XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Lucy
1.5 uur die ik nooit meer terug krijg, wat een zooi zeg...
02/10

The Maze Runner
Geen slechte film, wel mee vermaakt. 6.5/10
Weer zo'n klote open einde, zullen nog wel een daar delen volgen

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Vroeg me de hele film lang af wtf voor film ik nou eigenlijk aan het kijken was en ik weet het eigenlijk nog steeds niet :roflol:. Desalniettemin wel vermakelijk.

7/10

Als je deze leuk vond moet je Planet Terror ook eens kijken :)

Planet-terror.jpg

Unforgiven gekeken met de master Clint Eastwood himself erin.
Zeer vermakelijk en je werkt echt naar een climax toe gedurende de film. (met de handjes gewoon boven de dekens hoor)

IMDB: 8.3
Mijn mening: 8.0

http://www.imdb.com/title/tt0105695/?ref_=nv_sr_1

Death Proof
http://www.imdb.com/title/tt1028528/?ref_=fn_al_tt_1
http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2014/172/c/1/dead_proof_by_beaware8-d7nby7o.jpg

Vroeg me de hele film lang af wtf voor film ik nou eigenlijk aan het kijken was en ik weet het eigenlijk nog steeds niet :roflol:. Desalniettemin wel vermakelijk.

7/10

Dat is de enige film waarbij ik bijna uit de bioscoop ben weggelopen. Alleen het eerste half uur tot de eerste crash is leuk. Althans, dat vind ik.

Dragon Ball Z - Battle of the Gods
http://www.imdb.com/title/tt2263944/?ref_=nv_sr_2

al db(z) fan van kleins af aan en zag een tijd terug deze film voorbij komen, nu eindelijk in blueray gekeken en was prima weg te kijken. leuk gemaakt weer maar het lijkt alsof ze zoveel mogelijk characters in zo min mogelijk tijd willen stoppen en dat gaat ten koste van de dialogen imo

7/10 voor jeugdsentiment

was voornamelijk storend dat er een verjaardag is waar iedereen uiteraard bij is en iedereen komt minimaal 1x in beeld zodat iedere fan toch even zijn favo character kan zien, ondanks dat het niet per definitie bijdraagt aan het verhaal.

en krillin gaat niet dood

Dragonball Z battle of the gods 2013

Dacht eigenlijk er is geen dbz meer tot ik deze film ineens tegen kwam.

Weer een standaard dbz film verhaal maar wel leuk, goku moet het opnemen tegen hoe kan het ook anders de sterkste tegenstander die hij ooit heeft gehad, verder ga ik er weinig over vertellen want dan verklap ik de boel.

cijfer: 8/10

maze runner:

met weinig verwachting aangezet, verschillende meningen gehoord zowel negatief als positief. ben aardig verrast door de film die uiteindelijk beter was dan verwacht. hier en daar wat gaps die ze beter hadden moeten vullen in de film. Maar desondanks een goed verhaal met spanning en geeft motivatie om een eventueel vervolg ook te kijken

7,5/10

Teenage mutant ninja turtles:

Trailer zag er goed uit en michael bay natuurlijk altijd mooie films vandaar deze opgezet. Begon al gelijk met vol in beeld NICKELODEON, toen vreesde ik even dat de film een belachelijk slecht en lelijk uitgewerkt verhaal ging worden maar dat was gelukkig niet het geval. prima wegkijker met hier en daar wat leuke grapjes en actie. doet me terugdenken aan vroeger toen ik de tekenfilmserie e.d. nog keek. geen uitblinker maar wel leuk

6,5/10

Dragonball Z battle of the gods 2013

Dacht eigenlijk er is geen dbz meer tot ik deze film ineens tegen kwam.

Weer een standaard dbz film verhaal maar wel leuk, goku moet het opnemen tegen hoe kan het ook anders de sterkste tegenstander die hij ooit heeft gehad, verder ga ik er weinig over vertellen want dan verklap ik de boel.

cijfer: 8/10

heb je een torrent linkje voor me?

THE EQUALIZER

The-Equalizer-IMAX-poster.jpg

Geen TOPTOP film, wel een hele vermakelijke film.
Verhaal is erg standaard en voorspelbaar, EX politieagent die zijn oude leven achter zich heeft gelaten.. is nu model burger, Komt een ''zielige'' h**r tegen.. Red haar en komt in problemen met de mafia en gaat vervolgens het hele mafia en ''slechte'' gebeuren aanpakken...
Acteerwerk is goed, actie is prima
gewoon lekkere wegkijk film
7

Mr. Nobody

t*ring wat een gare film zeg, heb em na 30 min uitgezet.

3/10

The Maze Runner
god***domme wat een slechte dialogen, kunnen ze tegenwoordig geen fatsoenlijke acteurs meer opleiden?
Voor de rest is de film zeer voorspelbaar, de trailer beloofde nog zoveel leuks :sad:

2/10

Horrible Bosses (2011)

Voor de tweede keer gezien, blijft op zich wel geniaal bedacht. Heerlijk droge humor tussen de 3 hoofdrolspelers. Het einde deed al een beetje vermoeden naar een vervolg.

6/10

Horrible Bosses 2 (2014)

Mijn verwachting was dat ze verder zouden gaan waar ze bij deel 1 waren gebleven, maar ze hebben het verhaal toch aangepast om te voorkomen dat het een directe kopie van het origineel werd. Er zitten wel een aantal verwijzingen in naar deel 1, bijvoorbeeld acteurs die ook in deel 1 een bijrol vertolkte komen een aantal keer terug, op zich geen verrassing aangezien ze ook op de promotieposter staan. Dus op zich wel handig om het origineel gezien te hebben voordat je deze gaat kijken. Voor de rest dezelfde droge humor en seksgrappen. Christoph Waltz was geweldig in Django en Inglourious Basterds, maar komt in deze film (komedie) toch niet echt tot zijn recht.. Chris Pine is echt waardeloos in deze film, maar goed in Star Trek ook niet echt geweldig..

6/10

The Hobbit: The Battle of the Five Armies (IMAX 3D HFR)

Achteraf een beetje jammer dat ze er 3 delen van hebben gemaakt. Twee delen zou veel beter zijn geweest voor het kijkplezier. Het eind van deel 2 was nogal waardeloos.. Uiteindelijk heb je een goed beeld van de jonge jaren van Bilbo (The Hobbit) en hoe hij eindigt (LotR), dus op zich is dat wel mooi afgesloten. Maar je mist toch wel een beetje wat er dan tussen die periodes is gebeurd. Daarnaast worden er een aantal personages geïntroduceerd, maar op het eind weet je niet hoe het met hun afloopt, bijvoorbeeld Tauriel.

Uiteraard is het toch een typische 'deel 3' film en worden er een aantal bruggetjes gemaakt richting het begin van LotR. Er zitten een paar scenes in waar ze wel erg snel overheen lopen, vooral richting het eind van de film. Zoals bij de vorige delen, geeft HFR 3D wel iets extra's, ik vind het in ieder geval veel prettiger om naar te kijken t.o.v. normaal 3D.

7,5/10

Gisteravond met vrienden Let's be Cops gekeken.

Vermakelijke film. Geen hoogstandjes ofzo, maar flink gelachen en de moeite waaard om eens te zien.

6,5/10

Mr. Nobody

t*ring wat een gare film zeg, heb em na 30 min uitgezet.

3/10

Mr. Nobody krijgt zeker een 7.5 van me, maar niet voor iedereen weggelegd blijkbaar.

Let the Right One In

MV5BMjE1OTY2MTM5MF5BMl5BanBnXkFtZTcwNzQ5Mjc5MQ@@._V1_SX640_SY720_.jpg

Zweedse film over een jongetje dat vriendschap en liefde vindt in een nogal ''vreemd'' meisje.
De film verloopt nogal traag, maar de sfeer en opbouw is indrukwekkend.
Als je niet van ''trage'' films houdt is het geen aanrader, ik vond em eigenlijk ook te traag verlopen.
Het is niet echt een horror, maar meer drama met wat horror elementen.

IMDB: 8.0
Persoonlijk: 7.0

gister gridiron gang gekeken

vermakelijke film over jeugdgevangenis waar een football team wordt opgericht

met dwayne johnsson trouwens

6,5/10

waar halen jullie torrents piratebay is verdwenen al paar dagen

Kat.ph

Terug
Naar boven