XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Met je 'alle n*gers lijken op elkaar'

Ik zeg dat ze perfect gecast zijn! Dat de acteurs bijna look-a-likes van de personen die ze spelen zijn. Dat was een dik compliment voor de casting waardoor de film alleen maar nog beter is.

edit: ik begrijp dat je je naam eer wilt aan doen en na wat uitleg dat ik je post niet al te serieus moet nemen dus maar een kleine aanpassing gedaan :P

Laatst bewerkt:
Net 'the immitation game' gezien, over het genie dat de enigma code kraakte tijdens de 2de WO.

Een aanrader!

District 9 net gezien; wtf vage shit maar strakke film met mooie specials!

Southpaw, prachtig emotioneel boksdrama met een fantastische Jake Gyllenhaal! 8.4/10

ze lijken op geen reet op elkaar behalve ice cube maar dat is dan ook zijn zoon.

ze lijken op geen reet op elkaar behalve ice cube maar dat is dan ook zijn zoon.

Heb hun achterwerken niet meer elkaar vergeleken dus geen idee of die op elkaar lijken. Verder denk ik dat je de film met je ogen dicht hebt gekeken als je de gelijkenissen met vooral Eazy E niet ziet. Alleen een blinde zal anders beweren.

2014-07-02-ez.jpg

Lol, wat een slechte vergelijking. Je hebt gewoon een willekeurige foto gepakt van Jason Mitchell, niet zoals ie eruit ziet in de film.

282njlv.jpg

Mad Max - Fury Road.
Een remake van een klassieker en daarom altijd de moeite waard om te kijken, maar ik vind hem wel overrated.
7.5/10

Deze week 3 films gekeken :

American Sniper
Beter dan verwacht. Maar niet heel boeiend. Ook omdat al bekend is hoe het afloopt. Wel toffe beelden en aardige actie. Sons ietwat ongeloofwaardig.
7/10

Imitation Game
Vlotte film van gemaakt en begrijpelijk in beeld gebracht. Mocht van mij wat meer focussen op de enigma code en turing machine en minder op zijn persoonlijke troubles. Wel geweldig geacteerd!
8/10

Prins
Indrukwekkende film. Lekker ongemakkelijk en beetje surrealistisch in beeld gebracht.
8/10

Laatst bewerkt:
Gister Dragonball: evolution gekeken. Ik wist dat die film slecht zou zijn, maar zo slecht!?! Man man man, tenenkrommend.

Coherence
http://www.imdb.com/title/tt2866360/?ref_=fn_al_tt_1
Best spannend en als je ervan houdt niet te weten wat er gaat gebeuren dan is dit wel een film voor je denk ik. 7.5/10

Source Code
http://www.imdb.com/title/tt0945513/?ref_=fn_al_tt_1
Kijkt wel lekker weg terwijl je toch nog een beetje uitgenodigd wordt om mee te denken. 7/10

Iemand nog leuke recommendations voor films met een mindfuck/echt goeie plottwist? Hou daar wel van
Butterfly effect, moest je deze klassieker nog niet gezien hebben

Inception, shutter island, pre-destination, cloud atlas, mr. nobody, fight club, vanilla sky, moon, oldboy(orginele), looper.

Zo nu ken je ff vooruit kwa ''mindfuck'' achtige films. :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven