- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet genoeg tijd is smoesje, dat weet je diep van binnen zelf ook
Of je staat wat eerder op, of je gaat wat later naar bed en daar is je tijd om al je meals te preppen voor die dag
Zo elimineer je de mogelijkheid dat je van je schema afwijkt.
Maar goed, dan kom je weer terug bij de vraag wat is je doel.
Als je 13/14 prima vindt kan je prima iifym toepassen.
Je geeft het zelf aan manGewoon kcals wat ophogen en als je merkt dat je te vettig word, gewoon wat cardio tot
het weer goed is zonder je kcals te droppenZo kan je best ook wel schoon bouwen, maar het gaat tieves traag
In b4 5 jaren kuur

Dat klinkt wel goed idd, zal eens ff gaan sleutelen met eetschema.
Haha en dan verder met trt![]()

En qua trainen zit je een beetje klem. Dan moet je iets flexibels hebben. En daar is je huidig schema gewoon
geschikt voor. Voeding valt niet aan te sleutelen, gewoon overal een eitje bij en wat ketchup
Jaja TRT en HRT![]()

Haha dacht zelf aan paar bammetjes met pindakaas
Samen doen?![]()

Ik ben prikken even beu
Alhoewel nu ik aan andere inject spots kan... 
Needs more proteine
Even nietIk ben prikken even beu
Alhoewel nu ik aan andere inject spots kan...
![]()

Shake extra dan maar![]()
We kunnen dan elkaar prikken...wait wut...![]()

Beter spuit tegen de muur plakken en met je kont er tegen ploffen 
Haha. Dat is nog makkelijker idd
Beetje ver pendelen zo natuurlijk welBeter spuit tegen de muur plakken en met je kont er tegen ploffen
![]()

Haha is ook een optie natuurlijkMijn wederhelft heeft haar prik papieren dus dat komt wel goed
![]()

heb een goeie site waar ik me spullen haal van merk genesis altijd optijd en goeie service
www.genesiskopen.nl echt een aanrader

Tsja, als je geen zin hebt om lager in eten te gaan zit er IMO maar 1 ding op.. En dat is toch echt cardio toevoegen.
Voor hongergevoel helpt het mij trouwens goed flink in volume te eten, als in: many groentjes!

Groenten zijn lekker manGewoon zo'n mix nemen uit de vriezer. Kilo'tje nemen in de pan, een zakje pepersaus erdoor roeren en smullen maar
![]()
)Komt goed, standaard 2 stuks fruit, multi+d3+omega3
(eet die groente wel hoor iedere avond)
Ik bijt nog liever in een wortel dan in een peer. (verse ananas, zure appels even buiten beschouwing gelaten)Bah. Fruit eet ik dan weer nietIk bijt nog liever in een wortel dan in een peer. (verse ananas, zure appels even buiten beschouwing gelaten)