AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

DEAD SNOW 2

Dead-Snow-3-e1388361429264.png

Leuke film!

Ten eerste kijkt de film erg lekker weg. De film gaat over nazi zombies die tot leven komen en terreur verpreiden. De film is erg (grof). maar er zit een goede dosis humor in waardoor het heel fijn is om naar te kijken. Een leuke film om met je maten en een biertje weg te kijken!

Het is wel aan te raden om deel 1 eerst te kijken maar hoeft niet perse. deel 2 is aardig goed te volgen zonder 1 gezien te hebben (let wel: deel 1 is naar mijn mening wel stukken minder.. dus laat je daardoor niet beinvloeden om deel 2 maar niet te kijken).

7,5/10

IMDB link

Keigave film! En mee eens deel 1 is iets minder, 1 van de weinige films waarvan t "vervolg" beter is!

Vrijdag ga ik mn nieuwe tv halen en wil graag ook een mooie collectie bluray aanleggen. Wat zijn must have toppertjes die ik moet hebben

DEAD SNOW 2

Dead-Snow-3-e1388361429264.png

Leuke film!

Ten eerste kijkt de film erg lekker weg. De film gaat over nazi zombies die tot leven komen en terreur verpreiden. De film is erg (grof). maar er zit een goede dosis humor in waardoor het heel fijn is om naar te kijken. Een leuke film om met je maten en een biertje weg te kijken!

Het is wel aan te raden om deel 1 eerst te kijken maar hoeft niet perse. deel 2 is aardig goed te volgen zonder 1 gezien te hebben (let wel: deel 1 is naar mijn mening wel stukken minder.. dus laat je daardoor niet beinvloeden om deel 2 maar niet te kijken).

7,5/10

IMDB link

Het lukt mij niet om het te downloaden, waar heb jij het gedaan?

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Vrijdag ga ik mn nieuwe tv halen en wil graag ook een mooie collectie bluray aanleggen. Wat zijn must have toppertjes die ik moet hebben

Beter downloaden, stuk goedkoper ;)

is de DOD SNO wel engels?

Mwah ieder maand wat uit de budget bakken halen ofzo

THE BOY IN THE STRIPED PYJAMAS

boy_striped.jpg

Wat een geweldige indrukwekkende film!!!

Film speelt zich af in de 2e wereldoorlog, en speelt zich voornamelijk af rond het leven van een klein jongetje en zijn gedachten.
Zijn vader is een belangrijk soldaat in het leger en hij kijkt erg op naar zijn vader, zelf is hij heel avontuurlijk en wil avonturier worden.
Als hij en zijn ouders en zus verhuizen naar het plattenland waar zn vader gaat werken komt hij een jongetje tegen achter prikkeldraad in een pyjama... en dan....

De sfeer is erg sterk neergezet, en ook de acteerprestaties zijn erg goed.
De film heeft echt een indruk achtergelaten! En laat de gedachtegang van meerdere personen in die tijd in oorlog zien.
Vind het een topper
8+

Iemand The Way Back (2010) al gezien?

BAD NEIGHBOURS

Neighbors-2014-Movie-Banner-Poster.jpg

Ik hou van een flauwe film op zn tijd, maar deze film is gewoon NIET grappig... Verhaal is simpel maar leent zich wel voor leuke grappen maar de uitvoering is gewoon rondout slecht.. De hoofdrolspelers forceren en proberen teveel waardoor ze juist het omgekeerde zijn: niet grappig

Het verhaal gaat over een stelletje met een kind.. En dan komen er plots studenten naast hun wonen die een t*ring lawaai maken.. en ja krijg die maar stil.... en dan komt het feestbeest in hun boven..

FIlm is veel te geforceerd en gewoon niet grappig, acteerwerk is tegenvallend.. En tja... Gewoon een dikke tegenvaller
4

BAD NEIGHBOURS

http://movies.beiruting.com/wp-content/uploads/2014/05/Neighbors-2014-Movie-Banner-Poster.jpg

Ik hou van een flauwe film op zn tijd, maar deze film is gewoon NIET grappig... Verhaal is simpel maar leent zich wel voor leuke grappen maar de uitvoering is gewoon rondout slecht.. De hoofdrolspelers forceren en proberen teveel waardoor ze juist het omgekeerde zijn: niet grappig

Het verhaal gaat over een stelletje met een kind.. En dan komen er plots studenten naast hun wonen die een t*ring lawaai maken.. en ja krijg die maar stil.... en dan komt het feestbeest in hun boven..

FIlm is veel te geforceerd en gewoon niet grappig, acteerwerk is tegenvallend.. En tja... Gewoon een dikke tegenvaller
4

ik vond 'm best goed

The other woman gekeken.

8/10

Echt een lache film met goeie chicks :D
Ook leuk om met je vriendin te kijken.

Kate upton :)

Cameron Diaz wordt wel oud, maar die is zo ontzettend geil flirterig altijd.

Wtf?!

alsjeblieft zeg, gisteren gekeken met me chick. Waardeloze film, af en toe even wat gecheckt als er een lekker wijf in beeld kwam verder ontzettend slecht

5 / 10

Idd echt dikke bagger.

Boyhood.

Beste film die ik in tijden heb gezien. Gaat dat zien.
8,5/10

Terug
Naar boven