XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

The hobbit: battle of 5 armies

8/10: goede en leuke film, mooi gemaakt net als de andere delen, leuk opgezet verhaal en sluit (zoals verwacht) prima aan op de LOTR delen die gaan volgen.

The Drop

7,4/10: crime/drama achtige film, tom hardy speelt het sulletje dat in een bar werkt waar e.e.a. gaande is, vindt een hond, wordt zn mattie en gebeurd hier en daar wat. verhaal is erg herkenbaar maar de film had voor mij toch een extra dimensie, goed uitgevoerd en heb me vermaakt.

Predestination

7,5/10: goede film met spannend verhaal, door de hele film worden clues gegeven naar het einde, had al redelijk door hoe het ongeveer zat maar aan het einde toch nog wat verrast. ben wel nog met paar vragen blijven zitten dat is dan weer jammer

Road To Perdition (2002), Miller's Crossing (1990), Carlito's Way (1993).

Tv serie Sopranos

Thanks, hier ben ik wel even zoet mee:D

sopranos

/thread

Nice, met dat lijstje kan ik ook wel wat.

"Bazige" gasten die maffiosi, beter dan die nepgangsters van nu.

Romanzo Criminale

Corleone!

Miniserie over Toto Riina.

gomorra la serie, ben ik nu aan het kijken.

nu al de beste serie van de laatste 3 jaar.

The Attack (2012)

Gaat over een doctor (Palestijn) in Israel, een onderscheiden arts.
Er vindt een aanslag plaats en zijn vrouw wordt beschuldigd.
Er wordt mooi beide zijden belicht, hoe hard en misschien onterecht de Israeli's optreden tegen de arts. Maar ook hoe gewetenloos die moslims daar te werk gaan.

Zeker een aanrader (download er wel een met Eng subs, hij is volledig in het Hebreeuws ofzo)

8/10

The Attack (2012)

Gaat over een doctor (Palestijn) in Israel, een onderscheiden arts.
Er vindt een aanslag plaats en zijn vrouw wordt beschuldigd.
Er wordt mooi beide zijden belicht, hoe hard en misschien onterecht de Israeli's optreden tegen de arts. Maar ook hoe gewetenloos die moslims daar te werk gaan.

Zeker een aanrader (download er wel een met Eng subs, hij is volledig in het Hebreeuws ofzo)

8/10

Heb hem ook al een half jaar op me comp staan, maar stil no dutch subs.

Inderdaad maar met engelse ondertiteling kijken dan maar.

Nice, met dat lijstje kan ik ook wel wat.

"Bazige" gasten die maffiosi, beter dan die nepgangsters van nu.

Lol, in de film wel ja. Als je een beetje kritisch de oorspronkelijke boeken leest over Donnie Brasco en het boek waarop Goodfellas gebaseerd is kom je er ook wel gewoon achter dat het gewoon harteloos scum is.

Die zogenaamde 'eer' die hun hebben ingevoerd en die wordt geromantiseerd is gewoon zelfbescherming voor hun eigen hachie. Logisch dat de machtigste mannen in het circuit van toen regels invoeren waarin de machtigste mannen veilig zijn.

Terug
Naar boven