MuscleMeat

First Blood Rambo's logje

Hey lekker die deadlift pr!

stronk DL rambro.

Zieke kindjes zijn zielig :(. Extra hard knuffelen!!
Je DL is sterk, mooie PR!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.505
Mooie PR man

En traps al aan de oren? :D

• #2.509
Ja vanaf 170 mixed grip. Vind zonder stuk fijner, was meer bezig met of die dingen goed zaten dan
focussen op de lift. En ziet er wel bruut uit vind ik :D

Mixed vind ik ruk :p Krijg het niet voor mekaar om dan een fatsoenlijke pull te maken. Voelt gewoon niet lekker bij me.

• #2.511
Mixed vind ik ruk :p Krijg het niet voor mekaar om dan een fatsoenlijke pull te maken. Voelt gewoon niet lekker bij me.

Moest er ook aan wennen maar bevalt prima nu. Vroeger kwam de bar regelmatig zo scheef als een h**r van de grond :o

Dit had ik eerst ook, nu doe ik alles double overhand behalve mijn topset van de dag - die pak ik mixed.
Ik heb momenteel dat mixed technisch veel vertrouwder aan voelt dan double overhand :o.. Beetje omgekeerde wereld.

Persoonlijk vind ik mixed grip klote, ik krijg dan last van balans.
Hoe bevalt het squatten na de deadlift? Geen last van pomp in je onderrug?

• #2.515
Dit had ik eerst ook, nu doe ik alles double overhand behalve mijn topset van de dag - die pak ik mixed.
Ik heb momenteel dat mixed technisch veel vertrouwder aan voelt dan double overhand :o.. Beetje omgekeerde wereld.

Das wel apart idd, mixed vind ik zelf gewoon lekkerder, dan weet ik tenminste zeker dat de lift niet op grip gaat failen.

Huh, "zo scheef als een h**r", is dat serieus een uitdrukking? :o

Bij ons wel iig...jij kende hem nog niet? :p

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Persoonlijk vind ik mixed grip klote, ik krijg dan last van balans.
Hoe bevalt het squatten na de deadlift? Geen last van pomp in je onderrug?

Had ik vroeger ook, bij mij was het een kwestie van oefenen ;)
Ja die zat aardig vol idd maar had eigenlijk meer last van m'n hamstrings. Die waren op de den duur aardig op...

200kg deadlift soon.jpeg

mooi die DL

en haney shrugs is echt oldskool oefening.

Maar goed, dat ben jij ook :D

• #2.520
Terug
Naar boven