Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet toch hopelijk wel hoe je straps moet gebruiken hé?![]()
Lift wel liever zonder eerlijk gezegd. Volgende keer je deadlift anders filmen met setup.
Ik gebruik die crappy B&F straps nog die ik ooit gratis bij een bestelling had. Dat zou het probleem niet moeten zijn denk ik.

Lift zelf ook liever zonder straps, maar nu ik besef dat het gewoon zonde is dat ik bepaalde reps niet haal door falende grip neem ik ze toch maar voor lief.Lift wel liever zonder eerlijk gezegd.
Links zit wel muurvast maar rechts zit gewoon niet lekker.
.Lift zelf ook liever zonder straps, maar nu ik besef dat het gewoon zonde is dat ik bepaalde reps niet haal door falende grip neem ik ze toch maar voor lief.
Ben je toevallig rechtshandig? Dat zou kunnen verklaren waarom rechts niet lekker zit (heb hetzelfde maar dan andersom).
Overigens merk ik zelf wel flink verschil in kwaliteit straps. Had straps zonder van die nopjes (voor extra "vat" op bb), maar daar lift ik beduidend slechter mee dan kwalitatief goede straps.
Verschil moet er maar net wezen.
Lift zelf ook liever zonder straps, maar nu ik besef dat het gewoon zonde is dat ik bepaalde reps niet haal door falende grip neem ik ze toch maar voor lief.
Ben je toevallig rechtshandig? Dat zou kunnen verklaren waarom rechts niet lekker zit (heb hetzelfde maar dan andersom).
Overigens merk ik zelf wel flink verschil in kwaliteit straps. Had straps zonder van die nopjes (voor extra "vat" op bb), maar daar lift ik beduidend slechter mee dan kwalitatief goede straps.
Verschil moet er maar net wezen.

Klopt, daarom gebruik ik ze ook. Maar ga nu weer meer grip training doen.
Ik ben links, daar heb ik ook geen strap nodig. Rechts is gewoon stuk zwakker. Was aardig bijgetrokken maar nu was het weer ff niks.
Welke heb jij?
Nopjes op straps? Link? Ben wel benieuwd.
Des te langer je ze gebruikt des te stroever ze worden en fijner in gebruik.![]()
Op dit moment leen ik die van Tdwag, maar zal ook een eigen paar krijgen. Deze vind ik erg fijn!

Mooie squat.
Wat is je vp nu dan?
Zou toch verzoeken door te cutten tot minimaal 10
Schoon bouwen
Als je vp al boven 12 is dan zit je zo weer op 18 en moet er dan weer af.
Dan verlies je maar wat kilo's en kracht.
Komen ook hard weer terug erna![]()
Zeker mooie squat! Merk dat mijn squat steeds lastiger word op een lager vetpercentage, kan je jouw pens wat minder afzetten tegen je belt en dat scheelt wel wat.
Maar een gaatje extra in mn riem erbij prikken dan 

Het is natuurlijk compleet afhankelijk van je doel.
Je gaat nooit op 7/8% staan (als dat je doel is) zonder massa verlies/kracht verlies/energie verlies enzovoort.
Wat is je doel eigenlijk?![]()
Toch nice kerel
Als je wat kcals gaat toevoegen gaat je dit schema ook weer wat meer opbrengen. Waarom wil je wisselen dan?
En natty cutten naar 10% verlies je veel te veel imo. Ik heb het al zo vaak gezien. Uiteindelijk zie je niet eens meer dat
je lift wanneer je kledij aanhebt. Hormonale balans is dan ook niet optimaal om te bouwen. Ik zou zeker niet lager gaan
dan 12.