AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Arbitrage was best aardig, toch wel een voldoende. Maar een film een 9 geven met de opmerking dat je er een dik uur van gezien hebt is een beetje weird.

Mijn gedachte exactly! Als je een film zó goed vind kijk je em sowieso uit.

Ik kijk trouwens uit principe geen films met een IMDB rating onder de 7.. (uitzonderingen daar gelaten).

Laatst bewerkt:
Snappik mensen met een eigen mening zijn doodeng.

Heeft niks met mening te maken, cijfer is puur op kwaliteit gebaseerd. Een thriller die een 6 scoort kan in de ogen van iemand goed zijn, maar is gewoon van slechte kwaliteit qua acteerwerk, geloofwaardigheid etc.

Eergisteren weer eens Inception gekeken, nog steeds een van de beste films ooit imo.

Kajaki: The True Story (Kilo Two Bravo), wat een ontzettend goede film!!! Extreem realistische oorlogssituatie met manschappen die klem zitten in een ravijn gevuld met landmijnen , de paniek en stress spatten vh scherm. Erg sterk geacteerd ook. Aanrader!! 8.7/10

Afgelopen week ben ik de soundtrack van Drive toevallig tegengekomen op spotify, en gelijk de film weer gekeken natuurlijk. :D
De intro van Drive zet echt 1 van de beste sferen neer die ik in een film ben tegengekomen!

http://www.youtube.com/watch?v=iIpXQS5gaAw

San Andreas

Sjonge wat een cliché kutfilm.
Graphics wel in orde.
5/10

southpaw (2015)

ook hier is jake gyllenhaal gewoon weer baas.

8.5/10

southpaw (2015) ook hier is jake gyllenhaal gewoon weer baas. 8.5/10

Die lijkt me ook echt zo ontzettend goed!!! Heb je 'm bios gezien of de release die jongsleden online is verschenen? (Southpaw.2015.720p.WEB-DL.X264.AC3-EVO). Mocht het die laatste zijn, kwaliteit goed?

Die lijkt me ook echt zo ontzettend goed!!! Heb je 'm bios gezien of de release die jongsleden online is verschenen? (Southpaw.2015.720p.WEB-DL.X264.AC3-EVO). Mocht het die laatste zijn, kwaliteit goed?

torrent download van dayt.se
kwaliteit is gewoon heel goed.

Is het wat? Vond de eerste trailer goed en de tweede matig.

Heb hem gisteren gezien, goede film. Imo voorspelbaar, maar toch een film die makkelijk wegkijkt. En jake is gewoon een baas

Download kwal is ook goed

Furious 7
Coole actiefilm, maar ze hadden deze toch mogen beperken tot 1u30. 2u15 hersenloze actie is niet nodig.
7/10

Spy, eindelijk zonder Korean subs :).

Aardige films, had meer verwacht maar enkele keren gelachen..

6/10

Ik heb al aardig wat hiphop gerelateerde films gezien. Zo was Get Rich or Die Tryin' wel leuk, 8 Mile en Hustle & Flow waren vet, Notorious was nog beter maar de alles overtreffende trap is toch echt Straight Outta Compton!!! Sowieso een dikke film maar voor elke beetje hiphop liefhebber een absolute must see!! 9/10

Ik heb al aardig wat hiphop gerelateerde films gezien. Zo was Get Rich or Die Tryin' wel leuk, 8 Mile en Hustle & Flow waren vet, Notorious was nog beter maar de alles overtreffende trap is toch echt Straight Outta Compton!!! Sowieso een dikke film maar voor elke beetje hiphop liefhebber een absolute must see!! 9/10

heb ik gisteren binnen gehaald maar nog geen tijd gehad om te kijken, heb ook hoge verwachtingen :)

De casting van die film alleen is al geniaal. Die dude die Eazy speelt is gewoon bijna 100% look-a-like, hadden ze geen betere voor kunnen kiezen. Ook Ice Cube en Suge Knight worden echt strak neergezet en hebben aardig wat weg vd real ones. Pac komt ook nog even opdagen, ook al zo'n look-a-like. Echt verbazingwekkend hoe extreem deze acteurs allemaal lijken.

San Andreas 6.5/10

Leuke rampenfilm, Rock is cool as always, maar niet meer dan dat.
Kijkt lekker weg met verstand op nul

Terminator Genisys 6.0/10

Gaat eigenlijk helemaal nergens over, tijdlijn is nu helemaal fucked up.
Leuke actiefilm maar niet meer dan dat

Ook erg benieuwd naar! ff downloaden

Spy, eindelijk zonder Korean subs :).

Aardige films, had meer verwacht maar enkele keren gelachen..

6/10

+1 Had ook meer van verwacht

Ex-machina, 8/10 over ai; maar dan realistischer zonder overdreven actie shit.

De casting van die film alleen is al geniaal. Die dude die Eazy speelt is gewoon bijna 100% look-a-like, hadden ze geen betere voor kunnen kiezen. Ook Ice Cube en Suge Knight worden echt strak neergezet en hebben aardig wat weg vd real ones. Pac komt ook nog even opdagen, ook al zo'n look-a-like. Echt verbazingwekkend hoe extreem deze acteurs allemaal lijken.

Racist!

Terug
Naar boven