Je zal eens een reactie op een ander onderwerp geven![]()

Is misschien wel één van de meest waarheidsgetrouwe oorlogsfilms.
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zal eens een reactie op een ander onderwerp geven![]()

Is misschien wel één van de meest waarheidsgetrouwe oorlogsfilms.
http://www.youtube.com/watch?v=wvLzJsny0DM

A jilted fan is pulled into a a world of cat-and-mouse danger after accepting an invitation to spy on his favorite actress via computer.
FURY
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik snap echt de hoge beoordelingen niet van deze film, vond hem erg tegenvallen.. Niet slecht.. maar alles behalve ''goed'' Het grootste gebrek van de film was een echt verhaal, het was gewoon heel miniem.. en niet meeslepend, nauwlijks spannend.. en op 1 scene na was de actie ook tegenvallend. Het acteerwerk was opzich goed, maar nergens uitblinkend. Het verhaal gaat over brad pitt die lid is van een tankteam in de 2e wereld oorlog.. die eropuit trekt.. En tja.. daar is eignelijk alles bijna mee gezegt. Het eind gevecht was wel mooi, en t zag er verder wel mooi uit.. vandaar nog een 6je maar absoluut geen topper en alles behalve een must see
Vanavond naar de bios, welke film moet ik gaan zien? Ben een tijdje niet geweest dus heb nog niks gezien van wat er nu draait.
Vanavond naar de bios, welke film moet ik gaan zien? Ben een tijdje niet geweest dus heb nog niks gezien van wat er nu draait.
One of the ideas featured a group of soldiers that were genetically crossed humans and dinosaurs. This was proposed by John Sayles in 2004 but has been scrapped.

Zoals?Zitten wel weer een aantal typische dingen in die je in iedere film terugziet wat erg jammer is