MuscleMeat

First Blood Rambo's logje

Toch ben ik van mening dat 30+ nou niet echt de leeftijd is dat je kunt spreken van metabolisme vertraging..

Denk eerder dat je leven rond die leeftijd behoorlijk wijzigd...kinderen en dergelijke, settelen, huis kopen etc. allemaal dingen die stress en dus een verhoogd cortisol kunnen betekenen.

Verder zie je ook best vaak dat sporten op een lager pitje gaat en er 'bourgondischer' geleefd word.

Dat is waar man... jij kan ook iedere dag 3 a 4k eten zonder vet te worden :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982

Het zij je vergeven (voor deze keer dan) ;)

Toch ben ik van mening dat 30+ nou niet echt de leeftijd is dat je kunt spreken van metabolisme vertraging..

Denk eerder dat je leven rond die leeftijd behoorlijk wijzigd...kinderen en dergelijke, settelen, huis kopen etc. allemaal dingen die stress en dus een verhoogd cortisol kunnen betekenen.

Verder zie je ook best vaak dat sporten op een lager pitje gaat en er 'bourgondischer' geleefd word.

True je leven verandert maar als ik nu hetzelfde zou eten dan bv 10 jaar geleden dan groei ik toch helemaal
dicht hoor.. inb4 dat ben je al :D

Dat is waar man... jij kan ook iedere dag 3 a 4k eten zonder vet te worden :roflol:

Dit!

Hmm.. Nooit officieel laten meten, maar kan met behoorlijke zekerheid zeggen dat mijn cortisollevel flink hoog is. Toch lijkt het er op dat het vooralsnog geen invloed heeft op dat ik snel aankom in vet ofzo.. Heeft wel invloed op mijn herstel (ook combinatie van slaapgebrek denk ik).
No worries, achter de schermen wordt hier druk aan gewerkt :).
Interessant goedje, dat cortisol.. :)

denk het wel. Echter zit ik net als de rest van de 30ers Bourgondisch te doen in het weekend..en dan heb ik nog geen eens kinderen en ben ik pas 29.. :o

Dunno bro... jij eet gemiddeld zo'n 2500 toch per dag? Of op hoeveel reken jij? Als je je weekends spreid over de week?

Nice voeding Rambo

Waar sta je nu op ongeveer? stats?

Weinig eten voor een man van jouw formaat :p

• #1.990
Training dinsdag

PWO Fully Loaded
INTRA Amino1

Comments DL blijft klote, zorgt eigenlijk alleen voor frustratie. Misschien skip ik hem wel gewoon :o
Verder ging het best lekker. Oefening biceps vergeten, pak ik vrijdag wel.

DL
15 x bar
10 x 60
10 x 80
5 x 100
3 x 125
3 x 145
3 x 165
F x 185 tot knie :mad:
3 x 165

BOR
12 x 40
10 x 60
8 x 80
6 x 100
7 x 100

Seated cable row
10 x 75
10 x 90
10 x 105
6 x 120

Fixed lat pulldown
10 x 100
10 x 120
10 x 120

Reverse cable flys
15 x 15
12 x 25
15 x 20

Facepulls
15 x 55
15 x 55
15 x 55

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

Waar sta je nu op ongeveer? stats?

103.5 kg, vet % al lang niet gemeten. Degene die dat doet in onze gym snapt het niet helemaal.
Denk 15, 16% Staan paar pagina's terug nog wat recente foto's misschien iemand een idee qua % ?

Weinig eten voor een man van jouw formaat :p

Zou graag meer eten maar heb het blijkbaar niet nodig ;)

Waar loop je precies vast met je DL? Bepaald punt waar je vastloop of hoe moet ik dat zien?
Niet gefrustreerd raken hoor.. *doet aai over bolletje geeft*

• #1.994
Waar loop je precies vast met je DL? Bepaald punt waar je vastloop of hoe moet ik dat zien?
Niet gefrustreerd raken hoor.. *doet aai over bolletje geeft*

Ja meestal loop ik net onder de knie vast.
Misschien binnenkort ff iemand naar techniek laten kijken (Chick?)

Thanks girl :kiss:

Altijd moeilijk te zeggen bij een F zonder filmpje...

Als ik een keer bij Chick in de box ga trainen laat ik hun wel ff kijken.

Heb je ook zo'n ape armen zoals Chick dan? Zijn techniek is natuurlijk gebaseerd op zijn bouw. Vind het altijd
tricky om iemand naar DL techniek te laten kijken

• #1.998
Heb je ook zo'n ape armen zoals Chick dan? Zijn techniek is natuurlijk gebaseerd op zijn bouw. Vind het altijd
tricky om iemand naar DL techniek te laten kijken

Valt mee maar kijken kan geen kwaad lijkt me. En er zijn nog meer gasten dus misschien hebben die ook
nog tips.

jammer van je fail, maar toch nette gewichten?

Terug
Naar boven