AndroidHealthClinic

Finding Bigfoot

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
Waardering
342
Lengte
1m85
Zie afentoe op Discovery het programma "finding bigfoot" wel eens voorbij komen.

Moet er wel om lachen, want is gewoon een hele serie waarin de personen die er naar zoeken haast doen alsof het een feit is dat bigfoots bestaan.
En vervolgens kijken we naar wat lulverhalen zonder enkel bewijs.

Is nog nooit een lijk, 1 gevangen, een haartje of maar wat DNA gevonden van een bigfoot en er word gewoon een hele serie aan gewijd waarvan je al weet dat op niks uitloopt.

Geloof er dus ook niet in, anders was er allang 1 gevangen, dood gevonden of haar van gevonden.
Iig een spoortje DNA zou toch wel gevonden moeten worden met alle aandacht die eraan besteed word.

Wat vinden jullie van dit programma of bigfoot algemeen? :roflol:

Ik heb laatst nog een aflevering van gezien. Vonden ze een skelet van een hert ofzo en ze waren ervan overtuigd dat het opgegeten was door een bigfoot :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb laatst nog een aflevering van gezien. Vonden ze een skelet van een hert ofzo en ze waren ervan overtuigd dat het opgegeten was door een bigfoot :roflol:

Denk dat het "geloof" en "overtuiging" ook gewoon gespeeld is hoor, dit kan gewoon niet zo dom. :D
Edit: zijn nu een aantal afleveringern achter elkaar.

Je zou dan zeggen dat ze naar DNA sporen zouden zoeken dan, moet toch wel lukken ook lijkt me, dus is echt wel gespeeld.

Laatst bewerkt:
zat toevallig een uur geleden ernaar te kijken.
Wat een mong*len, ze beseffen niet eens dat ze zichzelf van alles wijs maken.

Heb er ook een aantal afleveringen van gezien en het is precies zoals je zegt, dat ding bestaat gewoon niet en het zit vol met acteurs.

Zoals ze een voetafdruk gevonden zouden hebben. Ben er van overtuigd dat ze die zelf gemaakt hebben.

Of dat ze ineens 's nachts met een nachtkijker op de camera beeld hadden van een bigfoot. Kwam wel overeen met de beschrijvingen en het had geen enkel ander dier kunnen zijn, maar het was natuurlijk gewoon een gast in een apenpak :roflol:

Wel jammer dat bijna alles tegenwoordig wat claimed ''real life'' te zijn (Operation Repo, Finding Bigfoot, Hardcore Pawn), gewoon voor 99% geacteerd en ge-edit is voor de kijkcijfers. Ik geloof nu echt niks meer wat ik op tv zie, zelfs het nieuws is gewoon te commercieel ingesteld met valse sensatie artikelen.

Heb het wel is gezien, vond het maar slecht geacteerd en in elkaar gezet. Allemaal een beetje overdreven.

Of het programma fake is? - nee denk het niet, Discovery Channel en Animal Planet die het programma uitzenden zijn dan wel heel diep gezakt. Het is gewoon fake ge-edit, die gasten doen niet alles voor de show.

Of 'big foot' bestaat? - nee.

Heb het wel is gezien, vond het maar slecht geacteerd en in elkaar gezet. Allemaal een beetje overdreven.

Of het programma fake is? - nee denk het niet, Discovery Channel en Animal Planet die het programma uitzenden zijn dan wel heel diep gezakt. Het is gewoon fake ge-edit, die gasten doen niet alles voor de show.

Of 'big foot' bestaat? - nee.

Er word veel te weinig gedaan qua zoektocht, voetsporen worden niet eens bekeken op haartjes of DNA.
Als het serieuze onderzoekers waren zouden ze hier wel aandacht aan besteden, maar weten zelf dus ook dat dit zinloos is.
Rekenen steeds maar op verhalen en steeds komen ze tot de conclusie dat het wel een bigfoot zou kunnen zijn geweest, verder doen ze niks.
Ik denk dus dat Discovery Channel en Animal Planet idd diep gezakt zijn.

Ik vind de kwaliteit van de programma's op NGC en Discovery Channel echt miserabel.

ik denk dat zack khan bigfoot is.

Mensen die in Bigfoot geloven hebben nooit veel geld om naar bewijs te zoeken dat hij bestaat (nooit meer dan een rugzak met musli bars en een 2e hands camera, zakmes), het blijft daarom altijd bij een aantal lul verhalen zonder enige back-up aan feiten..

Mensen die in Bigfoot geloven hebben nooit veel geld om naar bewijs te zoeken dat hij bestaat (nooit meer dan een rugzak met musli bars en een 2e hands camera, zakmes), het blijft daarom altijd bij een aantal lul verhalen zonder enige back-up aan feiten..

Haren zoeken, en DNA verzamelen wat je vervolgens naar een lab stuurt kan iedereen.

Precies, dus het is ook bullshit die Bigfoot.

Zag een tijdje geleden een soortgelijk programma. Toen vonden ze een skelet van een berggeit in een grot en waren ze er steevast van overtuigd dat dit dier door bigfoot was verslonden.

dat ze een serie baseren op 1 foto met een gastje in een apen pak... echt onzin

2yuwmsl.jpg

en dat in de tijd dat er op iedere telefoon een hd camera zit, toch zijn die bigfoot foto's iedere keer weer vreselijk onscherp.

ik heb maat 48, ben nu toch ook stiekem een bigfoot?

Ik denk dat ze verkeerd zoeken..

Die klote aap bestaat gewoon niet , stoppen met zoeken..........

Discovery?

Dan mag je nog van geluk spreken dat er geen aliens vermeld werden die bigfoot hier hebben afgezet.

Ik heb de aflevering een klein uurtje geleden ook gezien. Dit is echt al een dikke maand op tv, zijn echt veel afleveringen van maar vind het allemaal maar bullshit.. Nooit iets gevonden van dat monster maar er zeker van zijn dat hij leeft en die verhalen van die mensen die er een hebben gezien lijken mij ook zo fake als iets. Vandaag hadden ze volgens een van hun ook Bigfoot in beeld op een warmte camera en viel die gast op de grond en konden ze dat beest nergens meer vinden.

wat?
Bigfoot bestaat gewoon hoor.

:trollface:

Terug
Naar boven