MuscleMeat

First Blood Rambo's logje

Ik heb net mijn Combat Powder Orange binnen. Dat is ook fruit :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.984
Af en toe toch maar eens neuzen daar
Zag ook nog Complete Protein voor onder de 20 tientjes dacht ik

Idd. Die van ON. Maar vind ik maar niks. Heb ik nu. Proeft heel hard naar melk door de melk concentraat. Maar
goed, met 60% proteine voor een blend is het cheap :)

• #2.986
Goed dat ik het weet, laat ik die staan :)
Lol :D

Kan zijn dat jij hem wel lekker vind natuurlijk :) Die All Day Proteine van XXL vind ik echt niks. Te weinig smaak aan.
En die korrelige structuur vind ik ook maar niks. Maarja, die voedingswaarden zijn dan wel het beste van alle blends die je kan vinden.

• #2.988
Kan zijn dat jij hem wel lekker vind natuurlijk :) Die All Day Proteine van XXL vind ik echt niks. Te weinig smaak aan.
En die korrelige structuur vind ik ook maar niks. Maarja, die voedingswaarden zijn dan wel het beste van alle blends die je kan vinden.

Zou kunnen idd ;)
Heb nu NP van XXL, niet mijn ding...dikke substantie..en smaak is ook niet om over naar huis te schrijven.
Maak dan liever een Prot. Pudding, die hoort dik te zijn ;)

Zou kunnen idd ;)
Heb nu NP van XXL, niet mijn ding...dikke substantie..en smaak is ook niet om over naar huis te schrijven.
Maak dan liever een Prot. Pudding, die hoort dik te zijn ;)

Die prot pudding eet ik iedere dag als 2de ontbijt :D Lekkah!

Laatst bewerkt:
Ramboooooooooooo! das langg geleden da ik jou op tv heb gezien..

IN!

Zie dat onze krachten niet heel erg veel schelen van elkaar, das altijd mooi om te volgen;)

Hier ook nog steeds lekker bezig! Mooi man!

• #2.993
Hahaha was een klassieker ook :) welkom! Zal Morgen ff in jouw log neuzen :) Hey man das lang geleden! Alles goed? Ook nog aan het ijzer??

Druk druk man.. Nieuwe baan, gaan samenwonen en shit dus bar weinig tijd helaas.
Op het moment staat er zo goed als stil jammer genoeg.. Kei druk op het werk en laat thuis telkens dus jammer genoeg geen gelegenheid om te trainen. Maar zodra het wat rustiger is komt dat wel weer. :)

Met jou dan? Met de kleine ook alles goed?

• #2.995
Dat zijn allemaal mooie dingen man! Er is meer in het leven dan alleen liften ;) dat komt vast wel weer.

Hier alles goed, kleine doet het super, ze is een echte dondersteen :D

• #2.998
Goffer geen training vanavond...Hoop morgenochtend wel tijd te hebben.

Balen is dat.

Doen kinderen moeilijk?

Terug
Naar boven