Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

THE GUEST

Final-Poster-Art.jpg

Toffe film!, Verhaal gaat over dat een man plots bij een familie aanklopt en zegt een vriend dezijn van hun zoon die overleden is in het leger...
Maar dan blijkt de man niet te zijn wie hij is..

FIlm heeft een lekkere vaart en wat leuke actie scenes, wel jammer dat het plot een beetje '''shit'' aanvoelt en toch iets het cijfer omlaag haalt
had em een 7.5 willen geven nu 7

WHAT IF

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wat een ontzettend leuke roman/komedie!! 1 die het toch wat anders doet dan vele anderen! Ook de humor is anders dan de standaard roma/komedie.. iets sexistiser.. Zaten goeie grappen in!)
Acteer werk is ook leuk gedaan,
Ik vind t een aanrader

7.5

A Walk Among the Tombstones

a-walk-among-the-tombstones-Da-Vinci-media.jpg

Hoewel ik een fan ben van Liam Neeson, vond ik dezefilm.. Ondanks aardig wat positieve reveiws erg tegenvallen. Vond hem ''redelijk'' - net vermakelijk genoeg om te zien, maar morgen direct weer vergeten.
Acteerwerk is wel prima, echter miste het verhaal aan echte spanning

Verhaal gaat over dat Liam neeson een prive detective is en word gevraagd een moordernaar op te sporen, ook werkt hij samen met een kansarme zwarte jongen om zo een ontvoerd meisje (voor losgeld) op te lossen en de daders te pakken

5.5

A Walk Among the Tombstones

http://schmoesknow.com/wp-content/uploads/2014/09/a-walk-among-the-tombstones-Da-Vinci-media.jpg

Hoewel ik een fan ben van Liam Neeson, vond ik dezefilm.. Ondanks aardig wat positieve reveiws erg tegenvallen. Vond hem ''redelijk'' - net vermakelijk genoeg om te zien, maar morgen direct weer vergeten.
Acteerwerk is wel prima, echter miste het verhaal aan echte spanning

Verhaal gaat over dat Liam neeson een prive detective is en word gevraagd een moordernaar op te sporen, ook werkt hij samen met een kansarme zwarte jongen om zo een ontvoerd meisje (voor losgeld) op te lossen en de daders te pakken

5.5

Net dezelfde film gekeken.

Vond het stijltje erg interessant en het verhaal wankelde een beetje van tijd tot tijd. De tweede helft was leuker imo.

6,5.

Exam.
had een goeie film kunnen zijn als het fatsoenlijke acteurs waren geweest. Tevens praatte vrouwen in die film veeeel te stoer waar ik me kapot aan erger.

4/10

In her skin.
Gebaseerd op een waar gebeurt verhaal. Het verhaal zelf is erg. Alleen de acteerprestaties zwaar irritant.

4/10

Seth Rogen...

not even once

‘Hobbit’ Director Peter Jackson Claims to Hate Big Hollywood Franchises
http://www.slashfilm.com/lol-hobbit-peter-jackson-franchises/
I don’t really like the Hollywood blockbuster bandwagon that exists right now. The industry and the advent of all the technology, has kind of lost its way. It’s become very franchise driven and superhero driven.

mind_blown.gif

"Yes, this is coming from the guy who turned a 320-page children’s book into a three-film, 474-minute franchise. Also the guy who tried to make 48 FPS a thing, and who used so much greenscreen he made Ian McKellen cry. This is the guy complaining that “the advent of all the technology” and the “franchise driven” model has ruined movies." (Angie Han)

:roflol:

THE BABADOOK

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Horror film die heel sterk begint! Ik zat het eerste deel van de film echt op het puntje en gespannen op mn stoel (en dat heb ik niet vaak!)
Het verhaal is miss iets bekent, maar wel erg goed gedaan!
Moeder met kind, vader overleden.. Kind begint rare dingen te zien...
Echter vond ik het eind juist dat er teveel vragen overbleven en de spanning zakte iets af....
Daardoor is het niet de knaller die het had kunnen zijn, maar wel een heel erg sterke horror film en aanrader

7.5

Dumb and Dumber To (2014)

Meh.. Ze proberen te nadrukkelijk hun best om het 'grappiger' te maken dan het origineel. In deel 1 waren ze 'gewoon' dom, nu lijkt het wel alsof ze geestelijk beperkt zijn.. Beetje over the top helaas. Paar plot holes en goofs die wel erg slecht waren. Heeft wel entertainmentwaarde als je van droge humor houdt, maar ik heb zelf geen een keer hardop gelachen. Het enige leuke is dat de film zich ook daadwerkelijk 20 jaar na de 1e afspeelt. Paar cameo's van acteurs uit het origineel, wat wel leuk gedaan is. Die Rachel Melvin en Laurie Holden zorgen nog voor een beetje eye candy, maar stelt verder ook vrij weinig voor. Deel 1 voorafgaand gekeken (al vaak genoeg gezien eigenlijk) maar die is duidelijk beter..

6/10

Eye for an eye (1996)

Goeie film, niet veel nieuws, standaard verhaal. Iemand gaat dood, moeder wilt revanche, lukt eerste niet, daarna wel.

7/10

The Interview (2014)

Ik kon er wel om lachen. Het laatste deel van de film was erg matig, begin en midden wel vermakelijk. Voor de rest vrij standaard Seth Rogen stuff. Ik vind de 'buzz' eromheen alleen een beetje overdreven. Inb4 sequel met in de hoofdrol Putin..

7/10

Laatst bewerkt:
Under the skin

http://www.imdb.com/title/tt1441395/

Scarlett Johansson speelt een buitenaardse verpakt in een mooie jonge vrouw die op jacht gaat naar eenzame mannen die niet snel gemist worden, gaande weg gaat ze op zoek naar haar zelf of word ze meer aards.

Film gaat erg traag gebeurd ook te weinig in, plus puntje Scarlett Johansson is zeker leuk om naar te kijken wel 6je

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Enemy

http://www.imdb.com/title/tt2316411/?ref_=tt_rec_tti

Een geschiedenis leraar die nogal erg opzichzelf is buiten het feit dat hij wel een vriendin heeft, bij het kijken naar een film ontdekt hij een personage die wel erg sterk op hem lijkt waardoor hij volledig geobsedeerd raakt.

Film gaat traag toch blijf je benieuwd, maar gebeurt te weinig en te weinig verhaal ook,
te weinig wat je aan het denken zet zeg maar, 6je

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

‘Hobbit’ Director Peter Jackson Claims to Hate Big Hollywood Franchises
http://www.slashfilm.com/lol-hobbit-peter-jackson-franchises/

mind_blown.gif

"Yes, this is coming from the guy who turned a 320-page children’s book into a three-film, 474-minute franchise. Also the guy who tried to make 48 FPS a thing, and who used so much greenscreen he made Ian McKellen cry. This is the guy complaining that “the advent of all the technology” and the “franchise driven” model has ruined movies." (Angie Han)

:roflol:

zoveel mensen denken dit, maar is not true story jeff

behalve hobbit zijn er meerdere boeken van Tolkien in het filmverhaal van "The Hobbit" verwerkt.

Research > uitspraak plz

Under the skin

http://www.imdb.com/title/tt1441395/

Scarlett Johansson speelt een buitenaardse verpakt in een mooie jonge vrouw die op jacht gaat naar eenzame mannen die niet snel gemist worden, gaande weg gaat ze op zoek naar haar zelf of word ze meer aards.

Film gaat erg traag gebeurd ook te weinig in, plus puntje Scarlett Johansson is zeker leuk om naar te kijken wel 6je

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Enemy

http://www.imdb.com/title/tt2316411/?ref_=tt_rec_tti

Een geschiedenis leraar die nogal erg opzichzelf is buiten het feit dat hij wel een vriendin heeft, bij het kijken naar een film ontdekt hij een personage die wel erg sterk op hem lijkt waardoor hij volledig geobsedeerd raakt.

Film gaat traag toch blijf je benieuwd, maar gebeurt te weinig en te weinig verhaal ook,
te weinig wat je aan het denken zet zeg maar, 6je

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veel mensen snappen die film niet, daarom geven ze zo'n laag cijfer. Er is een video van Chriss Stuckmann die de gehele film stap voor stap uitlegt, misschien zie je de beauty dan van de film. In mijn ogen is hij een 8 waard.

Help me out.

Vanmiddag: La haine, ocean's eleven of man on fire?

Terug
Naar boven