AndroidHealthClinic

First Blood Rambo's logje

Das lastig, mn telefoon ligt standaard in mn kluisje ;) Met mijn handigheid weet ik bijna zeker dat ie sneuvelt in de gym :0
Ach hij ligt bij mij ook altijd in het kluisje, alleen voor een filmpje komt bij eruit en dan gaat hij direct weer terug erin. Filmpje laat ik altijd door iemand anders maken. Weinig kans dat er wat mee gebeurt ;)

Waarom neem je nou niet eens wat langer de tijd om te bouwen?
Krachtsport is geen race maar een marathon. ;)

Damn! Die benches...BBQ gains have been made!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.588
Hoe meer je het gaat proberen hoe langer het gaat duren. Maar goed het is het jeugdige ongeduld wat hier speelt. :p

Langere periode bouwen (5x5 - 5x3) daar bouw je kracht mee op en verbeter je je techniek doordat je meer volume maakt met submax gewichten.
Zou minimaal 2 cycles van 4 weken gebruiken en daarna max poging. Zal je deadlift een enorme boost geven.

• #2.593
Archen bij je MP's! Carry over naar je DL!

Ik sta altijd kaarsrecht bij mp, is dat niet goed dan? :rolleyes:

Langere periode bouwen (5x5 - 5x3) daar bouw je kracht mee op en verbeter je je techniek doordat je meer volume maakt met submax gewichten.
Zou minimaal 2 cycles van 4 weken gebruiken en daarna max poging. Zal je deadlift een enorme boost geven.

Ik doe ook meestal 3 en 5tjes, zal er eens naar kijken.

Met 5x5 of 5x3 bedoel ik alles setjes hetzelfde gewicht. Dat heb ik je nog nooit zien doen namelijk.

volg je me nu alweer niet??

grmbl, Pleister vindt mijn grapjes ook al altijd te moeilijk

je doet (meiskes) met een 3tje of een 5je...

waarop ik vraag: dbb-standards

zucht, grapjes uitleggen is niet zo leuk haha

• #2.600
volg je me nu alweer niet??

grmbl, Pleister vindt mijn grapjes ook al altijd te moeilijk

je doet (meiskes) met een 3tje of een 5je...

waarop ik vraag: dbb-standards

zucht, grapjes uitleggen is niet zo leuk haha

Misschien ben jij wel helemaal niet zo grappig als jezelf denkt...lol had deze keer geen link naar sex gelegd..:o

dbb-standards zijn vrij dubieus geloof ik..als ik zie welke vrouwelijke members hier in trek zijn... ;)

Terug
Naar boven