AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

RoboCop (2014)

Echt slecht. Zowel het hele verhaal als de acteurs als de effecten enz.. Film heeft geen ziel is zo'n 13 in een dozijn moderne actiefilm die geen moment kan boeien. Kijk liever nog eens naar de oude film want dit is tijdverspilling. 5/10 voor de moeite.

Starred Up (2013)

gevangenis film over een zeer agressieve jongen speelt zich allemaal binnen af.

7.5/10

goede film voor de mensen die ervan houden.

Lucy (2014)

Wat een ontzettende kut film. Ik heb op momenten m'n lach niet kunnen inhouden omdat het zo slecht was :roflol:

Mensen gebruiken maar 10 procent van hun hersencapaciteit volgens de film (klopt natuurlijk niet, maar wellicht wel voor de regisseur of script writer zelf?). Meisje (Scarlett Johansson) wordt open gesneden, drugs in gestopt, zakje met drugs knapt, en haar hersencapaciteit stijgt door die drugs. Gevolg? Ze kan dingen laten vliegen, alle elektronica in de wereld beinvloeden (telefoons, tv, etc.), gedachten lezen, spookrijden in het verkeer en alle andere auto's de lucht in knallen alsof ze een soort force field om de auto heeft geplaatst, tijdreizen op een bureaustoel door met haar handen te sweepen, en daarnaast kan ze dialogen voeren met Morgan Freeman die nergens op slaan. Op het einde verandert ze overigens in een USB stick. Ja echt.

Lucy (2014)

Wat een ontzettende kut film. Ik heb op momenten m'n lach niet kunnen inhouden omdat het zo slecht was :roflol:

Mensen gebruiken maar 10 procent van hun hersencapaciteit volgens de film (klopt natuurlijk niet, maar wellicht wel voor de regisseur of script writer zelf?). Meisje (Scarlett Johansson) wordt open gesneden, drugs in gestopt, zakje met drugs knapt, en haar hersencapaciteit stijgt door die drugs. Gevolg? Ze kan dingen laten vliegen, alle elektronica in de wereld beinvloeden (telefoons, tv, etc.), gedachten lezen, spookrijden in het verkeer en alle andere auto's de lucht in knallen alsof ze een soort force field om de auto heeft geplaatst, tijdreizen op een bureaustoel door met haar handen te sweepen, en daarnaast kan ze dialogen voeren met Morgan Freeman die nergens op slaan. Op het einde verandert ze overigens in een USB stick. Ja echt.
Lucy

Viel mij ook zwaar tegen. Het verhaal zou leuk kunnen zijn maar deze film is tegen het belachelijke aan.

Zag de trailer en moest dacht dat het een combo tussen limitless/x-men zou zijn, en als marvel fan dacht ik dat het we wat zou zijn maar geef hem ook een 5/10.

Is hij al te downen lucy in goeiw kwaliteit?

that's a negative

wacht nog op reports van hercules en sex story

bij mij in de wachtlijst om deze week te kijken: the jacket, goede dingen over gehoord

Ik wacht nog steeds op die nieuwe X-Men :mad:

expendables 3
8/10 als je van actiefilms houdt. de gebruikelijke expendables humor is ook weer goed en de cast is ijzersterk, ronda rousey hnnggg en genoeg zelfspot humor door schwarzenegger

stallone begint wel een beetje oud te worden (mag ook wel richting de 70)

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Ik wacht nog steeds op die nieuwe X-Men :mad:

zijn zeker al prima te kijken cams uit, ga em wel nog een keer kijken als er goeie versie uit is voor de special effects :)

expendables 3
8/10 als je van actiefilms houdt. de gebruikelijke expendables humor is ook weer goed en de cast is ijzersterk, ronda rousey hnnggg en genoeg zelfspot humor door schwarzenegger

stallone begint wel een beetje oud te worden (mag ook wel richting de 70)

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

zijn zeker al prima te kijken cams uit, ga em wel nog een keer kijken als er goeie versie uit is voor de special effects :)

Kijk ik nooit, zonde van de film, wil gewoon de mooiste kwaliteit.

Wacht nog wel even, zal wel niet lang meer duren, de film is immers 3 maanden geleden uitgekomen in NL.

Guardians of the Galaxy

Perfecte mix van actie en humor :) aanrader!

Lucy (2014)

Eeens, echte tegenvaller!

MALEFICENT

Maleficent_live_action.jpg

Leuke filM! had er misschien IETS meer van verwacht.. dat het echt een regelrechte topper is, dat is het niet maar wel een boven gemiddeld leuke film die van het begin tot het eind vermaakt!
Had het zelf iets ''duisterder'' verwacht, maar aan de andere kant.. Tja het blijft toch een Disney film.
Het is allemaal vrij lief, en redelijk voorspelbaar verhaal... En ook het einde is erg zoet..

De acteerprestaties zijn prima, en de film is ook mooi gemaakt.
Film gaat over dat er 2 koninkrijken bestaan.. van de mens en magische wezens...
en daar komt oorlog tussen...
Dan spreekt een heks een vloek uit over de dochter van de (mensen) koning en dan....

Gewoon een hele leuke film om te zien!

7.5

MALEFICENT

http://schmoesknow.com/wp-content/uploads/2014/04/Maleficent_live_action.jpg

Leuke filM! had er misschien IETS meer van verwacht.. dat het echt een regelrechte topper is, dat is het niet maar wel een boven gemiddeld leuke film die van het begin tot het eind vermaakt!
Had het zelf iets ''duisterder'' verwacht, maar aan de andere kant.. Tja het blijft toch een Disney film.
Het is allemaal vrij lief, en redelijk voorspelbaar verhaal... En ook het einde is erg zoet..

De acteerprestaties zijn prima, en de film is ook mooi gemaakt.
Film gaat over dat er 2 koninkrijken bestaan.. van de mens en magische wezens...
en daar komt oorlog tussen...
Dan spreekt een heks een vloek uit over de dochter van de (mensen) koning en dan....

Gewoon een hele leuke film om te zien!

7.5

*zucht*

Post nou eens gewoon die imdb link, zo zullen er wel meerderen zijn die met 1 klik de film willen opzoeken terwijl het jou maar 1 keer moeite kost.

Maleficent (2014)
http://www.imdb.com/title/tt1587310/

Was idd een goeie film, had niks te doen, gedownload dus...bleek toch leuk te zijn.
Een twisted Sleeping beauty verhaal met goede effecten en hoop humor.

The Jacket
http://www.imdb.com/title/tt0366627/?ref_=nv_sr_1

Gozer krijgt soort trauma nadat hij in de golfoorlog als soldaat een kogel kopt. is dood gegaan maar ook weer niet en komt terug in amerika in een instelling voor de "criminaly insane" terecht en daar gebeurt e.e.a. aan vage shit.

goed acteerwerk, hangt veel mysterie in de film wat er bij mij voor zorgde dat ik nieuwsgierig werd. wel erg moeilijk te volgen (flashbacks e.d.).

7/10

nadeel aan de film is dat je aan het einde nog een beetje in een "wtf is er eigelijk gebeurt" blijft hangen

DEAD SNOW 2

Dead-Snow-3-e1388361429264.png

Leuke film!

Ten eerste kijkt de film erg lekker weg. De film gaat over nazi zombies die tot leven komen en terreur verpreiden. De film is erg (grof). maar er zit een goede dosis humor in waardoor het heel fijn is om naar te kijken. Een leuke film om met je maten en een biertje weg te kijken!

Het is wel aan te raden om deel 1 eerst te kijken maar hoeft niet perse. deel 2 is aardig goed te volgen zonder 1 gezien te hebben (let wel: deel 1 is naar mijn mening wel stukken minder.. dus laat je daardoor niet beinvloeden om deel 2 maar niet te kijken).

7,5/10

IMDB link

Terug
Naar boven