Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ik zie eric telkens lurken.

Gisteren Fury gekeken, persoonlijk vond ik het een goede film.
Als je van WO II, stoere mannen en Quentin Tarantino-achtige dialogen houdt, is deze zeker de moeite waard!

8/10

Hier ook erg benieuwd naar, deze gaat zo even op ;)

Gisteren The Equalizer gekeken. Goede film met een goed verhaal, wordt naar het einde toe alleen wel steeds onrealistischer.

7,5/10

Rec 3

Wat een complete verneuking van een redelijk potentieel concept.

Hier ook erg benieuwd naar, deze gaat zo even op ;)

Gisteren The Equalizer gekeken. Goede film met een goed verhaal, wordt naar het einde toe alleen wel steeds onrealistischer.

7,5/10
Ja Denzel Washington die de Rambo uithangt is op zich wel grappig in dit genre, al vond ik bijv. een Man on Fire beter.

Vond equalizer niet zo boeiend. Past niet echt bij denZel

equalizer het begin was goed daarna werd het steeds slechter, maar die eeste fight scene was het beste nog.

Frankenstein's Army. 7/10

Gemaakt door een Nederlander.
Creaturen in elkaar gezet uit onderdelen van dode soldaten bij wijze van geheim nazi wapen. Begint erg traag, rest is eigenlijk ook erg traag, en goedkoop, maar heb me er toch goed mee vermaakt. Puntige wapens op krachtstroom, tandarts geluiden, af en toe wat darmen en toegegeven dan heb je me.
Ben wel zo dronken als een pollepel nu, drink eigenlijk nooit maar moest me een fles wijn soldaat maken die ik mee heb gekregen na een nieuwjaarsfeestje. Ik kan daar dus niet zo goed tegen en kan goed zijn dat deze film morgen 4 punten minder verdient.

Na jullie reviews ook 'Predestination' gezien

http://www.imdb.com/title/tt2397535/

Toch wel aangenaam verrast, sommigen dingen niet zien aankomen ander weer wel, sterke film toch.

7,75/ 10

• Like
Waarderingen: Roth
Waarom niet 7,76? :p

je laat me twijfelen mat

• Like
Waarderingen: mat
Gone Girl

Zieke film, laat maar weer eens zien dat de vrouwenemancipatie al jaren geleden een stop toegeroepen had moeten worden.

8/10

12 years a slave

Een verhaal over de onderschatte kunst van het zweep slaan.

8/10

A walk amongst the tombstones - 2014

Erg vermakelijke film, liam neeson is sowieso altijd spannend!
Zeker het kijken waard.

7,5/10

John Wick

Leuke actiefilm. Toch nog beetje verhaal erin. Soms beetje te onwaarschijnlijk, maar achjaa.

7/10

Fury

Kijk lekker weg, goeie sfeer / acteerwerk

7.5/10

What if

Best aardige rom com, leuk om met je vriendin / vrouw te kijken.

6.5/10

Iemand nog goede gangster/maffia films in de zin van scarface/goodfellas/donnie brasco?

Terug
Naar boven