AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Re: Groot film topic

Sous Le Sable gekeken. De film blijft erg vaag, waardoor je er soms aan twijfelt wat nu eigenlijk de werkelijkheid is. Het einde had wat concreter gemogen, want nu blijf je toch nog met vragen zitten. Anderzijds heeft dat ook zo zijn charme. Zeker niet te vergelijken met de typische hollywood producties. 7/10

Heb Mullholland drive opgenomen, ga hem morgen even kijken.

stealth gekeken zieke film echt gruwelijk

Het voorbije weekend dé komedie van 2005 bekeken: The 40 Year Old Virgin Werkelijk een film die de naam komedie waard is, lang geleden dat ik nog zo gelachen heb.

In één woord: hilarisch!

Marc zei:
Sous Le Sable gekeken. De film blijft erg vaag, waardoor je er soms aan twijfelt wat nu eigenlijk de werkelijkheid is. Het einde had wat concreter gemogen, want nu blijf je toch nog met vragen zitten. Anderzijds heeft dat ook zo zijn charme. Zeker niet te vergelijken met de typische hollywood producties. 7/10

Heb Mullholland drive opgenomen, ga hem morgen even kijken.
Mulholland Drive is echt tè vaag. Zeker een film die ik nog eens op een regenachtige dag moet gaan bekijken.

-the butterfly effect

- the eternal sunshine of the spotless mind

- the final cut

- the forgotten

4 topfilms!

Iemand al naar Munich geweest?

jimi zei:
deze lijkt me ook top echt lache had die trailers al gezien

hij is ook echt ontzettend grappig!
weet iemand of hij al te huur is in de videotheek? want ik heb hem namelijk in de bios gezien en zou hem wel weer een keer willen kijken.. zo grappig, ik kwam echt niet meer bij tijdens die film :D

RvR zei:
hij is ook echt ontzettend grappig!
weet iemand of hij al te huur is in de videotheek? want ik heb hem namelijk in de bios gezien en zou hem wel weer een keer willen kijken.. zo grappig, ik kwam echt niet meer bij tijdens die film :D

Ik heb hem vorige week gehuurd. Import versie wel. Ik vond er niet zo veel aan eigenlijk. Hier en daar wel gelachen maar verder vond ik het een behoorlijke standaart comedy film.

Gisteren één van de beste oorlogsfilms aller tijden gezien: Jarhead. Werkelijke een briljant in beeld gebrachte film: 10/10.

Rob G zei:
Ik heb hem vorige week gehuurd. Import versie wel. Ik vond er niet zo veel aan eigenlijk. Hier en daar wel gelachen maar verder vond ik het een behoorlijke standaart comedy film.

Ik kan mij inbeelden dat als je jezelf in die film herkent je hem niet meer zo grappig vind:D

Ik had van de week Mullholland drive gekeken. Hij start vrij helder, je kunt alles goed volgen. Eigenlijk totdat het doosje valt :) . Ik heb hem voor mezelf redelijk uit gedokterd, hoe het allemaal bedoelt zou kunnen zijn. Iemand hem nog gezien en het voor zichzelf duidelijk heeft ? Ik vond hem iig steen goed, heerlijk als een film je laat nadenken. 9/10

Marc zei:
Ik had van de week Mullholland drive gekeken. Hij start vrij helder, je kunt alles goed volgen. Eigenlijk totdat het doosje valt :) . Ik heb hem voor mezelf redelijk uit gedokterd, hoe het allemaal bedoelt zou kunnen zijn. Iemand hem nog gezien en het voor zichzelf duidelijk heeft ? Ik vond hem iig steen goed, heerlijk als een film je laat nadenken. 9/10

http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=988845&postcount=1478

Denk niet dat er veel mensen zijn die bij het voor de 1e keer zien van de film het verhaal kunnen uitleggen.

Gisteren Black hawk down, realistische oorlogsfilm die absoluut niet gaat vervelen, integendeel. De kogels vliegen je heel de film rond het hoofd en met de dolby waan je je er af en toe middenin. Gewoon fantastisch in beeld gebracht, geen censuur, waarheidsgetrouw zonder extra show, echt lang geleden dat ik zon goede film gezien heb. Absolute aanrader 8/10

Lord of War was iets minder, toch amusant en interessante beelden. Zeer goede Cage ieg. 7.5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.498
Four Rooms was echt een tegenvaller, de eerste 2 'rooms' waren echt dramatisch slecht. Ook Roth was hier erg slecht. 3e room door Rodriguez was al stukken beter, Banderas was wel geslaagd en uiteindelijk wel komische scenes. Gelukkig maakt Tarantino het zelf toch nog tot een klein succes door zelf een aardige rol te spelen en de laatste room gemakkelijk tot de beste regisseert. Eindigt met een dikke lach.

een 1 voor de eerste helft, en een krappe 8 voor de 2e. Eerste 40 minuten doorspoelen lijkt me het beste om te doen.

gemiddeld een 5je.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.499
Een sticky :clap:

thanks BigT

weer
eternal sunshine of the spotless mind, een film die me diep raakt mensen. heel diep. tweede keer kijken dan vallen de subtiele dingen op. maar ik ben emotioneel ingesteld type en dit soort films als 'what if' in de context van een verbroken liefde is werkelijk een schoonheid.

Terug
Naar boven