- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Een manier om je vriendin het interessanter te laten gaan vinden is om eerst met haar "Football Factory" te kijken, zit nl veel meer humor en iets softer in beeld gebrachte vechtpartijen in. Spreek uit ervaring en het werkt, daarna samen "romantisch" Hooligans gekeken.Guido20 zei:Eergister die Hooligans film gezien met dat ventje van LOTR. Best wel een vette film. Ook al was het eerste half uur niet echt geweldig. En ik vraag mij af in hoeverre die Engelse hooligans echt zo gek zijn. Alleen niet echt een film om met vrouwen te kijken, altans, mijn vriending geeft geen reet om voetbal, en die zag dus al helemaal niet in waarom sommige figuren het nodig vinden om voor hun club te vechten.
Vertel, heb m nl uitgeleend en nog nooit gekeken omdat het me een verschrikkelijke zaadfilm leek.marsu zei:
Once upon a time in the West
Woensdag 22 Februari van 20:30-23:45 op Veronica

THE CLAW zei:Vertel, heb m nl uitgeleend en nog nooit gekeken omdat het me een verschrikkelijke zaadfilm leek.

Vind ik echt een fantastische, maar ook enigzinds pijnlijke film. Zeker als westernliefhebber. Voor Clint het afsluiten van een tijdperk, van het genre dat hem groot heeft gemaakt. (oke die magnums in Dirty Harry deden het ook wel).boogie zei:Heb Unforgiven ofzo met Clint Eastwood gezien. Was wel vermakelijk; een 7.
Maar de film is erg sterk, ook de regie van zijn hand.... top.''Carlito's way: Rise to Power''
Amusante film, het er met plezier naar gekeken.
7,5 / 10

ik vond het verhaal wat te weinig bieden voor een topcijfer eerlijk gezegd.ZoutZak zei:Vind ik echt een fantastische, maar ook enigzinds pijnlijke film. Zeker als westernliefhebber. Voor Clint het afsluiten van een tijdperk, van het genre dat hem groot heeft gemaakt. (oke die magnums in Dirty Harry deden het ook wel).
Waar hij in vele (spaghetti)westerns de grote held was, valt hij hier van zn paard, etc... Toch niet wat de echte Clint-fan wil zienMaar de film is erg sterk, ook de regie van zijn hand.... top.