- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo slim denkt te zijn? Hij haalt de feiten uit de film naar boven en laat zien dat de film zich niet aan de eigen gestelde regels houdt. Heeft niks te maken met het IQ van het individu.
Zal misschien niet direct in verband staan met IQ, maar dat hij de gehele film niet heeft begrepen is wel duidelijk.
Nou, jij hebt duidelijk wel de film begrepen. Dus vertel eens.

Succes met betere acteurs had het een spaanse topper geweest zoals Celda 211
Bekijk de video of lees het boek van David Kyle Johnson zou ik zeggen.
Anyway de film bestaat uit:
- 1 dimensionale characters, behalve Cobb zelf
- Rare foutjes
- Mensen die zomaar uit het niets ergens opdagen
- Etc.
Elderly Bald Man: [towards Cobb] No. They come to be woken up. The dream has become their reality. Who are you to say otherwise, son?
![]()
Succes met betere acteurs had het een spaanse topper geweest zoals Celda 211
Ik wil het graag van jou weten, Jij snapt de film duidelijk, maar tegelijkertijd kun je geen fatsoenlijke synopsis van de film geven. Dan een goedkoop antwoord als "lees het boek van..." geven, kudos...
- "Rare foutjes", dus in feite zeg je dat de film flaws heeft(die je dus waarschijnlijk niet snapt), maar je vindt hem eveneens geniaal.
Anyway, cool story bro.

Ik wil het graag van jou weten, Jij snapt de film duidelijk, maar tegelijkertijd kun je geen fatsoenlijke synopsis van de film geven. Dan een goedkoop antwoord als "lees het boek van..." geven, kudos...
- "Rare foutjes", dus in feite zeg je dat de film flaws heeft(die je dus waarschijnlijk niet snapt), maar je vindt hem eveneens geniaal.
Anyway, cool story bro.
Sorry, hij is de enige A-acteur erin dan, de held van Celda 211

Veel mensen snappen die film niet, daarom geven ze zo'n laag cijfer. Er is een video van Chriss Stuckmann die de gehele film stap voor stap uitlegt, misschien zie je de beauty dan van de film. In mijn ogen is hij een 8 waard.