Diabolic
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 7
ZoutZak zei:
Die naam doet me denken aan Donnie Brasco, een meesterlijke gangsterfilm met Al Pachino en Johnnie Depp.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZoutZak zei:
Diabolic zei:Die naam doet me denken aan Donnie Brasco, een meesterlijke gangsterfilm met Al Pachino en Johnnie Depp.

KaLe zei:Munich idd ook gezien. Begint wat traag, maar word echt meesterlijk. Duurde niets te lang. 8/10
Santino88 zei:Je doet hier straffe uitspraken, zal hem ook eens bekijken maar betwijfel dat ie op gelijke hoogte is als Thé Godfather![]()
Wat een verschrikkelijk goede film in helemaal eighties sT.
Ik had eerst de gedachte dat dit een cheesy film was maar wat ik gezien had overtrefde alles.
Johny vertolkt de rol van George jung die een van de grondleggers was van de coke handel in de vs.
George jung begint als small time dealer in wiet door het vanuit colombia te importeren.Dit eindigt als zijn vriendin doodgaat en hij naar de gevangenis moet met een bachelor in wiet, en vertrekt met een masters in coke.
Samen met pablo escobar werkt hij zich op de ladder omhoog met alle gevolgen van dien voor zijn dochtertje en vrouw.
De personage die depp neerzet is ijzersterk en de film knalt met emoties en verwarring.
Al met al een een film waarvan ik vind dat hij beter als scarface is en op gelijke hoogte met de godfather staat,
Een must see voor elke gangster film liefhebber.
Krijgt van mij een 9/10
spiertje16 zei:Gisteren BLOWN gezien
Wat een verschrikkelijk goede film in helemaal eighties sT.
Ik had eerst de gedachte dat dit een cheesy film was maar wat ik gezien had overtrefde alles.
Johny vertolkt de rol van George jung die een van de grondleggers was van de coke handel in de vs.
George jung begint als small time dealer in wiet door het vanuit colombia te importeren.Dit eindigt als zijn vriendin doodgaat en hij naar de gevangenis moet met een bachelor in wiet, en vertrekt met een masters in coke.
Samen met pablo escobar werkt hij zich op de ladder omhoog met alle gevolgen van dien voor zijn dochtertje en vrouw.
De personage die depp neerzet is ijzersterk en de film knalt met emoties en verwarring.
Al met al een een film waarvan ik vind dat hij beter als scarface is en op gelijke hoogte met de godfather staat,
Een must see voor elke gangster film liefhebber.
Krijgt van mij een 9/10
ZoutZak zei:heb ik er nog eentje voor je DeeBeej;
Amores Perros debuutfilm van Iñárritu. (die ken je van 21 grams)
indrukwekkende film, waarvan de style grotendeels overeenkomstig is met 21 grams. de titel betekend zoveel als honden liefde of liefde is hond (engels: love's a b*ch) en dit komt terug in de 3 verhaallijnen. damn nog nooit zoveel (dode) honden gezien in een film! (Engelse dierenbescherming heeft hierover officieel een klacht ingedient)
Nogmaals, heel sterke film, volledig spaanstalig en spaanse setting. 8/10
DBC01 zei:Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig:
Kan niet beter. Mijn hart slaat over bij Spaanstalige films want mijn tweede thuis lokt zodra ik de taal hoor. Hier kan ik dan nog dágen van nagenieten.
Ik heb hem inmiddels in de Torrent staan; weinig seeders maar wie weet lukt het! Dankjewel!![]()
DBC01 zei:Ik zag de Torrent, en hoorde duidelijk een Mexicaans/zuid-Amerikaans karakter, de film zelf is verdoet dus haal ik hem op DVD bij Videoland.
Amores perros
Vrijdag 17 Februari van 00:00-02:30 op NED3
ZoutZak zei:Zelf ga ik zitten voor M*A*S*H, lijkt me erg vet! Iemand em al gezien?
Een AGENT die geniet van een film vol illegale praktijkenspiertje16 zei:kwa verhaal 100%
kwa actie komt het niet in de buurt. Vooral hoe het verhaal zich ontvouwt is erg goed in elkaar gezet

kamikaza zei:Tijdje geleden Brotherhood Of War gezien op dvd. Mooie film en staat ook zeker in mijn top10 oorlogs films![]()