- Waardering
- 12.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Many years after the reign of Caesar, a young ape goes on a journey that will lead him to question everything he's been taught about the past and make choices that will define a future for apes and humans alike.
Champions op Netflix keek wel aardig weg. Vooral omdat Woody altijd solide is.👌🏻Heedt iemand nog een film gezien de afgelopen tijd die de moeite waard is?
Hier ook gezien. Nu heb ik wel terug zin om de oude dune's terug te zienGister naar Dune2 geweest. Dikke 10 aanrader om op imax te kijken.
Met Sting als Feyd Rautha. Die is ook goed.Hier ook gezien. Nu heb ik wel terug zin om de oude dune's terug te zien
Ik ga deze week, imax komt niet uit met tijd, zin in!Gister naar Dune2 geweest. Dikke 10 aanrader om op imax te kijken.
Hier ook gezien. Nu heb ik wel terug zin om de oude dune's terug te zien
Zelfs de SciFi-channel producties heb ik meermaals gezien, maar die van Lynch blijft in veel opzichten geweldig.
Ik zou ook niet met een doorhangende hals op het grote scherm te zien willen zijn. 🤭Heeft precies ook een vorm van neck/chin.. lift gehad zo te zien.
Ik zou ook niet met een doorhangende hals op het grote scherm te zien willen zijn. 🤭
, mja idd. Was wel opmerkelijk met momenten in Yellowstone, vooral tijdens een scene waarin hij samen met een van z'n zoons in een soort natuurlijke jacuzzi zat (wss langs de Boiling River) vanwege een warmwaterbron. En nu voor Road house, ja ik vond m geweldig.Weet iemand of die film goed is waar Conor Mcgregor meespeelt ?
Echt een rukfilm, doe mij maar maar de echte Roadhouse met Patrick Swayze.
MeningEcht een rukfilm, doe mij maar maar de echte Roadhouse met Patrick Swayze.