XXL Nutrition

First Blood Rambo's logje

Je weet toch hopelijk wel hoe je straps moet gebruiken hé? :D

Volgende keer je deadlift anders filmen met setup.
Ik gebruik die crappy B&F straps nog die ik ooit gratis bij een bestelling had. Dat zou het probleem niet moeten zijn denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.943
Je weet toch hopelijk wel hoe je straps moet gebruiken hé? :D

Haha ja dat zou ik wel moeten weten idd ;) Lift wel liever zonder eerlijk gezegd.

Volgende keer je deadlift anders filmen met setup.
Ik gebruik die crappy B&F straps nog die ik ooit gratis bij een bestelling had. Dat zou het probleem niet moeten zijn denk ik.

Goed plan idd.
Links zit wel muurvast maar rechts zit gewoon niet lekker. Meer grip trainen en dan gewoon altijd zonder straps ;)

Lift wel liever zonder eerlijk gezegd.

Links zit wel muurvast maar rechts zit gewoon niet lekker.
Lift zelf ook liever zonder straps, maar nu ik besef dat het gewoon zonde is dat ik bepaalde reps niet haal door falende grip neem ik ze toch maar voor lief.

Ben je toevallig rechtshandig? Dat zou kunnen verklaren waarom rechts niet lekker zit (heb hetzelfde maar dan andersom).

Overigens merk ik zelf wel flink verschil in kwaliteit straps. Had straps zonder van die nopjes (voor extra "vat" op bb), maar daar lift ik beduidend slechter mee dan kwalitatief goede straps.
Verschil moet er maar net wezen :).

• #2.945
Lift zelf ook liever zonder straps, maar nu ik besef dat het gewoon zonde is dat ik bepaalde reps niet haal door falende grip neem ik ze toch maar voor lief.

Ben je toevallig rechtshandig? Dat zou kunnen verklaren waarom rechts niet lekker zit (heb hetzelfde maar dan andersom).

Overigens merk ik zelf wel flink verschil in kwaliteit straps. Had straps zonder van die nopjes (voor extra "vat" op bb), maar daar lift ik beduidend slechter mee dan kwalitatief goede straps.

Klopt, daarom gebruik ik ze ook. Maar ga nu weer meer grip training doen.

Ik ben links, daar heb ik ook geen strap nodig. Rechts is gewoon stuk zwakker. Was aardig bijgetrokken maar nu was het weer ff niks.

Welke heb jij?

Nopjes op straps? Link? Ben wel benieuwd.
Des te langer je ze gebruikt des te stroever ze worden en fijner in gebruik. :engel:

Klopt, daarom gebruik ik ze ook. Maar ga nu weer meer grip training doen.

Ik ben links, daar heb ik ook geen strap nodig. Rechts is gewoon stuk zwakker. Was aardig bijgetrokken maar nu was het weer ff niks.

Welke heb jij?

Nopjes op straps? Link? Ben wel benieuwd.
Des te langer je ze gebruikt des te stroever ze worden en fijner in gebruik. :engel:

Op dit moment leen ik die van Tdwag, maar zal ook een eigen paar krijgen. Deze vind ik erg fijn!

• #2.950
Ook nice :thumb:

• #2.952
Training woensdag 16:45

LEGS
PWO The Force 2 scoops, whoop whoop goeie shit :D
INTRA EAS 10g

Comments Weer keer 160 squat, wel fockin zwaar, laatste rep was heel traag :p
Verder prima training. Ben het cutten wel beu, resultaten vallen tegen, teveel kracht kwijt en geen zin om
nog lager in eten te gaan. Natty cutten is niet echt rewarding... :o
Maar eens een nieuw plan maken voor de komende tijd. Iemand tips?

Squat
10 x bar
5 x 60
5 x 80
5 x 100
3 x 120
3 x 140
3 x 160

45g leg press plate loaded
8 x 200
8 x 250
8 x 300
8 x 300 lekker :)

Toepress op dezelfde leg press
4 sets met 160kg ~ reps 10-12 :fire:

Leg curl liggend
3 x 8 x 70

Seated calf tenen naar buiten
10 x 70
10 x 80
10 x 90
10 x 90

Leg extensions 4 sets zoveel mogelijk reps
23 x 60
16 x 60
15 x 50
16 x 50 alles in brand en helemaal leeg..

Planks
3 sets zo lang mogelijke hold

Mooie squat.

Wat is je vp nu dan?

Zou toch verzoeken door te cutten tot minimaal 10

Schoon bouwen

Als je vp al boven 12 is dan zit je zo weer op 18 en moet er dan weer af.

Dan verlies je maar wat kilo's en kracht.
Komen ook hard weer terug erna ;)

• #2.954
Mooie squat.

Wat is je vp nu dan?

Zou toch verzoeken door te cutten tot minimaal 10

Schoon bouwen

Als je vp al boven 12 is dan zit je zo weer op 18 en moet er dan weer af.

Dan verlies je maar wat kilo's en kracht.
Komen ook hard weer terug erna ;)

Thnx.

Schommel nog rond de 13/14 schat ik.

Ja daar heb je een punt, kijk het nog even aan. toch maar wat meer cardio erbij dan..

Zeker mooie squat! Merk dat mijn squat steeds lastiger word op een lager vetpercentage, kan je jouw pens wat minder afzetten tegen je belt en dat scheelt wel wat.

Het is natuurlijk compleet afhankelijk van je doel.

Je gaat nooit op 7/8% staan (als dat je doel is) zonder massa verlies/kracht verlies/energie verlies enzovoort.

Wat is je doel eigenlijk? :D

• #2.957
Zeker mooie squat! Merk dat mijn squat steeds lastiger word op een lager vetpercentage, kan je jouw pens wat minder afzetten tegen je belt en dat scheelt wel wat.

Thnx! Zou dat het zijn :) Maar een gaatje extra in mn riem erbij prikken dan ;)

Toch nice kerel ;)

Als je wat kcals gaat toevoegen gaat je dit schema ook weer wat meer opbrengen. Waarom wil je wisselen dan?

En natty cutten naar 10% verlies je veel te veel imo. Ik heb het al zo vaak gezien. Uiteindelijk zie je niet eens meer dat
je lift wanneer je kledij aanhebt. Hormonale balans is dan ook niet optimaal om te bouwen. Ik zou zeker niet lager gaan
dan 12.

• #2.959
Het is natuurlijk compleet afhankelijk van je doel.

Je gaat nooit op 7/8% staan (als dat je doel is) zonder massa verlies/kracht verlies/energie verlies enzovoort.

Wat is je doel eigenlijk? :D

Wil niet natty naar 7/8% dan blijft er niks over :o

Vond me op 110kg te vatsig dus daarom ben ik gaan cutten. Zit nu stuk lekkerder in m'n vel op 102/103.
Heb gewoon niet genoeg tijd om een ideaal schema te maken. (combi met kind en onregelmatig werk van m'n betere helft) Ik ga nog paar weken op deze voet verder, probeer met wat extra cardio, en dan kijken waar we staan. Liefst ga ik weer langzaam bouwen.

Toch nice kerel ;)

Als je wat kcals gaat toevoegen gaat je dit schema ook weer wat meer opbrengen. Waarom wil je wisselen dan?

En natty cutten naar 10% verlies je veel te veel imo. Ik heb het al zo vaak gezien. Uiteindelijk zie je niet eens meer dat
je lift wanneer je kledij aanhebt. Hormonale balans is dan ook niet optimaal om te bouwen. Ik zou zeker niet lager gaan
dan 12.

Thnx bro!

Klopt maar ben bang dat ik dan weer te vettig wordt.

Dan is het misschien wel eens tijd voor een kuurtje ;)

Niet genoeg tijd is smoesje, dat weet je diep van binnen zelf ook ;)

Of je staat wat eerder op, of je gaat wat later naar bed en daar is je tijd om al je meals te preppen voor die dag ;)

Zo elimineer je de mogelijkheid dat je van je schema afwijkt.

Maar goed, dan kom je weer terug bij de vraag wat is je doel.
Als je 13/14 prima vindt kan je prima iifym toepassen.

Terug
Naar boven