MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Op welke streamingsdinges staat The Watched? The Exorcism was in ieder niets nieuws onder de zon. Wel geschikt voor elke R. Crowe fan.

Op welke streamingsdinges staat The Watched? The Exorcism was in ieder niets nieuws onder de zon. Wel geschikt voor elke R. Crowe fan.

Weet niet of ze online staan, ik wil ze in de bioscoop zien :o
Je hebt The Exorcism gezien? Was het, buiten Crowe om, wel interessant genoeg en jumoscares?

36 jaar mét toxische masculiniteit.

Ja, dat ken ik. Tot er iemand een spin het huis uit moet zetten.

Enorm off topic, maar toch: dat heeft dan weer niks met toxische masculiniteit te maken :o
Overigens ben ik degene in huis die de spinnen "het huis uit" zet. Doormiddel van de stofzuiger of keukenpapier :D

Is het raar dat ik ze gewoon dood sla met de hand?

Scared Saturday Night Live GIF by HULU

Ik heb een spinnen fobie. Ja. Dat is raar.

Pasgeleden probeerde ik er eentje (was een kleintje ook nog, dunne pootjes, die vind ik het minste erg) te pletten met een keukenpapiertje. Keukenpapiertje viel voordat ik de spin raakte waardoor ik 'm op m'n hand voelde.

15 minuten adrenaline door 't plafond :o

Kunt ze toch zachtjes buiten zetten :mad:

Nou net The Watched gezien, verhaallijn 6/10, rest..2/10. Vond tegenvallen. Weinig (vrijwel geen) enge beelden, een paar jumpscares maar die waren heel erg voorspellend.
Jammer..jammer..

In het begin vond ik het nogal onduidelijk beeld, maar toen besefte ik me dat ik m'n bril niet op had.
Ook zat er een streep 'op' het doek, was zonde. Maar die twee hadden niks met de film te maken :roflol:

Laatst deze film gekeken.
Heel vermakelijk voor een frikandellen film.
Eerlijk gezegd had ik de trailer zelf niet gezien voordat ik de film zelf zag.
Dit gewoon een lekkere verstand op 0 en gaan film

Ik ook niet.

In Ridley we trust?

Terug
Naar boven