MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

KaLe zei:
Munich idd ook gezien. Begint wat traag, maar word echt meesterlijk. Duurde niets te lang. 8/10

Laatste neukscene in combinatie met scenes uit de Oympische spelengijzelingsdrama was echt top. de verschillende typische Spielberg-shots maakten de film echt de moeite waard, enkel het geheel kwam wat langdradig en tegendraads over.

Gisteren BLOWN gezien
B0000664HP.03._SCLZZZZZZZ_.jpg

Wat een verschrikkelijk goede film in helemaal eighties sT.
Ik had eerst de gedachte dat dit een cheesy film was maar wat ik gezien had overtrefde alles.
Johny vertolkt de rol van George jung die een van de grondleggers was van de coke handel in de vs.
George jung begint als small time dealer in wiet door het vanuit colombia te importeren.Dit eindigt als zijn vriendin doodgaat en hij naar de gevangenis moet met een bachelor in wiet, en vertrekt met een masters in coke.
Samen met pablo escobar werkt hij zich op de ladder omhoog met alle gevolgen van dien voor zijn dochtertje en vrouw.
De personage die depp neerzet is ijzersterk en de film knalt met emoties en verwarring.
Al met al een een film waarvan ik vind dat hij beter als scarface is en op gelijke hoogte met de godfather staat,
Een must see voor elke gangster film liefhebber.
Krijgt van mij een 9/10

Ik betwijfel dat hij net zo goed is als The Godfather. :P

Laatst bewerkt:
Santino88 zei:
Je doet hier straffe uitspraken, zal hem ook eens bekijken maar betwijfel dat ie op gelijke hoogte is als Thé Godfather :o

kwa verhaal 100%
kwa actie komt het niet in de buurt. Vooral hoe het verhaal zich ontvouwt is erg goed in elkaar gezet

Ik had eerst de gedachte dat dit een cheesy film was maar wat ik gezien had overtrefde alles.
Johny vertolkt de rol van George jung die een van de grondleggers was van de coke handel in de vs.
George jung begint als small time dealer in wiet door het vanuit colombia te importeren.Dit eindigt als zijn vriendin doodgaat en hij naar de gevangenis moet met een bachelor in wiet, en vertrekt met een masters in coke.
Samen met pablo escobar werkt hij zich op de ladder omhoog met alle gevolgen van dien voor zijn dochtertje en vrouw.
De personage die depp neerzet is ijzersterk en de film knalt met emoties en verwarring.
Al met al een een film waarvan ik vind dat hij beter als scarface is en op gelijke hoogte met de godfather staat,
Krijgt van mij een 9/10

Whuaa zo goed vond ik em eigenlijk niet de jaren 80 lijken ook niet echt zo als ze waren in de film. De film doet je denken aan een redelijke aardige vent dat die dus helemaal niet echt is in het echte leven die alleen een beetje veel coke snuift en bedonderd wordt, dat verhaal klopt dus niet

Scarface is een totaal andere film de personages zijn het tegen overgestelde van elkaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.548
spiertje16 zei:
Gisteren BLOWN gezien

Krijgt van mij een 9/10

Blown beter als scarface en op gelijke hoogte met The Godfather!? Volgens mij heb je ze niet helemaal op een rijtje, of zoals Samuel L Jackson zou zeggen;
'Thats a bold statement' :D

Overigens deel ik je mening over Blow niet helemaal, de film is bijzonder vermakelijk en de drugshandel spreekt tot de verbeelding zoals Scarface dat deed. Maar allebij deze films missen de klasse om te bestempelen als echt goede films, laat staan in de schaduw te kruipen van de onaantastbare Godfather trilogie.
Wat dat betreft geef ik scarface toch meer credits vanwege Pacino en tevens de fantastische 80s sfeer (Miami beach, iedereen die GTA Vice City heeft gespeelt begrijpt precies wat ik bedoel) en daarmee de cultstatus als classic.

• #1.549
ZoutZak zei:
heb ik er nog eentje voor je DeeBeej;
Amores Perros debuutfilm van Iñárritu. (die ken je van 21 grams)

indrukwekkende film, waarvan de style grotendeels overeenkomstig is met 21 grams. de titel betekend zoveel als honden liefde of liefde is hond (engels: love's a b*ch) en dit komt terug in de 3 verhaallijnen. damn nog nooit zoveel (dode) honden gezien in een film! (Engelse dierenbescherming heeft hierover officieel een klacht ingedient :D )

Nogmaals, heel sterke film, volledig spaanstalig en spaanse setting. 8/10
DBC01 zei:
Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig:

Kan niet beter. Mijn hart slaat over bij Spaanstalige films want mijn tweede thuis lokt zodra ik de taal hoor. Hier kan ik dan nog dágen van nagenieten.
Ik heb hem inmiddels in de Torrent staan; weinig seeders maar wie weet lukt het! Dankjewel! :)
DBC01 zei:
Ik zag de Torrent, en hoorde duidelijk een Mexicaans/zuid-Amerikaans karakter, de film zelf is verdoet dus haal ik hem op DVD bij Videoland.

Nou ouwe, je krijgt em geserveerd vanavond:

Amores perros
Vrijdag 17 Februari van 00:00-02:30 op NED3

:thumbs:

Zelf ga ik zitten voor M*A*S*H, lijkt me erg vet! Iemand em al gezien?

• #1.550
ZoutZak zei:
Zelf ga ik zitten voor M*A*S*H, lijkt me erg vet! Iemand em al gezien?

Het was een geslaagde komedie, al leek het meer op een dubbele serie aflevering ipv een speelfilm.
Maar de humor was er niet minder om!

7/10

kheb net The Transporter (deel 1) gekeken.
Ik vind het wel een vette film alleen niet zon sterk verhaal en welke auto ze ook gebruiken, ze klinken allemaal als een opgefokte japanse sportwagen.

krijgt een 6,9/10

Maandag The Score op VT4.

Laatst bewerkt:
spiertje16 zei:
kwa verhaal 100%
kwa actie komt het niet in de buurt. Vooral hoe het verhaal zich ontvouwt is erg goed in elkaar gezet
Een AGENT die geniet van een film vol illegale praktijken???
Jij moet je toch wel de hele tijd hebben zitten VERBIJTEN, een drugsdealer die destijds verantwoordelijk was voor 80% van de cocainehandel in de states en steeds als hij uit de nor komt WEER in de zonde valt:eek:

Vandaag 'The Game gezien.

Goede film,met een sterkte ontknoping!
8/10

Laatst bewerkt:
gister American Pie 4 - Band camp gezien. Totaal niet zo grappig als de vorige 3 delen (komt mede ook doordat al die spelers eruit zijn, muv Sherman en die vader van Jim). Was gewoon een leuke film, maar kon niet hardop lachen zoals bij de andere delen. Het broertje van Stiffler doet Stiffler wel ernstig goed na ! een 6je

vanavond staat Stealth op het menu ..

Gister sin city gezien, beetje max payne sT. Zekers een goeie film! 8,5/10.

Tijdje geleden Brotherhood Of War gezien op dvd. Mooie film en staat ook zeker in mijn top10 oorlogs films :D

kamikaza zei:
Tijdje geleden Brotherhood Of War gezien op dvd. Mooie film en staat ook zeker in mijn top10 oorlogs films :D

Het is zeker een vermakelijke film. Het enige minpunt is de oudste broer die meerdere kogelregens weet te omzeilen. Dit is niet echt realistisch. Maar voor de rest een regelrechte blockbuster uit Korea.

• #1.560
Inderdaad, als je een beetje door het (overdreven) Koreaanse sentiment kan kijken, heb je echt een heel erg vette oorlogsfilm. De actie scenes zijn echt onovertroffen.

Gisteren weer genoten van Million Dollar Baby, Eastwood krijgt van mij alle lof.

Terug
Naar boven