Fitness Seller

First Blood Rambo's logje

Sicke legpress en Ez-bar's Rambo!!:D:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.023
Training van dinsdag

PRE C4 2scoops
INTRA Amino1

Comments
Al een paar dagen last van m'n **** darmen dus amper energie en kracht maar toch maar gegaan onder het motto van 'de enige slechte training is geen training'
PWO kickte wel lekker in gelukkig. Verder rustig aan gedaan en beetje gepompt.

OHP
Veel x bar
15 x 40
10 x 50
10 x 65
8 x 65
8 x 65

Bench
15 x 40
15 x 60
12 x 80
10 x 80

Flat bench machine
10 x 107 (fullstack)
10 x 107
10 x 107

Standing db press om en om
8 x 30
8 x 26
10 x 22

Seated overhead db triceps extensions
12 x 24
12 x 26
12 x 32

Rope extensions
15 x 40
12 x 35
12 x 35

Cable lateral raises (kabel achter rug langs) (reps per kant)
15 x 12.5
15 x 12.5
15 x 15

Goeie presses weer man

Krijg je nooit last van de darmen met dit PWO's dan? Dat lijkt me anders ook wel een aardige aanslag

• #2.025
Goeie presses weer man

Krijg je nooit last van de darmen met dit PWO's dan? Dat lijkt me anders ook wel een aardige aanslag

Thnx man!

Soms wel maar valt over het algemeen wel mee. Dit kwam meer door eten / drinken van vrijdag.
Nu was het meer zo van, heb toch al last dus f**k it ;)

Klote van je darmen man! :( Maar wel een lekker press training!:thumbs: Lekkere gewichten ook nog!

Welke smaak C4 heb je eigenlijk?

• #2.027
Klote van je darmen man! :( Maar wel een lekker press training!:thumbs: Lekkere gewichten ook nog!

Welke smaak C4 heb je eigenlijk?

Thanks, was best lekker pompen idd :D
Tja ben er onderhand al aan gewend dat het af en toe opspeeld..

Heb Pink Lemonade, lekker zoete smaak.

Hmm, al langer bekend met maag/darmklachten?
Heb zelf ervaren dat PWO juist een negatieve uitwerking heeft als ik eenmaal al last heb van maag/darmen.. Maar goed, soms is het waard om even door te bijten en een lekkere training neer te zetten ;).
Hopelijk ben je inmiddels opgeknapt :).

Ziet er wel niet slecht uit die C4

• #2.030
Hmm, al langer bekend met maag/darmklachten?
Heb zelf ervaren dat PWO juist een negatieve uitwerking heeft als ik eenmaal al last heb van maag/darmen.. Maar goed, soms is het waard om even door te bijten en een lekkere training neer te zetten ;).
Hopelijk ben je inmiddels opgeknapt :).

Ja heb al een aantal jaren PDS (Prikkelbare darmen) Gaat best goed maar soms heb ik er wel paar dagen last van.
PWO was misschien niet slim maar zonder was het helemaal niks geworden vrees ik ;)
Nog niet helemaal helaas..

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Ziet er wel niet slecht uit die C4

Nee idd, vrij simpele pwo met alles erin wat erin moet zitten
2 scoops bevalt prima :)

lkkre train ondanks je feels.

lekkere presses, waddup met je darmen?

• #2.034
Ik zou dat pwo toch maar gaan afbouwen zullen je darmen op de lange termijn gelukkiger van worden. Tegen die tijd kom je er ook achter dat je dit spul helemaal niet nodig hebt.

• #2.036
Ik zou dat pwo toch maar gaan afbouwen zullen je darmen op de lange termijn gelukkiger van worden. Tegen die tijd kom je er ook achter dat je dit spul helemaal niet nodig hebt.

Effect van PWO's valt volgens mij reuze mee anders zou ik er wel vaker last van moeten hebben.
Soms is het niet echt te verklaren waar het vandaan komt maar deze keer komt het van combi eten & drinken.

Daarom zeg ik lange termijn. Het is gratis advies je moet natuurlijk zelf bepalen of je trainingen afhankelijk zijn van pwo's.

Daarom zeg ik lange termijn. Het is gratis advies je moet natuurlijk zelf bepalen of je trainingen afhankelijk zijn van pwo's.

Hier ben ik het an sich wel mee eens.
Pre workouts kunnen het beste een uitzondering ipv de regel zijn.

Dus weinig geslapen, slechte dag of weinig energie/motivatie? -> PWO'tje erin.
Goeie dag? -> Nahh

:D

Qua stimulants dan hè, creatine of spul voor meer pomp zie ik geen probleem mee.

Lekker gepompt :thumb:

• #2.040

Thnx voor je advies :) Afhankelijk is een groot woord maar na een drukke werkdag vind ik extra energie wel erg lekker.

Hier ben ik het an sich wel mee eens.
Pre workouts kunnen het beste een uitzondering ipv de regel zijn.

Dus weinig geslapen, slechte dag of weinig energie/motivatie? -> PWO'tje erin.
Goeie dag? -> Nahh

:D

Qua stimulants dan hè, creatine of spul voor meer pomp zie ik geen probleem mee.

Misschien maar eens eentje zonder stims proberen dan ;)

Thnx bro!

Terug
Naar boven