MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft in nog wel een paar goeie films gespeeld.
Blowback van die hele hype eromheen gok ik, of gewoon een erg slechte film.![]()

Dumb and Dumberto 2014
Zoals de voorgaande delen gewoon weer een hoop gelachen met deze film.
7,5/10
Horrible Bosses 2 (2014)
Zelfde acteurs, zelfde humor, gelijkwaardig ''onderwerp''.
Niet zo leuk als het eerste deel, maar heb toch wel een aantal keer goed kunnen lachen.
Ik ga mee met het cijfer van IMDB.
6.6
Wildcard
Teveel drama en Statham moet stoppen met die acteer pogingen...
De weinige actie die erin zat was wel a la Statham dus goed
5/10

Birdman: http://www.imdb.com/title/tt2562232/
Film kon me totaal niet boeien, na 20-30 min uit gezet
Zegt veel over jou. #elitairJaKeek jij ook altijd 3rd Rock from the Sun op Ketnet?![]()

Vond birdman ook geen f**k aan. Had best hoge verwachtingen door imdb cijfer en dacht dat het een superhelden film was. Maar het sloeg gewoon nergens op.
zeker omdat hij dingen kon bewegen met een soort van telekinesis, ik denk die transformeert dalijk ofzo
wat een kutfilm.Vond er ook geen hol aan. Denk dat deze film is bestemd voor een kleine doelgroep, waar die 8+ vandaan komt weet ik niet. Acteerwerk etc. zal misschien wel sterk zijn maar verder is de film totaal niet interessant.
Vond birdman ook geen f**k aan. Had best hoge verwachtingen door imdb cijfer en dacht dat het een superhelden film was. Maar het sloeg gewoon nergens op.
Eens dat Birdman totaal niet leuk was. 6je voor gegeven op mijn moviemeter account