AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The babadook (2014)

babadook_quad_art_3.jpg

Drama/horror/thriller (IMDB cijfer 6,9/10)

Film gaat er kort gezegd over dat een jongetje en zijn moeder thuis een boek vinden over de Babadook en daarna gebeuren er allerlei dingen.

Verhaal was saai, niks speciaals aan, geen clues, geen mysterie die opgelost wordt (je blijft met allerlei vraagtekens achter).
Hij was niet eng, hooguit een beetje spannend omdat je zit te wachten op een eng moment dat niet komt.
Drama viel ook wel mee.

Enige dat ik leuk vond was het accent van de hoofdrolspelers :o

Mijn cijfer alles bij elkaar 2/10

Volgens mij hebben degene die het commentaar op die afbeelding hierboven hebben achtergelaten (''truly frightening'') echt met hun hoofd in de popcorn bak zitten kijken..

Open Windows (2014)
http://www.imdb.com/title/tt2409818/?ref_=fn_al_tt_1
A jilted fan is pulled into a a world of cat-and-mouse danger after accepting an invitation to spy on his favorite actress via computer.

Bijzondere film wat betreft zowel verhaal als manier waarop hij gemaakt is. Het hele 'op iemands computer meekijken' begint wel een beetje te vervelen richting het einde van de film en daar wordt alles ook wel vrij raar ineens.

6/10

MAAR WEL MET SASHA GREY

FURY

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik snap echt de hoge beoordelingen niet van deze film, vond hem erg tegenvallen.. Niet slecht.. maar alles behalve ''goed'' Het grootste gebrek van de film was een echt verhaal, het was gewoon heel miniem.. en niet meeslepend, nauwlijks spannend.. en op 1 scene na was de actie ook tegenvallend. Het acteerwerk was opzich goed, maar nergens uitblinkend. Het verhaal gaat over brad pitt die lid is van een tankteam in de 2e wereld oorlog.. die eropuit trekt.. En tja.. daar is eignelijk alles bijna mee gezegt. Het eind gevecht was wel mooi, en t zag er verder wel mooi uit.. vandaar nog een 6je maar absoluut geen topper en alles behalve een must see

ik vond het wel een goede film, alleen dat gevecht op de kruising gingen me tenen steeds verder krom staan. wat een overdreven schijtscené.

je ziet het hele SS stalingradschwein leger lopen met anti tank wapens en voordat ze die gebruiken is de scene 15 minuten verder.

deze film krijgt van mij een 6/10

Voor vanavond staat de 'the great gatsby' op het menu.

Vanavond naar de bios, welke film moet ik gaan zien? Ben een tijdje niet geweest dus heb nog niks gezien van wat er nu draait.

Gisteren Hunger Games Mockinjay Part 1 gezien.. het enige goede aan de film was jennifer lawrence. een flinke teleurstelling tov de vorige 2 delen. bespaar je die 8.50 en wacht tot deel 2 uitkomt en kijk ze dan allebei. dit was een actieloze opbouw naar deel 2 6/10

Ik hou helemaal niet van sci-fi is het dan de moeite waard om interstellar te gaan kijken?

Jason Clarke blijft ook overal opduiken, kende hem al van 'Brotherhood' destijds. Een niet onaardige serie, behalve het laatste seizoen dan.

Net terug van Interstellar, weet niet echt wat ik ervan moet denken. Ben niet zo heel enthousiast eigenlijk, film had denk ik iets korter kunnen zijn al vond ik de opbouw niet heel vervelend. Zitten wel weer een aantal typische dingen in die je in iedere film terugziet wat erg jammer is, en het einde is mij niet helemaal duidelijk. Morgen ''The Science of Interstellar'' maar even checken op Youtube.

Zeg eens een leuke familie voor het hele gezin mensen?
Humor of thriller bij voorkeur. ;-)

Terug
Naar boven