Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Hoezo slim denkt te zijn? Hij haalt de feiten uit de film naar boven en laat zien dat de film zich niet aan de eigen gestelde regels houdt. Heeft niks te maken met het IQ van het individu.

Zal misschien niet direct in verband staan met IQ, maar dat hij de gehele film niet heeft begrepen is wel duidelijk.

Ja, leg dat maar eens eventjes uit meneertje!

• Like
Waarderingen: mat
Nou, jij hebt duidelijk wel de film begrepen. Dus vertel eens.

Bekijk de video of lees het boek van David Kyle Johnson zou ik zeggen.

Anyway de film bestaat uit:

- 1 dimensionale characters, behalve Cobb zelf
- Rare foutjes
- Mensen die zomaar uit het niets ergens opdagen
- Etc.

Elderly Bald Man: [towards Cobb] No. They come to be woken up. The dream has become their reality. Who are you to say otherwise, son?

:rolleyes:

Bekijk de video of lees het boek van David Kyle Johnson zou ik zeggen.

Anyway de film bestaat uit:

- 1 dimensionale characters, behalve Cobb zelf
- Rare foutjes
- Mensen die zomaar uit het niets ergens opdagen
- Etc.

Elderly Bald Man: [towards Cobb] No. They come to be woken up. The dream has become their reality. Who are you to say otherwise, son?

:rolleyes:

Ik wil het graag van jou weten, Jij snapt de film duidelijk, maar tegelijkertijd kun je geen fatsoenlijke synopsis van de film geven. Dan een goedkoop antwoord als "lees het boek van..." geven, kudos...

- "Rare foutjes", dus in feite zeg je dat de film flaws heeft(die je dus waarschijnlijk niet snapt), maar je vindt hem eveneens geniaal.

Anyway, cool story bro.

Ik wil het graag van jou weten, Jij snapt de film duidelijk, maar tegelijkertijd kun je geen fatsoenlijke synopsis van de film geven. Dan een goedkoop antwoord als "lees het boek van..." geven, kudos...

- "Rare foutjes", dus in feite zeg je dat de film flaws heeft(die je dus waarschijnlijk niet snapt), maar je vindt hem eveneens geniaal.

Anyway, cool story bro.

Ik probeer je aan het denken te zetten en er zelf je filosofie op los te laten.
Dat is juist het sterke punt van de film, iedereen denkt het te weten en heeft zo zijn eigen mening erover.
Jij geeft mij een filmpje, ik geef je een filmpje terug als antwoord, fair enough toch?
En ik probeer je niet aan te vallen ofzo, dus voel je niet aangevallen, misschien denk ik wel totaal verkeerd en ben ik de grootste r*tard. :p

Ik wil je best mijn antwoord geven, maar zie ook graag jou analyse op die punten die ik aangaf.

Anyway, cool story bro.

Blijkbaar heb je geen zin om er verder op in te gaan.

Dus hierbij het vrij simpele antwoord, wat alles kan weerleggen:

De gehele film is een droom van Cobb

hij is helemaal geen held.

Een droom over een droom in een droom in een droom. Wow, dat is echt diep.

• Like
Waarderingen: mat
Veel mensen snappen die film niet, daarom geven ze zo'n laag cijfer. Er is een video van Chriss Stuckmann die de gehele film stap voor stap uitlegt, misschien zie je de beauty dan van de film. In mijn ogen is hij een 8 waard.

Zat gewoon te weinig in, ging me iets te traag, dat ik hem niet volledig snap dat stoort me niet mocht zelfs vele vager voor me zijn, iets wat me tenminste aan het denken zou zetten dan.

zou de film kunnen vergelijken met The Machinist maar daar gebeurde dan wel iets in.

Of Lost Highway kijk wel graag films van dat soort genre maar dan zijn er toch wel betere dingen gemaakt vind ik sorry. :)

Terug
Naar boven