AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ik moet interstellar nog kijken god***domme.

wat 1 maand? no fucking way.

net 'a serbian film' gezien. wat een fucking gore zieke film

het ziekste aan die film vond ik dat ik er zo ongelooflijk kalm en unfazed naar kon kijken :roflol:

godver :roflol:

vond vooral stukjes met kinderen heel naar. hoofden afhakken kon me niet echt boeien

spoiler:

en toen dat wijf met zo'n stalen pijp binnenkwam lopen met wat gebruikssporen tussen haar benen :roflol:

Wat is er mis met Interstellar dan.

Weet ik veel de hele film. Dat stuk dat ze met de auto bij die lanceerbasis aankomen al. Zogenaamd een supergeheime lanceerbasis maar hij rijdt er met de auto zo naar toe en dan gaan ze beetje verbaasd doen 'how did you find this secret location?' :o Komisch.

Of dat stuk dat ze ff een drone onderscheppen en perfect landen :roflol:
En die debiele robot gebouwd van een paar dozen :roflol:
En al die amerikaanse vlaggen :roflol:
En dan de cliché slechte wetenschapper die BIJNA de hele operatie verpest :roflol:

Son of a gun: 7,3/10

Goeie film wel vond ik, mooi einde ook.

Vanacht The guest gekeken.

'Een soldaat die met verlof is raakt bevriend met de familie van een mede-soldaat die gesneuveld is. Al snel wordt hij een gevaar voor iedereen in zijn omgeving wanneer de familie erachter komt dat hij niet is wie hij zegt.'

Beetje onrealistisch verhaal maar verder wel grappig, niet speciaal. 6.327/10

Seventh Son ( http://www.imdb.com/title/tt1121096/ )

''Het laatste lid van een mystieke orde hoort van het bestaan van de zevende zoon, een held met bijzondere krachten, en gaat naar hem op zoek. Hij zal hem geheel in de stijl van de orde trainen om de mensheid te beschermen tegen de duisternis, maar nog voordat ze de training kunnen afronden krijgen de duistere geesten vrij spel.''

Leuke film, maar niet meer dan dat.
3D ook geen pluspunt aangezien er letterlijk twee scene's zijn waar 3D een extra effect geeft.
IMDB - 5.7/10
Iv - 6/10

Vanacht The guest gekeken.

'Een soldaat die met verlof is raakt bevriend met de familie van een mede-soldaat die gesneuveld is. Al snel wordt hij een gevaar voor iedereen in zijn omgeving wanneer de familie erachter komt dat hij niet is wie hij zegt.'

Beetje onrealistisch verhaal maar verder wel grappig, niet speciaal. 6.327/10

Ruk film vond ik dat zeg

ik kijk momenteel de serie the americans. vette serie, leuk verhaal over russische spionage in de VS.

Terug
Naar boven