Fitness Seller

First Blood Rambo's logje

Je geeft het zelf aan man ;) Gewoon kcals wat ophogen en als je merkt dat je te vettig word, gewoon wat cardio tot
het weer goed is zonder je kcals te droppen :) Zo kan je best ook wel schoon bouwen, maar het gaat tieves traag :p

In b4 5 jaren kuur

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.962
Niet genoeg tijd is smoesje, dat weet je diep van binnen zelf ook ;)

Of je staat wat eerder op, of je gaat wat later naar bed en daar is je tijd om al je meals te preppen voor die dag ;)

Zo elimineer je de mogelijkheid dat je van je schema afwijkt.

Maar goed, dan kom je weer terug bij de vraag wat is je doel.
Als je 13/14 prima vindt kan je prima iifym toepassen.

Meals preppen is ook geen probleem, muscle meat is super handig. Eten is ook gewoon schoon de hele dag.
Vrouw wil ook wat kilo's kwijt dus avondeten is ook extra clean nu.
Bedoelde qua trainingen, liefst ga ik 4-5 per week naar de gym maar dat zit er echt niet in.
Hou niet van iifym, das te los voor mij.

Je geeft het zelf aan man ;) Gewoon kcals wat ophogen en als je merkt dat je te vettig word, gewoon wat cardio tot
het weer goed is zonder je kcals te droppen :) Zo kan je best ook wel schoon bouwen, maar het gaat tieves traag :p

In b4 5 jaren kuur

Dat klinkt wel goed idd, zal eens ff gaan sleutelen met eetschema.

Haha en dan verder met trt :roflol:

Dat klinkt wel goed idd, zal eens ff gaan sleutelen met eetschema.

Haha en dan verder met trt :roflol:

En qua trainen zit je een beetje klem. Dan moet je iets flexibels hebben. En daar is je huidig schema gewoon
geschikt voor. Voeding valt niet aan te sleutelen, gewoon overal een eitje bij en wat ketchup :roflol:

Jaja TRT en HRT :p

• #2.964
En qua trainen zit je een beetje klem. Dan moet je iets flexibels hebben. En daar is je huidig schema gewoon
geschikt voor. Voeding valt niet aan te sleutelen, gewoon overal een eitje bij en wat ketchup :roflol:

Jaja TRT en HRT :p

Haha dacht zelf aan paar bammetjes met pindakaas :roflol:

Samen doen? :D

• #2.966
  • #2.968
Haha. Dat is nog makkelijker idd :D

Beetje ver pendelen zo natuurlijk wel :p Beter spuit tegen de muur plakken en met je kont er tegen ploffen :p

Haha is ook een optie natuurlijk :roflol:
Mijn wederhelft heeft haar prik papieren dus dat komt wel goed ;)

• #2.970
Sterke squat rambo

Tsja, als je geen zin hebt om lager in eten te gaan zit er IMO maar 1 ding op.. En dat is toch echt cardio toevoegen ;).
Voor hongergevoel helpt het mij trouwens goed flink in volume te eten, als in: many groentjes!

• #2.974
Tsja, als je geen zin hebt om lager in eten te gaan zit er IMO maar 1 ding op.. En dat is toch echt cardio toevoegen ;).
Voor hongergevoel helpt het mij trouwens goed flink in volume te eten, als in: many groentjes!

Is dat een uitnodiging? :eyebrow:

Hou niet zo van groente..dat eet ik alleen bij het avondeten... :o

Groenten zijn lekker man ;) Gewoon zo'n mix nemen uit de vriezer. Kilo'tje nemen in de pan, een zakje pepersaus erdoor roeren en smullen maar :)

• #2.976
Wel flink je vitamientjes nemen dan hé :p

Komt goed, standaard 2 stuks fruit, multi+d3+omega3
(eet die groente wel hoor iedere avond :o)

Bah. Fruit eet ik dan weer niet :D Ik bijt nog liever in een wortel dan in een peer. (verse ananas, zure appels even buiten beschouwing gelaten)

• #2.980
Bah. Fruit eet ik dan weer niet :D Ik bijt nog liever in een wortel dan in een peer. (verse ananas, zure appels even buiten beschouwing gelaten)

Eet graag appels en sinaasappels, heel soms een banaan als ik naar wordt van de honger ;)

Terug
Naar boven