maken, al zou het dan anderzijds natuurlijk niet de enige serie zijn geweest in dit genre. Eigenlijk niet het kijken waard, maar mocht je jezelf vervelen ga je gang. Ik zou hem zeker NIET in de bios gaan bekijken maar gewoon downloaden, zelfs met leuk gezelschap bij je gaat dit je humeur echt verpesten als je dit in de bios moet aanschouwen..

IMDB: 6,1
Persoonlijk: 3,5

kit-harington-game-of-thrones-pompeii-abs-body-fitness.gif

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven